Een oud collega van mij haar (ex)man flikte dat haar ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:35 schreef AnneX het volgende:
Vreemde hobbies hebben sommige mannen. Heel vreemd.
https://www.nu.nl/misdaad(...)derland-bereikt.html
Ziek.
Je zult maar slachtoffer zijn van degene die je het meest vertrouwde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:35 schreef AnneX het volgende:
Vreemde hobbies hebben sommige mannen. Heel vreemd.
https://www.nu.nl/misdaad(...)derland-bereikt.html
Ziek.
Terecht!quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Check. 12 minuten pilates. Toch een beetje trots.
Mogelijk is het verhaal met de jaren ook wel legendarischer geworden hoor...quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik zelfs on dope verder geverslagd? Nee toch, herinner ik me niet?
Maar die uren zijn wel vrij wazig geworden
Aanvullend bij de post van @Clubsoda :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Aanvullend bij de post van @:clubsoda :Deze hang ik boven mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./eeuwig vrijgezel
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik hou vooral van de "onpersoonlijke lijdende vorm onthoofd worden "quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Deze hang ik boven mijn bed/eeuwig vrijgezel
Ik vind het Gij rijtje wel grappig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou vooral van de "onpersoonlijke lijdende vorm onthoofd worden "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Mos is toch veel leuker dan gras? Het is dat ons vee het er niet al te best op doetquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb het opgegeven met mijn gras, het blijft maar mossig worden, af en toe eens maaien, verder doe ik geen moeite meer. Geen mest, geen kalk, ondankbaar gedoe, heb niet de indruk dat het wat uitmaakt. Als het aan mij lag, alleen maar wilde bloemen, maar dat wil mijn man niet. En, toegegeven, de honden (Paul Beagle en vrienden) spelen er af en toe in, als de zon schijn liggen ze te bakken. Zelf zit ik eigenlijk nooit in de tuin. Voortuin staat vol met lavendel met daartussen kalksteen. Iedere zomer vol hommels, vlinders en bijen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:01 schreef sigme het volgende:
Wij oogstten vandaag een handje aardbeien.Om de dag dit nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de kersenoogst van boom 1 dit jaar:
La derecha oprime, la izquierda libera
Je passeert nu wel heel makkelijk Hun onderlinge toxische relatiesquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef zij zijn dus echt het voorbeeld van “we hebben familie in Spanje dus een fijn goedkoop vakantieadres “
Die ken ik dus niet 😉 (blij toe denk ik)quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je passeert nu wel heel makkelijk Hun onderlinge toxische relaties
Hier ook hetzelfde. Ik maai af en toe en klaar. Ook standje hoger maaien of juist niet maakt niks uit. En mos is ook groen en dekt goedquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb het opgegeven met mijn gras, het blijft maar mossig worden, af en toe eens maaien, verder doe ik geen moeite meer. Geen mest, geen kalk, ondankbaar gedoe, heb niet de indruk dat het wat uitmaakt.
Ik app de link ff door naar mijn foody hierquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Soms lukt koken zo ontzettend goedgisteren pulled beef in de slowcooker gemaakt met veel lekkere smaakmakers er in, lik m’n bord bijna af (en nog 4 porties over
)
https://www.byandreajanssen.nl/slowcooker-pulled-beef/
Als opmerking om het makkelijker te maken, vlees niet in blokjes en alle ingrediënten erin doen, na een uurtje even roeren. Scheelt tijd (pullen deed ik toen het klaar was)quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik app de link ff door naar mijn foody hier
https://www.cruydthoeck.nl/wilde-marjolein-origanum-vulgarequote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:23 schreef derLudolf het volgende:
Wilde marjolein is majoraan, zeker geen oregano.
Ik doe altijd wat op de Bratkartoffeln en Slovenen moeten het met de uitwisseling ook altijd hebben. In Oostenrijk wordt majoraan (en karwijzaad) ook veel gebruikt kwam ik afgelopen december achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |