Links?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.
Dan ben ik een trotse Nazi, en nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee. Wel als je dit steunt. Komt gewoon uit extreemrechtse en extreem foute hoek.
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Links?
Waar?
We hebben de extreem-rechtse kabinet Schoof gehad, niks opgelost. De neoliberale kabinetten Rutte die bezuinigen de publieke sector niks opgelost.
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte Piet is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
100% dit dus. Dat achterlijke sprookje van eeuwige economische groei moet eens goed doorgeprikt worden. We hebben minder mensen nodig. En niet alleen in Nederland maar over de hele wereld. Dat fucking piramidespel genaamd immigratie moet eens afgelopen zijn. Men doet net als of immigranten op magische wijze altijd jong blijven ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.quote:
Neuh. Maar dit komt voort uit een extreemrechts feestje afgelopen weekend. Mag je steunen natuurlijk, dat staat je vrij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.
Het is al om te janken dat dit niet nu al het beleid is. En nog veel bizarder is dat er dus partijen zijn die hier op tegen zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit zou een inkoppertje moeten zijn gezien de gemoederen in het land. Hier moet zowel links tot rechts mee kunnen leven maar neeheeheeee.
We gaan ideologisch gedreven gewoon door op dezelfde weg want het intact houden van de coalitie is uiteraard veel belangrijker dan de sentimenten in dit land.
VVD links noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.
Met die traditie ben ik niet bekend.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
Lekker populistisch lullen in het kader van gratis bierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.
Ze heeft de juiste denkbeelden maar is niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is haar positie over Oekraïne?
Ik vind haar een erg onsympathieke vrouw.
Gedachtengoed gaat verder dan alleen remigratie van illegale migranten.
En waarom is dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Verder is ze natuurlijk sympathieker dan een Halsema o.i.d.
Economisch mag de VVD rechts zijn, maar op migratie, cultuur en identiteit zijn ze al jarenlang linksliberaal. Ze hebben decennialang massa arbeidsmigratie en asielinstroom mogelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
VVD links noemen![]()
Dan snap je bar weinig van politiek.
Arbeidsmigranten die voor 5 euro minus kost en kamer (gedeeld met 4 man) voor Otto Workforce komen werken ja daar houden ze van
Het snijden van de sociale zekerheid, het rijker maken van de rijken, behouden van de HRA, verhuurdersheffing invoeren, leenstelsel, het strooien met miljarden naar het grootkapitaal
Ja echt links die VVD
De gemiddelde politicus, en dan heb ik het over degenen die zich niet aan de links- of rechts-extreme kant bevinden laat zich gelukkig niet gek maken door figuren die:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel, je negeert het maar ondertussen word die beweging steeds groter en helaas ook radicaler.
Figuren zoals Vlaardingerbroek, Sellner, Tommy Robinson, RadioGenoa etc etc zouden geen bestaansrecht hebben als er werkelijk niets aan de hand zou zijn.
Je kan geween lawaai maken over iets wat niet bestaat, een ieder ziet wat er gebeurt en de gevestigde orde wil het vooral hebben over de toon zodat de inhoud nooit besproken hoeft te worden.
Zie je niet in hoe gevaarlijk dat negeren van oprechte zorgen kan worden?
Maar wat heeft dit voorzin voor hun om dit in te dienen bij de EU. Sterker nog het initiatief is nu gelijk onbetrouwbaar, doordat niet EU burgers dus mee doen in de petitiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:05 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Omdat ook daar de tumor genaamd islam zich te snel aan het uitbreiden is.
Hopelijk besef je dat een aantal mensen achter deze actie van Eva, waaronder haar mede-initiatiefnemer, nogal antisemitische sympathieën hebben. Dan weet je waar je pijlen op moet richten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.
Als dat zo is waarom heeft Mark Rutte dan de Turkije deal beklonken waardoor er opvang in de regio gerealiseerd kon worden tijdens de Syrische burgeroorlog?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Economisch mag de VVD rechts zijn, maar op migratie, cultuur en identiteit zijn ze al jarenlang linksliberaal. Ze hebben decennialang massa arbeidsmigratie en asielinstroom mogelijk gemaakt.
Nee want simpel stellen zonder het te onderbouwen ben je goed in.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat soort stellingen hoef ik niet te bewijzen.
Dit was haar verzoek in de motie:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:34 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Het is al om te janken dat dit niet nu al het beleid is. En nog veel bizarder is dat er dus partijen zijn die hier op tegen zijn.
Het vluchtelingenverdrag en onze vreemdelingenwet regelen dit al. Het voorstel voegt weinig toe, want uiteindelijk moet nog steeds per geval worden beoordeeld of terugkeer mogelijk is. Als dat niet kan, duw je die mensen de illegaliteit in, en daar wordt niemand veiliger van.quote:verzoekt de regering te bewerkstelligen dat procedures van asielzoekers die misdrijven plegen worden beëindigd en dat de status van status-houders die misdrijven plegen wordt ingetrokken
Die deal was damage control nadat Rutte en de EU de Syrische crisis compleet hadden laten escaleren. Dat was inderdaad een van de weinige realistische momenten van Rutte. Verder blijft het natuurlijk gewoon een kerel die zichzelf neerzet als een simpel fietsmannetje dat alle problemen weg lacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Als dat zo is waarom heeft Mark Rutte dan de Turkije deal beklonken waardoor er opvang in de regio gerealiseerd kon worden tijdens de Syrische burgeroorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |