Alsof “politieke machthebbers” bepalen welke programma’s wel of niet uitgezonden mogen worden. Die zetten bezuinigingen door en daarvan is dit een van de slachtoffers. Er zijn natuurlijk partijen die graag programma’s en presentatoren kwijt willen (ik heb het nu niet over ON die de journalistieke regels maar blijven negeren)quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.
Deel 2 ook toch? Moet je stream 2 kiezen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
Voor de liefhebbers: een deel van één van de meest legendarische Zomergasten-afleveringen ooit, namelijk die met Ischa Meijer als gast, staat nu op de Schatkamer: https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029889931
Wat mij betreft puur genieten.
Bedankt, dat had ik nog niet gezien 👍quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deel 2 ook toch? Moet je stream 2 kiezen.
Er is een Schatkamer-topicreeks elders op FOK!, misschien ook de moeite waard om doorheen te neuzenquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:03 schreef Martinello het volgende:
Voor de liefhebbers: een deel van één van de meest legendarische Zomergasten-afleveringen ooit, namelijk die met Ischa Meijer als gast, staat nu op de Schatkamer: https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029889931
Wat mij betreft puur genieten.
Nee, dat is al vanaf vorig seizoen afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:39 schreef Discombobulate het volgende:
Doen ze geen film meer naar afloop? Of de Wiki is niet bijgewerkt.
Je kent haar goed?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:15 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]
Wat is dit nou weer voor een engerd :/
Volgens mij al wat langerquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat is al vanaf vorig seizoen afgeschaft.
Nee:quote:
quote:Sinds 2025 is de vaste keuzefilm op NPO 2 vervangen door een door de gast gekozen documentaire of muziekuitvoering. Deze wordt in de regel een dag later uitgezonden op NPO 2 Extra.
vanaf vorig seizoen zou dit jaar voor het eerst zijn, vorig seizoen was het ook niet [/mierenneuken]quote:
Is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken 'r eigenlijk alleen met plaksnor bij de Slimste Mens
edit: ohja, was de dochter van George van Houts
How to make small talkquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:29 schreef Droopie het volgende:
Woe weet hoe deze documentaire serie ook al weer heet..
Die hele serie is namelijke keigrappigvolgens mij was het een HBO original
How to Make Small Talk" is the first episode of the comedy-documentary TV series How To with John Wilson, created by John Wilson. Released on October 23, 2020 on HBO, the 29-minute episode follows Wilson as he explores the awkward art of casual conversation in New York City.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/How_To_with_John_Wilsonquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:29 schreef Droopie het volgende:
Woe weet hoe deze documentaire serie ook al weer heet..
Die hele serie is namelijke keigrappigvolgens mij was het een HBO original
Er totale doorgedraaide complete wap is een juistere omschrijving.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:02 schreef golfer het volgende:
Papa George van Houts is wel een beetje een wappie geworden.
Ben nog niet weggezapt dit keer, dus wel mee eensquote:
Interessant op zijn minst.quote:
Ze komt er tegelijkertijd zelf ook achter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:30 schreef StephanL het volgende:
Ik zie een verband tussen al die filmpjes. Blote mensen
Er gaat voor mij een hele nieuwe wereld open..quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:30 schreef NoCigar het volgende:
Prima dame verder, maar ook niet heel verrassende keuzes: Peaches, Under the skin.
Nee hoor. Een twijfelende en soms onzekere vrouw die worstelt met haar identiteit en seksualiteit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |