Apate apate is geen liedje?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
Das kein lied dat is meid bij Winnetou
Gaa appanatschi googlenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Apate apate is geen liedje?
En dat vertel je me nu?
Blij dat je weer terug bent trouwens.quote:
Onrustig leave. Ik ben bij je in gedachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |