Israël heeft voor Palestijnen een executieprogramma op basis van AI, maar bij deze jongens moet het opeens het bewijs 110% rond zijn, mag dat bewijs probleemloos vernietigd worden en dat noem je dan een rechtstaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, en Israël hanteert een rechtstaat waar duidelijk bewijs moet zijn. Als dat er niet is kan men dus niet vervolgen.
Dit is toch juist de rechtstaat waar velen normaal gezien zo bij zweren of is dat ineens niet meer leuk als het niet de gewenste resultaten oplevert?
Omdat het Iran was, en ze kunnen Israël geen schuld geven, dus tis gelijk stuk minder interessant. En ja, dat is vandaag inderdaad gebeurd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bizar weinig aandacht voor deze ravage imo. Maar Koeweit doet er zelf ook alles aan om de boel onder het tapijt te vegen.
Edit: ik twijfel of het van nu is. Kan er zo weinig info over vinden.
[ x ]
Het vreemde is dat iedereen de daden van Hamas afkeurt maar aan andere kant jullie dus om het hardst allerlei dingen proberen te verdedigen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Het bewijst niet automatisch dat alle beschuldigingen waar zijn, noch dat zij onafhankelijk zijn vastgesteld.
De meeste beweringen in het artikel zijn van gedetineerden en hun advocaten. Ze klagen vooral over slechte detentie omstandigheden. Och zo zielig, moet ik even huilen.
Ga je me ook nog vertellen in welk omstandigheden de gegijzelde Israelische burgers werden gehouden in de tunnels van Hamas? Of werkt het alleen in 1 richting?
Ik snap wel dat serieuze beschuldigingen onderzocht moeten worden, maar een beschuldiging is nog geen bewezen feit.
Het was een Israëliër die de beelden naar buiten bracht en een Israëlische arts die de anale kwetsuren heeft vastgesteld. Heb een beetje lef en zeg gewoon dat je denkt dat joden en mijn eigen ogen liegen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Palestijnen liegen en bedriegen, je bent beter waard dan je voor het karretje te laten spannen.
Ik heb toegegeven dat het echt gebeurde en aangegeven waarom de zaak gesloten was.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt heel fijn om weer iemand op het forum te hebben die zijn ongelijk niet kan toegeven.
We hebben hier meerdere users gehad die het terreur van Hamas 'terecht' vonden of hebben weggezet als 'verzet', om nog maar te zwijgen over de wijdere pro-Palestijnse contreien waar Hamas met regelmaat wordt gebagatelliseerd of zelfs toegejuicht. En nee, dat wil niet zeggen dat iedereen met sympathie voor de Palestijnen ook Hamas steunt, maar een deel daarvan wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het vreemde is dat iedereen de daden van Hamas afkeurt maar aan andere kant jullie dus om het hardst allerlei dingen proberen te verdedigen.
Gewoon zeggen van "als dat zo is in Israel keuren we dat af" lezen we dus nooit. Waarom lukt dat niet?
quote:
"without charge or trial" sluit dat wel uit.quote:The detainees have included at least two civilians held for months without charge or trial: a nurse detained in his scrubs, and a teenage food seller, according to lawyers from the Public Committee Against Torture in Israel (PCATI) who represent both men.
Ik kan dat niet - "gewoon zeggen" - want het is niet mijn gewoonte om dingen "gewoon zeggen" als ik het niet weet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het vreemde is dat iedereen de daden van Hamas afkeurt maar aan andere kant jullie dus om het hardst allerlei dingen proberen te verdedigen.
Gewoon zeggen van "als dat zo is in Israel keuren we dat af" lezen we dus nooit. Waarom lukt dat niet?
Dat info was niet onafhankelijk bevestigd, zei ik al boven. De enige bron ervan zijn de advocaten van gedetineerden zelf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:41 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
"without charge or trial" sluit dat wel uit.
Er bestaan wel meer misvattingen over Iran:quote:
In sommige gevallen regelrecht crimineel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
Doen alsof die mensen 'onschuldig' zijn en onze sympathie verdienen, is wat mij betreft in elk geval achterlijk en kwaadaardig.
Wat heeft dit met elkaar te maken? Oekraïne en Duitsland produceren/gebruiken AI gestuurde wapens ook.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Israël heeft voor Palestijnen een executieprogramma op basis van AI, maar bij deze jongens moet het opeens het bewijs 110% rond zijn
Advocaten kunnen vervolgd worden als ze liegen over een zaak. Daar hecht ik meer waarde aan dan aan een gedetineerde. Indien er geen andere bronnen zijn lijkt het me goed uit te gaan van het verhaal van de advocaat tot het tegendeel bewezen is: Waarom zou deze zijn eigen carriere op 't spel willen zetten door daarover te liegen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:56 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat info was niet onafhankelijk bevestigd, zei ik al boven. De enige bron ervan zijn de advocaten van gedetineerden zelf.
Het gaat niet om een drone die met AI doelen herkent, maar meerdere AI systemen die doelen uitkozen en op basis van bepaalde parameters besloot wie wanneer opgeblazen mocht worden. De computer is 80% zeker dat papa bij Hamas zit, dus moet er een bom op als de computer verwacht dat er op dat moment minder dan 20 burgerdoden bij vallen. Waarom specifiek papa? Omdat een van de AI's Where's Daddy is genoemd door Israel. Het kreeg de naam omdat er specifiek gewacht werd tot papa weer thuis bij de kinderen kwam voor de bom gegooid werd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:03 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Wat heeft dit met elkaar te maken? Oekraïne en Duitsland produceren/gebruiken AI gestuurde wapens ook.
1. Definitie van terrorisme die ik ken/gebruik: Terrorisme is het opzettelijk gebruiken van geweld of de dreiging met geweld om angst te zaaien onder een bevolking, met als doel politieke, ideologische, religieuze of maatschappelijke doelen te bereiken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Basp1 het volgende:
Staatsterrorisme is net zo goed ook duidelijk gedefinieerd.
Staatsterrorisme is het systematisch gebruik van geweld, intimidatie of terreur door een overheid tegen de eigen bevolking of andere staten.
Hmm, en welk 'executieprogramma' is dit dan precies?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Israël heeft voor Palestijnen een executieprogramma op basis van AI, maar bij deze jongens moet het opeens het bewijs 110% rond zijn, mag dat bewijs probleemloos vernietigd worden en dat noem je dan een rechtstaat.
Je bent een schande voor de hele westerse wereld.
Spanje is juist een Westers voorbeeld. Zo'n barbaarse horde als Israel sponsoren zoals jij voorstaat ondermijnt het westen. Net als knielen voor Amerika.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, en welk 'executieprogramma' is dit dan precies?
En over die onderste sneer: Ik ben trouwens geen schande voor de Westerse wereld. Sterker nog, ik verdedig deze.
Jij, iemand die Jan en allemaal naar het Westen wilt zien komen, vormt wat dat betreft een grotere schande. Westers zijn, wil ook zegen dat je de kant van het Westen en diens bondgenoten (VS, Israël) kiest en tevens streeft voor het behoud van de cultuur en samenlevingen hier.
Iedere keer opnieuw tegenstanders van het Westen verkiezen en staan te klappen als weer de volgende horde niet-Westerse klaplopers hier wordt toegelaten zoals in Spanje, is zelfdestructief en daarmee ondermijnt het ook het Westen.
waar is papaquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En over die onderste sneer: Ik ben trouwens geen schande voor de Westerse wereld. Sterker nog, ik verdedig deze.
Jij, iemand die Jan en allemaal naar het Westen wilt zien komen, vormt wat dat betreft een grotere schande. Westers zijn, wil ook zegen dat je de kant van het Westen en diens bondgenoten (VS, Israël) kiest en tevens streeft voor het behoud van de cultuur en samenlevingen hier.
Iedere keer opnieuw tegenstanders van het Westen verkiezen en staan te klappen als weer de volgende horde niet-Westerse klaplopers hier wordt toegelaten zoals in Spanje, is zelfdestructief en daarmee ondermijnt het ook het Westen.
Ten eerste, je haalt de termen "kolonisten" en "occupatie macht" door elkaar. Ik kan je daar ook definities van geven, als je wilt. Ten tweede, het is heel raar wat je nu zegt. Israël occupeerde het gebied omdat vanuit dat gebied werd Israël zelf in eerste instantie aangevallen. Waarom moet de aanvaller beschermd worden in plaats van de slachtoffers van de aanval? Ondersteboven en binnenstebuiten verdraaide logica, lijkt me.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Basp1 het volgende:
En vertel ons dan eens hoe Israël de eigen Palestijnse bevolking op de westbank beschermt tegen de intimiderende niet Palestijnse kolonisten.
Ik dacht eigenlijk dat hij de observatie drones bedoelde....quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
De VS is letterlijk een onderdeel van het Westen. Spanje, een land dat wordt geleid door een uitgesproken linkse regering met anti-Westerse sentimenten, stelt zich momenteel niet op zoals een Westers land zou moeten doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Spanje is juist een Westers voorbeeld. Zo'n barbaarse horde als Israel sponsoren zoals jij voorstaat ondermijnt het westen. Net als knielen voor Amerika.
Daar ben ik juist tegen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Beschaving, daar heb jij natuurlijk niks over te zeggen gezien je genocide steunt.
Dit is was op basis van een onbewezen claim van het extreemlinkse en antizionistische magazine +972.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |