Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meerquote:
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meer
Hey Homijnquote:
Dank voor je geweldige gedicht!quote:
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgeblevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaar
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezaktquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgebleven
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezakt
Zitten 2 lagen tegels onder, denk het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meer
O dan zakken ze vast niet meer inquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zitten 2 lagen tegels onder, denk het ook niet
Olleke bollekequote:
Hey Bargequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef Homijn het volgende:
ü0ozh
Het oogt een beetje raar
Zomaar wat letters na elkaar
Met een cijfer én een thema erbij
Een setje karakters op een rij
Geen woordenbrij, maar diarree
Maar misschien zit het wel mee
Is er na 60 seconden geen reactie
Dan stijg je in de ranglijst een fractie
Het lukt, dus ik doe het nog een keer
Ik plemp nog eens vijf letters neer
Zonder betekenis of plan
Wat een onzin, man man man
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef Homijn het volgende:
ü0ozh
Het oogt een beetje raar
Zomaar wat letters na elkaar
Met een cijfer én een thema erbij
Een setje karakters op een rij
Geen woordenbrij, maar diarree
Maar misschien zit het wel mee
Is er na 60 seconden geen reactie
Dan stijg je in de ranglijst een fractie
Het lukt, dus ik doe het nog een keer
Ik plemp nog eens vijf letters neer
Zonder betekenis of plan
Wat een onzin, man man man
Hoimijnquote:
Puntje voor jou, puntje voor mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:56 schreef Bargehassus het volgende:
Puntje voor jou, puntje voor mij, ja, zo gaat "ie goed...
en waar is de brandweer?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:33 schreef Bargehassus het volgende:
Hier is je noodweer.
Bekijk deze YouTube-video
Nou?quote:
O lekker dan.quote:
Perfect Nederlands. Je kan het welquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is inmiddels weer verholpen, maar door de plotselinge uitval is het één en ander op m'n pc corrupt geraakt. Ben het nog aan het oplossen.quote:
Dank u 🙏quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |