Yes je hebt m gevondenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even gewoon weer wat positiefs![]()
Bekijk deze YouTube-video
(misschien al gepost maar is ook zo mooi...)
Ik zat me ook al af te vragen of ik toen net ff weg was gelopen, kan het me ook niet herinnerenquote:Op maandag 27 juli 2026 10:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij hebben ze een fragmentje over moeten slaan.
Ik zag in de 'terugspeelband' op het einde Bill Burr langskomen, maar kan me niet herinneren dat we die gezien hebben.
Ach nog een paar weekjes, dan hoor je nooit meer wat van dat programmaatje.quote:Op maandag 27 juli 2026 05:36 schreef Pixelman het volgende:
BN'ers die zich voordoen als intellectuelen. Brrrrrr .........
quote:
De recensie op Sargasso net gelezen, dat vind ik zo slecht geschreven (ook al had ze het laten redigerenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Mijn recensie over de recensies:
- De Volkskrant:
'scherp en doorvoeld commentaar, het geeft precies mijn onrustige gevoel weer dat ik tijdens de 2 uur durende uitzending had: ze mochten elkaar niet zo, het klikte niet, het enthousiaste schooljongetje dat aan de strenge juf wil vertellen wat hij allemaal op tv had gezien. En de serieuze, trage juf die daar eigenlijk helemaal geen zin in heeft. Goed verwoorde recensie: 4 sterren"
- Het Parool:
'deze recensie is oppervlakkig en hoofdzakelijk slechts beschrijvend. En voegt dan ook weinig toe. Dat Peter na 2 uur los kwam door over zijn enthousiasme voor theater te praten, is niets nieuws, zeker gezien zijn bezoekjes aan Eva. Daar had Janine bijvoorbeeld ook mee kunnen beginnen.
Oppervlakkige, snel geschreven recensie: 2 sterren'
- Veronica Supergids:
"dit stukje tekst een recensie noemen is een belediging voor echte tv-recentisten. Het stukje tekst werd bovendien al tijdens de live uitzending van Zomergasten ingetypt. Wat overigens zomaar door AI gedaan zou kunnen zijn: 1 ster voor de moeite'
Zo geniaal, echt! Zoiets gaan we nooit meer zien...quote:
Nee joh, niet zo serieus man.Wantquote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Mike het volgende:
Het is legendarisch, dat fragment van Waardenberg & de Jong, maar in de zaal zelf was het dat niet altijd. Handtassen die uitgestrooid werden over de zaal, jassen uit de garderobe die overal lagen...het is bijzonder om mee te maken, maar voor sommige mensen voornamelijk achteraf leuk.
Nou, dit was echt nog in de begintijd van hun populariteit. Ze waren net doorgebroken met hun vorige programma en ze deden toen dit soort stunts nog niet. Als je na Jool Hul naar ze toeging, dan kon je inderdaad wat gedoe in de zaal verwachten. Ik werkte in die tijd in een theater (waar ze Naggelwauz hebben opgenomen) en het waren echt de spullen van het publiek die door de zaal vlogen.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh, niet zo serieus man.Want
- 1: de mensen wisten dat zoiets kon gebeuren Waardenberg en De Jong hadden al een reputatie dat ze dit soort dingen deden
- 2: die jassen uit de garderobe zijn mogelijk niet echt... dat was gewoon een berg jassen die klaar lagen, zo snel pak je echt niet zo'n berg uit de garderobe die altijd een klere-eind weg is. En die tassen, weet jij veel dat waren misschien mensen die meespeelden met de act.
- 3: maar dan nog: het is THEATER en daar hoort bij dat je een onderdeel uitmaakt van de act. In ieder geval bij dit type theater. Wat is het ergste dat er gebeurd is? Dat je na de voorstelling wat spulletjes uit je tassie moet oprapen? Boeie. Dan moet je niet naar het theater gaan maar gewoon naar de film of zo. Ook geen probleem hoor
Mee eens. En daarom waren ze ook zo vernieuwend. Want dat heb je in het theater: vernieuwing, de grens opzoeken. Sommigen noemen dat 'kunst'.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind het wat te kort door de bocht om te zeggen dat je dan maar niet naar het theater moet gaan...er was tot dan toe toch wel een ongeschreven wet dat je gewoon met je jas en handtas weer naar huis kon gaan na een voorstelling zonder dat er iemand aan had gezeten.
Dit soort verhalen maken het waar mogelijk nog beter.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou, dit was echt nog in de begintijd van hun populariteit. Ze waren net doorgebroken met hun vorige programma en ze deden toen dit soort stunts nog niet. Als je na Jool Hul naar ze toeging, dan kon je inderdaad wat gedoe in de zaal verwachten. Ik werkte in die tijd in een theater (waar ze Naggelwauz hebben opgenomen) en het waren echt de spullen van het publiek die door de zaal vlogen.
Ik vind het wat te kort door de bocht om te zeggen dat je dan maar niet naar het theater moet gaan...er was tot dan toe toch wel een ongeschreven wet dat je gewoon met je jas en handtas weer naar huis kon gaan na een voorstelling zonder dat er iemand aan had gezeten.
Geweldige beelden.quote:
Niet zo lang geleden weer eens herkeken. Wat een film.quote:
Destijds in de bioscoop bekeken. Maakte enorme indruk op mij als (bonus)zoon van een journalist.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:38 schreef mitt het volgende:
Niet zo lang geleden weer eens herkeken. Wat een film.
The Wanted 18.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Die film over de koeieneens zien of ik die ergens te kijken is
Dankuquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
The Wanted 18.
Netflix en Amazon Prime schijnen het te hebben.
1x in 2004 in Turkije. Dan wel in een hotel. Gelukkig met groot zwempark .quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:30 schreef golfer het volgende:
All inclusief. Prachtige beelden.
En van z'n never nooit niet dat ik ooit op zo'n drijvend flatgebouw met vakantie ga.
Twee keer 2-3 dagen aan het einde van een rondreis. Beide keren geen succesquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
1x in 2004 in Turkije. Dan wel in een hotel. Gelukkig met groot zwempark .
Maar een weekje was wel genoeg.
Ik snap waarom het geweldig is, maar niet voor mij.
Nee hoor. Daar heeft Janine niks mee te maken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:58 schreef loveli het volgende:
Janine Abbring presenteert het allerlaatste seizoen van VPRO Zomergasten.
Met een andere presentator had dit niet het laatste seizoen van VPRO Zomergasten hoeven zijn.
Janine komt van Windesheim, dan heb ik nog meer intellectueel niveau 🧐quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 minuten volgehouden
Beide dames hebben geen diepgang en intellectueel nivo
Wat heeft de VPRO daarmee te maken?quote:
En het is ook totale onzin en een leeg statementquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft de VPRO daarmee te maken?
Het is voor sommigen echt nooit goed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 minuten volgehouden
Beide dames hebben geen diepgang en intellectueel nivo
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar heeft Janine niks mee te maken.
Het besluit tot de bezuinigingen bij de NPO was genomen zonder dat Janine op dat moment de presentator was. Dus complete onzin.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:10 schreef wuuht het volgende:
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.
Alsof “politieke machthebbers” bepalen welke programma’s wel of niet uitgezonden mogen worden. Die zetten bezuinigingen door en daarvan is dit een van de slachtoffers. Er zijn natuurlijk partijen die graag programma’s en presentatoren kwijt willen (ik heb het nu niet over ON die de journalistieke regels maar blijven negeren)quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.
Deel 2 ook toch? Moet je stream 2 kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
Voor de liefhebbers: een deel van één van de meest legendarische Zomergasten-afleveringen ooit, namelijk die met Ischa Meijer als gast, staat nu op de Schatkamer: https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029889931
Wat mij betreft puur genieten.
Bedankt, dat had ik nog niet gezien 👍quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deel 2 ook toch? Moet je stream 2 kiezen.
Er is een Schatkamer-topicreeks elders op FOK!, misschien ook de moeite waard om doorheen te neuzenquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
Voor de liefhebbers: een deel van één van de meest legendarische Zomergasten-afleveringen ooit, namelijk die met Ischa Meijer als gast, staat nu op de Schatkamer: https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029889931
Wat mij betreft puur genieten.
Nee, dat is al vanaf vorig seizoen afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Doen ze geen film meer naar afloop? Of de Wiki is niet bijgewerkt.
Je kent haar goed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:15 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]
Wat is dit nou weer voor een engerd :/
Volgens mij al wat langerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is al vanaf vorig seizoen afgeschaft.
Nee:quote:
quote:Sinds 2025 is de vaste keuzefilm op NPO 2 vervangen door een door de gast gekozen documentaire of muziekuitvoering. Deze wordt in de regel een dag later uitgezonden op NPO 2 Extra.
vanaf vorig seizoen zou dit jaar voor het eerst zijn, vorig seizoen was het ook niet [/mierenneuken]quote:
Is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken 'r eigenlijk alleen met plaksnor bij de Slimste Mens
edit: ohja, was de dochter van George van Houts
How to make small talkquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:29 schreef Droopie het volgende:
Woe weet hoe deze documentaire serie ook al weer heet..
Die hele serie is namelijke keigrappigvolgens mij was het een HBO original
How to Make Small Talk" is the first episode of the comedy-documentary TV series How To with John Wilson, created by John Wilson. Released on October 23, 2020 on HBO, the 29-minute episode follows Wilson as he explores the awkward art of casual conversation in New York City.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/How_To_with_John_Wilsonquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:29 schreef Droopie het volgende:
Woe weet hoe deze documentaire serie ook al weer heet..
Die hele serie is namelijke keigrappigvolgens mij was het een HBO original
Er totale doorgedraaide complete wap is een juistere omschrijving.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:02 schreef golfer het volgende:
Papa George van Houts is wel een beetje een wappie geworden.
Ben nog niet weggezapt dit keer, dus wel mee eensquote:
Interessant op zijn minst.quote:
Ze komt er tegelijkertijd zelf ook achter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ik zie een verband tussen al die filmpjes. Blote mensen
Er gaat voor mij een hele nieuwe wereld open..quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:30 schreef NoCigar het volgende:
Prima dame verder, maar ook niet heel verrassende keuzes: Peaches, Under the skin.
Nee hoor. Een twijfelende en soms onzekere vrouw die worstelt met haar identiteit en seksualiteit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |