Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.quote:
Koester dat. We hebben ze nodig.quote:
Mogguh Mr FFquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.
Gvd had ik al gemist vanmorgen.quote:
Ow wist ik niet eens, terwijl ik een Prelude heb gehad!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
Dat is een Honda Prelude.
[ afbeelding ]
Een truttenschudderquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chrome![]()
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023![]()
![]()
![]()
Geeft niks. Crew mag het, dus mag jij het ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik vloek niet snel. Maar soms komt het er gewoon zomaar even uit.
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Verder hallo allemaal
En eenvoor degenen die dat verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |