Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door FreshFruit op 02-06-2026 18:28:57 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hey ToTquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:24 schreef ToT het volgende:
Ik ga toch maar voor de:
Bekijk deze YouTube-video
Lekker zoet-ziltig!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hoe is het daar, en met de sweet mini ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hier is het prima, en Mini heeft officieel verkering!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het daar, en met de sweet mini ToT![]()
![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ik dacht eerst zal wel op een scheermes lijken maar da was nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
A wat leuk, jeugdliefdequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het prima, en Mini heeft officieel verkering!![]()
![]()
Dat vriendinnetje waar hij altijd mee speelde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bakkie TDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik had '@_UserName_ gefeliciteerd' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat leuk, jeugdliefde![]()
Dat vriendinnetje waar hij altijd mee speelde?Yup, die!
Gisteren hebben ze elkaar de liefde verklaard, en sinds vandaag is het officieel!![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
het is de 2e van de maand hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had '@:_username_ gefeliciteerd' als TT
we moeten doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
GoDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik blijf niet bezig.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had '@:_username_ gefeliciteerd' als TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een playerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het prima, en Mini heeft officieel verkering!![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Jepquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Met het feliciteren van @_UserName_quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is de 2e van de maand he
we moeten doorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sex and drugs and...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Had gewoon tot de 29e gekuntquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
A wat leuk, mooi he ToT omdat ze te zienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Yup, die!
Gisteren hebben ze elkaar de liefde verklaard, en sinds vandaag is het officieel!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heeft hij vast van zijn vaderquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zeker!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat leuk, mooi he ToT omdat ze te zien
Hij vertelde het me gisteren dat ze het tegen elkaar verteld hadden, en vandaag kwam die meid naar me toe lopen om te vertellen dat het officieel was!![]()
![]()
Rock on...quote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Waar was je vorige maand dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Hij vertelde het me gisteren dat ze het tegen elkaar verteld hadden, en vandaag kwam die meid naar me toe lopen om te vertellen dat het officieel was!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Niet hier de eerste paar dagen, volgens mijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
"Papa, ga je mee naar de juwelier, ringen uitzoeken?"Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
"Papa, ga je mee naar de juwelier, ringen uitzoeken?"![]()
![]()
![]()
LolDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
"Ja trek maar af van m'n zakgeld hoor. Die met dor robijn vind ik wel mooi voor haar. Ja die van 24 karaat ja. Ja rood is toch wel de kleur van de liefde zeggen ze he!"![]()
Laffing oud loudDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hoho, eerst filmpje daarna etentje he!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar het wordt eerst gevierd bij een McDonald's?![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik kreeg geen enkele feli topic noch een feestje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet hier de eerste paar dagen, volgens mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Papa nam toevallig net een teug van zijn venti caramel ribbon crunch frappuccino toen hij het prijskaartje las en verslikt zich.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:37 schreef ToT het volgende:
"Ja trek maar af van m'n zakgeld hoor. Die met dor robijn vind ik wel mooi voor haar. Ja die van 24 karaat ja. Ja rood is toch wel de kleur van de liefde zeggen ze he!"
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele feli topic noch een feestje.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
"Jongen, dan krijg je tot je pensioenleeftijd geen zakgeld meer!"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa nam toevallig net een teug van zijn venti caramel ribbon crunch frappuccino toen hij het prijskaartje las en verslikt zich.![]()
![]()
Ho Stop!Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Verschil moet er zijn RS. Dat blijkt wel weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
"Jongen, dan krijg je tot je pensioenleeftijd geen zakgeld meer!"
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Of ik trek er gewoon eentje van een blikkie bier af!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".![]()
![]()
Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn RS. Dat blijkt wel weer.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Van links...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Naar rechts...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoveel ringen...Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Creatieve oplossingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ik trek er gewoon eentje van een blikkie bier af!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nou en toen.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is dat?quote:
Komt me bekend voor.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
neenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met het feliciteren van @:_username_Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
A geweldig, nog zo lekker ongedwongen ook hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Hij vertelde het me gisteren dat ze het tegen elkaar verteld hadden, en vandaag kwam die meid naar me toe lopen om te vertellen dat het officieel was!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel mooie ogen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis meequote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nooit genoeg.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Okee doei.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Latersquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BurpDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
OjaDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Is dat het icq bloemetje?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef mario390 het volgende:
dat is maar total mist gegangen [ afbeelding ]![]()
Ik had vanmiddag een awkward momentjeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ü0ozhMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Hey Homijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dank voor je geweldige gedicht!quote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgeblevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezaktquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgebleven
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Zitten 2 lagen tegels onder, denk het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
O dan zakken ze vast niet meer inquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zitten 2 lagen tegels onder, denk het ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Olleke bollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Bargequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HihiDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ü0ozh
Het oogt een beetje raar
Zomaar wat letters na elkaar
Met een cijfer én een thema erbij
Een setje karakters op een rij
Geen woordenbrij, maar diarree
Maar misschien zit het wel mee
Is er na 60 seconden geen reactie
Dan stijg je in de ranglijst een fractie
Het lukt, dus ik doe het nog een keer
Ik plemp nog eens vijf letters neer
Zonder betekenis of plan
Wat een onzin, man man manMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Man3Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef Homijn het volgende:
ü0ozh
Het oogt een beetje raar
Zomaar wat letters na elkaar
Met een cijfer én een thema erbij
Een setje karakters op een rij
Geen woordenbrij, maar diarree
Maar misschien zit het wel mee
Is er na 60 seconden geen reactie
Dan stijg je in de ranglijst een fractie
Het lukt, dus ik doe het nog een keer
Ik plemp nog eens vijf letters neer
Zonder betekenis of plan
Wat een onzin, man man man
En dat vrij vertaald uit het DuitsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef Homijn het volgende:
ü0ozh
Het oogt een beetje raar
Zomaar wat letters na elkaar
Met een cijfer én een thema erbij
Een setje karakters op een rij
Geen woordenbrij, maar diarree
Maar misschien zit het wel mee
Is er na 60 seconden geen reactie
Dan stijg je in de ranglijst een fractie
Het lukt, dus ik doe het nog een keer
Ik plemp nog eens vijf letters neer
Zonder betekenis of plan
Wat een onzin, man man man
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
VolkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
WolkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoimijnquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ProostDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
HolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blub againWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Puntje voor jou, puntje voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
Puntje voor jou, puntje voor mij, ja, zo gaat "ie goed...
Puntje voor ons allebei
Maar gekregen van m'n moeder
Van mijn moeder dus van mij
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
HmmmDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
WILMAAAAAAADon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
en waar is de brandweer?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:33 schreef Bargehassus het volgende:
Hier is je noodweer.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nou?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
O lekker dan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Perfect Nederlands. Je kan het welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee het is inmiddels weer verholpen, maar door de plotselinge uitval is het één en ander op m'n pc corrupt geraakt. Ben het nog aan het oplossen.quote:
Mini-ToT is vrij laat naar bed gegaan, alarmen in de wijk die continu af gingen enz.![]()
Nog 171MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
7e
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Rustig hier.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dank u 🙏quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Talk to youDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ThanxDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Banaanquote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ColdDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Irritantquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef ToT het volgende:
Pfff internet blijft er nog steeds uit vliegen sinds die stroomstoring.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Vervelend. Heb je hem al gereset?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:53 schreef ToT het volgende:
Pfff internet blijft er nog steeds uit vliegen sinds die stroomstoring.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je zou denken dat de lange stroomstoring daar al voor gezorgd heeft, maar misschien doe ik dat morgen wel ff.quote:![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het is inmiddels weer verholpen, maar door de plotselinge uitval is het één en ander op m'n pc corrupt geraakt. Ben het nog aan het oplossen.
Mini-ToT is vrij laat naar bed gegaan, alarmen in de wijk die continu af gingen enz.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Even uit- en aanzettenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou denken dat de lange stroomstoring daar al voor gezorgd heeft, maar misschien doe ik dat morgen wel ff.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Aan/uitDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Moet ie eerst aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ook. Maar meestal moet 'ie uit/aan.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja. en daarna even uit- en aanzetten.quote:
Bij ToT ging 'ie onbedoeld uit en nu is hij wel weer aan maar eigenlijk ook weer niet. Eigenlijk een soort van half aan.
Hij gaat steeds weer uit.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja dit wordt niks meer. Morgen maar weer ff kijken, en eventueel de modem resetten.Tabee luitjes, en een prettige voortplanting altesaam alhier!
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:18 schreef ToT het volgende:
Ja dit wordt niks meer. Morgen maar weer ff kijken, en eventueel de modem resetten.Tabee luitjes, en een prettige voortplanting altesaam alhier!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
ik zit nog ff die Tetris murderes te kijken op hbo, moet zegen heel he verhaal wat wel een oke film was\\\
damn kgb al over this moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
film eindigde beetje van die ontwikkelaar naar USA kon enzo en dan dit..... wtf.Do what you love, love what you do!![]()
EchoDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Aanrader?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef kree het volgende:
film eindigde beetje van die ontwikkelaar naar USA kon enzo en dan dit..... wtf.♡♡♡♡![]()
Euhm ja. maar eerst Tetris film kijken, staat op apple trouwensquote:
https://www.google.com/ur(...)C2sgtBevEHncLEXJ9rGc
dat wel feel good movie enzo en aanrader, wist ik veel dit verhaal erna......
film is btw geromantiseerd. maar de moeite waard om te kijken en geinig, Ok blijkbaar hierna zijn ze omgelegd enzo? wtf.
die film btw geef ik 4,5 uit 5
[ Bericht 5% gewijzigd door kree op 02-06-2026 22:42:51 ]Do what you love, love what you do!![]()
Blk
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
beetje NL iemand die Tetris groot maakte, ook in de docu, maar oke dit geeft heel ander verhaal als de feel good film,. raad ze beide aan btw.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ga altijd goed enzo op bloedspetters die niet te verklaren zijn zo voor het slapen. wtfDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
oke film Tetris op apple te vinden, en die raad ik aan want leuke film. (of ergens illegaal te vinden wat jullie kunnen)
Bekijk deze YouTube-video
de docu op HBO
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
ü0ozhMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Konijnquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Robbie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
BergSchoen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Apate apate is geen liedje?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
Das kein lied dat is meid bij Winnetou
En dat vertel je me nu?♡♡♡♡![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Gaa appanatschi googlenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Apate apate is geen liedje?
En dat vertel je me nu?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Haloa
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Haloa
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sow“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedtijd zoDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Blij dat je weer terug bent trouwens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toch weer een aanval gehad
Stress
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Onrustig leave. Ik ben bij je in gedachten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bardienst draaien was leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed bezig pik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja was oprecht wel gezellig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is toch echt mooi dat je daar op je plek bent.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: