Volgens mij dat racisme in de VS is ontstaan door Obama.quote:
Je kunt nog een bestellen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:53 schreef Glazenmaker het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Jaloers op Amerika dat ze daar nog wel HTC telefoons kunnen krijgen. Waren toffe toestellen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het enige wat Trump fout doet is dat hij niet ingrijpt om de Save ACT er doorheen te drukken. En de deportaties gaan nooit hard genoeg.
Er worden op staatsniveau en andere zaken wel genoeg klappen uitgedeeld, sinds Bondi weg is lijkt het ook beetje op gang te komen allemaal. Ook qua fraude aanpak wat weer in de zakken eindigde van vaak democraten.
Als ik meega met het win/verlies spelletje wat je zo graag speelt, is er niet van mij te winnen. Want uiteindelijk is Trump aan de macht, geen enkele democraat die kon winnen tegen een veroordeelde crimineel. Dus ongeacht van wat je mening is, Trump zit in het Witte Huis. Snap dat dit dag in dag uit frustrerend moet zijn voor je.
Het is voor mij genieten geblazen als ik weet dat de DNC primaries er aanzitten te komen, een letterlijke clownshow waar het vermoedelijk weer alleen gaat of transmannen tussen de tienermeiden mogen pissen of ze laten meedoen in sporten. Of welke minderheid nu weer het meeste aandacht naar moet.
De democraten zijn trouwens ook helemaal opgesplitst, je hebt kamp pro-palestina en kamp israel. Met types zoals HasanAbi is het echt alsof ze een gekkenhuis hebben opengetrokken.
Ze vechten elkaar de partij uit.
Dit gaat geen invloed hebben, anders dan dat er een hogere drempel is om te stemmen. En dan is de vraag welke partij daar het meeste last van zal hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:11 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd of dit invloed gaat hebben
Dat weet ik nog niet zo, we gaan het meemaken. Het is wel weer een stap in de juiste richting.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit gaat geen invloed hebben, anders dan dat er een hogere drempel is om te stemmen. En dan is de vraag welke partij daar het meeste last van zal hebben.
Maar het zal geen effect hebben op een niet-bestaande verkiezingsfraude.
Yup, in de richting van het steeds verder beïnvloeden van de verkiezingsuitslag..quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo, we gaan het meemaken. Het is wel weer een stap in de juiste richting.
He, dat is toch die junk die zijn vader (Creepy Joe) in Apple contacten vernoemd had naar PedoPete?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:45 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Hunter Biden maakt een comeback.
Want een grotere shitzooi dan nu kan het niet worden met hem
Wat kenmerkend aan zijn toekomstige run gaat zijn is dat Google laatste tijd actief dit soort prachtige plaatjes heeft lopen scrubben van de search results.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ehm, kijk anders zijn interview met Channel 5.
Weet je nog wat het grappigste is? dat Hunter Biden de enige kandidaat is die daadwerkelijk een kans zou maken. Denk daar maar eens over na.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik toch 1 democraat zou mogen kiezen die President zou worden, is het onze oude crackjunk wel. Echter komt hij ook weer uit de establishment, dus dat is niet echt goed voor Amerika zelf. Plus hij is natuurlijk erg chanteerbaar voor de hele wereld, de chinezen kwamen destijds qua hosting voor al deze leaks.
Laten we ook niet vergeten de shady zaken met diamanten en China/CEF, waarbij Hunter een 2.8 karaats diamant kreeg en er miljoenen vanuit China richting de Bidensging, maar uiteindelijk wegens drugsgebruik en de arrestatie van Ye Jianming is dit allemaal in de soep gelopen.
Maar toch, hij heeft wel wat. Ook het interview met Channel 5 was hij prima man. Hij is totaal anders dan zijn vader en dan bedoel ik niet het aan kinderen ruiken, maar hij stelt zich daadwerkelijk kwetsbaar op.Hunter4Prez.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Bernie is de cuck op de stoel en hij mag meekijken hoe de dems het verneuken.quote:Ja, de DNC en party-elite waren niet neutraal. In 2016 lekte de DNC-emails dat ze Clinton prefereerden. Superdelegates gaven een early boost aan Hillary. In 2020 bundelden moderates zich tegen Bernie.
En in 2024 kreeg Kamala de nominatie zonder echte primary nadat Biden dropte – dat voelt inderdaad als top-down.
Tegelijk: Bernie verloor omdat kiezers (miljoenen Democraten) niet massaal voor hem kozen.
Hij mobiliseerde wel een nieuwe generatie, maar dat was onvoldoende voor de nominatie.
Hilary en Kamala waren inderdaad establishment-keuzes: Hillary als voorbestemde, Kamala via de vice-presidentschap en donor/netwerk-ondersteuning. Beiden verloren uiteindelijk (2016 en 2024), wat Bernie's punt over "working class" en economische boodschappen versterkt – de partij is volgens hem te zeer verschoven naar elites, tech-donors en culturele issues. Bernie zelf blijft dat herhalen, zelfs recent.
Weer heel creatiefquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:31 schreef epicbeardman het volgende:
Arme Bernie, het populairste zijn maar zou nooit President mogen worden van de establishment, ze kiezen liever een hilldog of kamala
[..]
Bernie is de cuck op de stoel en hij mag meekijken hoe de dems het verneuken.
En een duidelijk voorbeeld van hoeveel verstand deze user van Amerikaanse politiek heeft. Compleet gehersenspoeld door de Trump-sekte: Feiten zijn woke, wat Trump zegt is de ultieme waarheid.quote:
Ja man, daarom werd Kamala ook naar voren geschoven zonder DNC primaries. Gewoon een mes in de rug bij vele democratische kandidaten. Wellicht was Bernie de beoogde kandidaat om tegen Trump op te knokken, maar nee hoor. Ze wilde een marionet, Kamala. Net zoals dat Biden een marionet was.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een duidelijk voorbeeld van hoeveel verstand deze user van Amerikaanse politiek heeft. Compleet gehersenspoeld door de Trump-sekte: Feiten zijn woke, wat Trump zegt is de ultieme waarheid.
Een hoop oeverloze bladiebla, die al maanden geleden is weerlegt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja man, daarom werd Kamala ook naar voren geschoven zonder DNC primaries. Gewoon een mes in de rug bij vele democratische kandidaten. Wellicht was Bernie de beoogde kandidaat om tegen Trump op te knokken, maar nee hoor. Ze wilde een marionet, Kamala. Net zoals dat Biden een marionet was.
De DNC is als de dood voor een outsider, die maken ze kapot. Kijk maar naar Tulsi Gabbard.
Dat Democraten wel kunnen zelfreflecteren?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
Bernie Sanders concedes lack of 'fair primary' makes Democrats 'threat to democracy'
[ x ]
Tis best schaamteloos helaas bij de DNC.
Een hele achterlijke statement.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dit durven de republikeinen wel te zeggen.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja man, daarom werd Kamala ook naar voren geschoven zonder DNC primaries. Gewoon een mes in de rug bij vele democratische kandidaten. Wellicht was Bernie de beoogde kandidaat om tegen Trump op te knokken, maar nee hoor. Ze wilde een marionet, Kamala. Net zoals dat Biden een marionet was.
De DNC is als de dood voor een outsider, die maken ze kapot. Kijk maar naar Tulsi Gabbard.
Ja zou ik ook zeggen als ik uitgeluld was.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn post.
Tja, jij hebt die onzin getypt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen als ik uitgeluld was.inhoudelijk zijn jullie zwakjes. Beetje ad hominems strooien dat kunnen jullie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |