Dit is dus wat ik bedoel, je negeert het maar ondertussen word die beweging steeds groter en helaas ook radicaler.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:26 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Welnee, ze maken een hoop herrie, maar uiteindelijk vertegenwoordigen ze electoraal gezien een minderheid. Dat lijkt soms anders omdat ze heel hard roepen dat ze "het volk" zijn en veel lawaai maken maar ze blijven een hele radicale minderheid. Geldt ook voor mensen als Tommy Robinson. Dat deze club ook niet wars is van flink wat desinformatie en opruiende socials (Radio Genoa iemand?) die het met de feiten niet zo nauw nemen helpt ook niet.
En wie gewoon van zijn demonstratierecht gebruikt maakt zal maar door een enkeling voor nazi worden aangezien. Iets anders wordt het als je samen met Voorpost met prinsenvlaggen gaat zwaaien, maar dan maak je het er ook wel een beetje naar.
Dat is natuurlijk ook een beetje het nadeel van die demonstraties, die trekken altijd extremen, en notoire relschoppers aan. Zowel links als rechts. Daardoor wordt je al snel als palliewappie/antisemiet danwel nazi/fascist weggezet, en intussen polariseren we lekker door.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:26 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Welnee, ze maken een hoop herrie, maar uiteindelijk vertegenwoordigen ze electoraal gezien een minderheid. Dat lijkt soms anders omdat ze heel hard roepen dat ze "het volk" zijn en veel lawaai maken maar ze blijven een hele radicale minderheid. Geldt ook voor mensen als Tommy Robinson. Dat deze club ook niet wars is van flink wat desinformatie en opruiende socials (Radio Genoa iemand?) die het met de feiten niet zo nauw nemen helpt ook niet.
En wie gewoon van zijn demonstratierecht gebruikt maakt zal maar door een enkeling voor nazi worden aangezien. Iets anders wordt het als je samen met Voorpost met prinsenvlaggen gaat zwaaien, maar dan maak je het er ook wel een beetje naar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:04 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Linksextremisten bedoel je? Eens.
Ik zie geen extremisten achter deze Save Europe Act. Dus niemand hoeft 'op te bokken'.
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Telefoonvork het volgende:
Als wij de vergrijzing op willen lossen en straks niet met enorme problemen willen zitten, dan moeten we er een oplossing voor verzinnen. Linksom of rechtsom zal de bevolking zich op één of andere manier aan moeten vullen.
De eerste is immigratie, dan wel gaarne uit landen die ongeveer hetzelfde denken als ons... wat wij de afgelopen 60 jaar niet hebben gedaan. Dan krijg je mensen die een volledig andere cultuur hebben, dus een volledig ander setje normen en waarden, en dan wordt het gek gevonden dat er wrijving ontstaat?
Aan de andere kant kunnen we ook mensen gaan motiveren om kinderen te krijgen. Bijvoorbeeld door genoeg, betaalbare en ruime huizen te bouwen en het loon zo hoog te maken dat een gezin goed kan leven van één inkomen.
Anders zie ik Nederland alleen maar grotere problemen krijgen, met dank aan het mismanagement van de laatste decennia.
Dat mag. Feiten ontkennen is niet ongebruikelijk in extreemrechtse hoek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Jouw mening. Doe ik verder niets mee.
Ik steun dit volledig.
Tuurlijk, dit is een gewoon een leuke promotiestunt na die extreemrechtse remigratietop in Portugal dit weekend. Geen enkele intentie om daadwerkelijk iets te veranderen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:51 schreef Korenfok het volgende:
Waarom doen Engelse burgers, mensen uit Noorwegen etc, mee aan dit intiatief, wie geen onderdeel zijn van de EU?
Ps kan hierdoor dit soort voorstellen niet serieus nemen. En heeft erg de schijn van: vooral gericht op zie je wel, ze doen niet wat willen
En wegkijken van de echte problemen is niet ongebruiklijk in jouw extreemlinkse hoek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:53 schreef KareldeStoute het volgende:
Feiten ontkennen is niet ongebruikelijk in extreemrechtse hoek.
Omdat ook daar de tumor genaamd islam zich te snel aan het uitbreiden is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:51 schreef Korenfok het volgende:
Waarom doen Engelse burgers, mensen uit Noorwegen etc, mee aan dit intiatief, wie geen onderdeel zijn van de EU?
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Alle twee behoorlijk fout ja, maar weet je waarom deze mensen nu de mainstream in kunnen trekken? Dat komt omdat de normale kanalen zijn uitgeput. Mensen hebben netjes gestemd tegen meer migratie en ze werden stelselmatig genegeerd of erger nog weggezet als nazi’s.
De politiek is jarenlang dogmatisch bezig geweest om zoveel mogelijk immigranten binnen te halen.
Dit is nu de consequentie van dat dramatische beleid en nog steeds worden de gevestigde politieke partijen niet wakker. Als ook dit op niets uitloopt en de omvolking gaat even hard door dan radicaliseert een deel van de bevolking verder tot dat je met een echte nazi partij zit opgescheept.
Links?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.
Dan ben ik een trotse Nazi, en nu?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee. Wel als je dit steunt. Komt gewoon uit extreemrechtse en extreem foute hoek.
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Links?
Waar?
We hebben de extreem-rechtse kabinet Schoof gehad, niks opgelost. De neoliberale kabinetten Rutte die bezuinigen de publieke sector niks opgelost.
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte Piet is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
100% dit dus. Dat achterlijke sprookje van eeuwige economische groei moet eens goed doorgeprikt worden. We hebben minder mensen nodig. En niet alleen in Nederland maar over de hele wereld. Dat fucking piramidespel genaamd immigratie moet eens afgelopen zijn. Men doet net als of immigranten op magische wijze altijd jong blijven ofzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.quote:
Neuh. Maar dit komt voort uit een extreemrechts feestje afgelopen weekend. Mag je steunen natuurlijk, dat staat je vrij.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.
Het is al om te janken dat dit niet nu al het beleid is. En nog veel bizarder is dat er dus partijen zijn die hier op tegen zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit zou een inkoppertje moeten zijn gezien de gemoederen in het land. Hier moet zowel links tot rechts mee kunnen leven maar neeheeheeee.
We gaan ideologisch gedreven gewoon door op dezelfde weg want het intact houden van de coalitie is uiteraard veel belangrijker dan de sentimenten in dit land.
VVD links noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:13 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.
Met die traditie ben ik niet bekend.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |