Papa nam toevallig net een teug van zijn venti caramel ribbon crunch frappuccino toen hij het prijskaartje las en verslikt zich.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:37 schreef ToT het volgende:
"Ja trek maar af van m'n zakgeld hoor. Die met dor robijn vind ik wel mooi voor haar. Ja die van 24 karaat ja. Ja rood is toch wel de kleur van de liefde zeggen ze he!"
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg geen enkele feli topic noch een feestje.
"Jongen, dan krijg je tot je pensioenleeftijd geen zakgeld meer!"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Papa nam toevallig net een teug van zijn venti caramel ribbon crunch frappuccino toen hij het prijskaartje las en verslikt zich.
Verschil moet er zijn RS. Dat blijkt wel weer.quote:
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
"Jongen, dan krijg je tot je pensioenleeftijd geen zakgeld meer!"
Of ik trek er gewoon eentje van een blikkie bier af!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".
Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn RS. Dat blijkt wel weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Laten we het eerst eens zonder ringen proberen".
Creatieve oplossingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ik trek er gewoon eentje van een blikkie bier af!
Wie is dat?quote:
neenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met het feliciteren van @:_username_
Ik heb geen idee.quote:
quote:
A geweldig, nog zo lekker ongedwongen ook hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Hij vertelde het me gisteren dat ze het tegen elkaar verteld hadden, en vandaag kwam die meid naar me toe lopen om te vertellen dat het officieel was!
Wel mooie ogen.quote:
Niks mis meequote:
Okee doei.quote:
Latersquote:
Is dat het icq bloemetje?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef mario390 het volgende:
dat is maar total mist gegangen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |