Ik vulde letterlijk 'Samen tv serie' in op YouTube en ze staan er allemaalquote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:19 schreef Bpalma het volgende:
Ik ben op zoek naar meer informatie over de serie Samen uitgezonden door Talpa is het nog ergens terug te zien?
Grappig om een jonge Jeroen Snel te zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh bizar, bij mijn weten stond die inderdaad eerst ook nog online ja
Maar op momenten als deze ben ik heel blij met het schaduwarchief via YouTube, van dezelfde bron trouwens:
Bekijk deze YouTube-video
Ja dit was geweldig!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:01 schreef TanteMathilde het volgende:
Kennen jullie Pluk de Dag (1996-2004) nog? Misschien ook leuk voor de liefhebbers van programma's met gewone mensen (helaas maar 7 afleveringen).
Ron Boszhard gaat naar een markt om mensen te rekruteren voor een dagje uit. Ze moeten alleen wel meteen mee in een gele schoolbus zonder te weten wat het uitje is.Tijdens het uitje leren we ze een beetje beter kennen.
Bijvoorbeeld deze aflevering die begint op de markt in Amsterdam-Noord.
Meneer met opvallende trui en Super de Boer petje kon niet mee omdat hij voor zijn buurman moest zorgen.
[ afbeelding ]
Deze mevrouw wilde wel.
[ afbeelding ]
De deelnemers konden naar huis bellen om te laten weten dat ze met Ron mee waren.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ze gingen naar een wellness in Ootmarsum.
[ afbeelding ]
"Kroepoekje"?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh wowWedden Dat is offline gehaald
Denk eerder vanuit Endemol en/of de Duitse rechthebbende van het format (ZDF?). Afleveringen van later met Bart Peeters zijn ook offline.quote:
quote:Helaas, vanwege licentiebeperkingen kun je dit materiaal niet afspelen in jouw regio.
Deze video is alleen binnen Nederland afspeelbaar.
Leuk ook om te zien die interieurs van toen met allerlei tierelantijntjes, beeldjes, tegenwoordig heeft iedereen zo'n saaie strakke Ikea-inrichting, weinig opschmuck!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
Deze aflevering van Buren is ook weer zo'n pareltje
Nee, als je het zonder aanhalingstekens doet zie je veel meer. Met aanhalingstekens alleen de programma's die het in de titel hebbern staan,, zonder zie je ook de programma's die het in de omschrijving hebben staan.quote:
Maar dat is natuurlijk met alles, zonder aanhalingstekens gaat ie alle mogelijke termen zoeken.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, als je het zonder aanhalingstekens doet zie je veel meer. Met aanhalingstekens alleen de programma's die het in de titel hebbern staan,, zonder zie je ook de programma's die het in de omschrijving hebben staan.
Heel bijzondere aflevering was dat jaquote:Op zondag 26 juli 2026 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Wel vindingrijk, een extra badkamer maken omdat de buurman anders door je ramen schiet.
Nee, zonder aanhalingstekens zie je eerst vele pagina's vol dingen met "RUW MATERIAAL" in de omschrijving, niet alleen de titel.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk met alles, zonder aanhalingstekens gaat ie alle mogelijke termen zoeken.
Ik ben echt een beetje somber over Wedden Dat. Dat werd echt groots aangekondigd (Dit was het nieuws-groots) en nu is het helemaal weggescrubbed. Ik denk dan, waarom in vredesnaam niet langer online, boe
Maar eigenlijk is het toch wel contraproductief als je erven van een bekend persoon bent en dan alles van die persoon in eigen kring wilt houden... dan weet de wereld nooit volledig wie diegene wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Een van de veel te weinig op de Schatkamer voorkomende tv-makers is Willem Ruis. Vandaag is ie precies 40 jaar dood. Ik had nu graag een link gedeeld naar al zijn programma's daar, maar schandalig genoeg is er zeer weinig terug te vinden. Ik gok dat de erven Ruis dit goed hebben dichtgetimmerd. Alleen van Vijf Tegen Vijf staan er wat volledige uitzendingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |