Geweldige beelden.quote:
Niet zo lang geleden weer eens herkeken. Wat een film.quote:
Destijds in de bioscoop bekeken. Maakte enorme indruk op mij als (bonus)zoon van een journalist.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:38 schreef mitt het volgende:
Niet zo lang geleden weer eens herkeken. Wat een film.
The Wanted 18.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Die film over de koeieneens zien of ik die ergens te kijken is
Dankuquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
The Wanted 18.
Netflix en Amazon Prime schijnen het te hebben.
1x in 2004 in Turkije. Dan wel in een hotel. Gelukkig met groot zwempark .quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:30 schreef golfer het volgende:
All inclusief. Prachtige beelden.
En van z'n never nooit niet dat ik ooit op zo'n drijvend flatgebouw met vakantie ga.
Twee keer 2-3 dagen aan het einde van een rondreis. Beide keren geen succesquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
1x in 2004 in Turkije. Dan wel in een hotel. Gelukkig met groot zwempark .
Maar een weekje was wel genoeg.
Ik snap waarom het geweldig is, maar niet voor mij.
Nee hoor. Daar heeft Janine niks mee te maken.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:58 schreef loveli het volgende:
Janine Abbring presenteert het allerlaatste seizoen van VPRO Zomergasten.
Met een andere presentator had dit niet het laatste seizoen van VPRO Zomergasten hoeven zijn.
Janine komt van Windesheim, dan heb ik nog meer intellectueel niveau 🧐quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 minuten volgehouden
Beide dames hebben geen diepgang en intellectueel nivo
Wat heeft de VPRO daarmee te maken?quote:
En het is ook totale onzin en een leeg statementquote:Op maandag 3 augustus 2026 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft de VPRO daarmee te maken?
Het is voor sommigen echt nooit goed.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 minuten volgehouden
Beide dames hebben geen diepgang en intellectueel nivo
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar heeft Janine niks mee te maken.
Het besluit tot de bezuinigingen bij de NPO was genomen zonder dat Janine op dat moment de presentator was. Dus complete onzin.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:10 schreef wuuht het volgende:
Jawel, een andere presentator zou het programma wellicht aantrekkelijker gemaakt kunnen hebben voor de politieke machthebbers waardoor het dan zou kunnen blijven bestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |