Ik ben benieuwd naar al die afbrekende plannen die al zijn doorgevoerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:46 schreef Mikeytt het volgende:
Waar kabinet Jetten allemaal afbrekende plannen doorvoert, kon je bij kabinet Schoof nog vertrouwen op dat er niets zou lukken.
Raar om een partij te benoemen die niet meer bestaat.quote:
PvdA bestaat nog. Volgende week zaterdag stemmen de leden pas over de definitieve fusie.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar om een partij te benoemen die niet meer bestaat.
Akkoord, het is nog niet 100% vastgelegdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
PvdA bestaat nog. Volgende week zaterdag stemmen de leden pas over de definitieve fusie.
Wellicht dat ik er een beetje (te) zwart-wit naar kijk. Bedankt voor de toelichting.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:42 schreef Moonversion het volgende:
[..]
VVD krijgt dingen zoals het strengere asielbeleid, regeldruk en defensie-uitgaven (waarbij de VVD graag 3.5% BBP ziet en D66 3%, beide een forse verhoging) voor zijn conto
De grootste aangekondigde lastenverzwaringen die er aankomen waar de burgers zelf last van gaan krijgen komen nu vooral uit de richting van energie, klimaat en Europese samenwerking wat weer een d66 stokpaardje is.
Wat dat betreft doet het CDA het wel wat beter, die fietsen er een beetje tussendoor.
Wat ik wil zeggen is, het gene wat het meest zichtbaar is voor de gewone mens en waar ze meer geld aan kwijt zijn is een groot stuk wat vanaf d66 komt en dan snap ik dat de cda of vvd achterban daar niet zo blij mee is en niet tevreden is met het gehele kabinet
(Zo zie ik het tenmiste)
Moet ze wel opschieten, ze is namelijk zwanger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Lidewij gaat onze nieuwe 1e vrouwelijke premier worden!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Baudet had het kunnen zijn, maar hij was veel te labiel. Hij kan geen land leiden!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:07 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Moet ze wel opschieten, ze is namelijk zwanger.
Overigens is dit de nieuwe messiah? Na al die andere messiah's?
Kritische vragen efficiënt ontwijken is inderdaad een goede eigenschap voor een leider.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Baudet had het kunnen zijn, maar hij was veel te labiel. Hij kan geen land leiden!
Lidewij kan het wel voor wat ik allemaal van haar zie.
Ja, ze is zwanger en moge ze een mooi gezond kind krijgen.
Wat zijn drie sterkte punten van haar waarom ze het land kan leiden?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Baudet had het kunnen zijn, maar hij was veel te labiel. Hij kan geen land leiden!
Ze heeft natuurlijk ook niet altijd een autocue of ingestudeerde tekst ter beschikking.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kritische vragen efficiënt ontwijken is inderdaad een goede eigenschap voor een leider.
Precies, want hij vergeet steeds dat hij zijn achterban eens moet kalmeren, zodat er veel politieagenten overblijven.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ahhh de man die sinds 1998 niks bereikt heeft
1 Ze komt goed over. (Vrouwelijke premier waardig.) Zeker geen pleefiguur. (Bolkestein)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat zijn drie sterkte punten van haar waarom ze het land kan leiden?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef torentje het volgende:
dat hij zijn achterban eens moet kalmeren, zodat er veel politieagenten overblijven.
Ze kan in elk geval de rug recht houden als ze onder vuur komt te liggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij bent wel gevoelig voor populisme, blijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
1 Ze komt goed over. (Vrouwelijke premier waardig.) Zeker geen pleefiguur. (Bolkestein)
2 Ze blijft overeind in de kamer als ze wordt 'aangevallen' door bijna iedereen daar. (Kijk het debat 'het normaliseren van geweld in de samenleving' van vorige week er maar op na.)
3 Ze (FVD) heeft een goed en logisch verhaal dat veel mensen aanspreekt.
En sinterklaas bestaatquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Lidewij gaat onze nieuwe 1e vrouwelijke premier worden!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Ga zo door.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij bent wel gevoelig voor populisme, blijkt.
Waarom maak je mij niet gelijk uit voor racist?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij bent wel gevoelig voor populisme, blijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |