abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.
Links?

Waar?

We hebben de extreem-rechtse kabinet Schoof gehad, niks opgelost. De neoliberale kabinetten Rutte die bezuinigen de publieke sector niks opgelost.
pi_220945072
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nee. Wel als je dit steunt. Komt gewoon uit extreemrechtse en extreem foute hoek.
Dan ben ik een trotse Nazi, en nu?
pi_220945090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Links?

Waar?

We hebben de extreem-rechtse kabinet Schoof gehad, niks opgelost. De neoliberale kabinetten Rutte die bezuinigen de publieke sector niks opgelost.
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.
greetings and salutations
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:18:15 #79
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220945115
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Zwarte Piet is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
pi_220945146
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:10 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Dan ben ik een trotse Nazi, en nu?
Van harte…
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:30:18 #81
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220945164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.
100% dit dus. Dat achterlijke sprookje van eeuwige economische groei moet eens goed doorgeprikt worden. We hebben minder mensen nodig. En niet alleen in Nederland maar over de hele wereld. Dat fucking piramidespel genaamd immigratie moet eens afgelopen zijn. Men doet net als of immigranten op magische wijze altijd jong blijven ofzo. :') je kunt beter krimp gewoon goed begeleiden dan oneindig deze in deze vicieuze cirkel blijven draaien tot echt alles kapot is hier. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door RealistAtheist op 03-06-2026 19:19:16 ]
pi_220945173
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Van harte…
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.
pi_220945182
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:32 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Ah was een lege inhoudsloze comment van jou met een labeltje als afschrikking en gesprekskiller maar 0 opvolging. Voorspelbaar.
Neuh. Maar dit komt voort uit een extreemrechts feestje afgelopen weekend. Mag je steunen natuurlijk, dat staat je vrij.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:34:15 #84
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220945184
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Dit zou een inkoppertje moeten zijn gezien de gemoederen in het land. Hier moet zowel links tot rechts mee kunnen leven maar neeheeheeee.
We gaan ideologisch gedreven gewoon door op dezelfde weg want het intact houden van de coalitie is uiteraard veel belangrijker dan de sentimenten in dit land.
Het is al om te janken dat dit niet nu al het beleid is. En nog veel bizarder is dat er dus partijen zijn die hier op tegen zijn.
pi_220945187
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:13 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Links? Overal. Groenlinks/PvdA, D66, Volt, maar ook de VVD en CDA die jarenlang meedraaiden. Open grenzen, massa immigratie, problemen ontkennen en iedereen die klaagt wegzetten als racist. Dat hele beleid komt bij links vandaan.
VVD links noemen :')

Dan snap je bar weinig van politiek.

Arbeidsmigranten die voor 5 euro minus kost en kamer (gedeeld met 4 man) voor Otto Workforce komen werken ja daar houden ze van

Het snijden van de sociale zekerheid, het rijker maken van de rijken, behouden van de HRA, verhuurdersheffing invoeren, leenstelsel, het strooien met miljarden naar het grootkapitaal

Ja echt links die VVD :')
pi_220945217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Fretknuppelen is mijn inheemse cultuur, ik heb daar recht op.
Met die traditie ben ik niet bekend.
pi_220945220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je vraagt om iets onmogelijks, alle westerse landen kampen met lage geboortecijfers. Het lijkt mij beter dat wij als samenleving de pijn van de vergrijzing pakken en zoveel mogelijk mensen stimuleren om een gezin te starten. Dat betekent belastingen drastisch omlaag, zorg voor voldoende woningen en zorg ervoor dat gezinnen zoveel mogelijk worden ondersteund. Dat betekent dat je harde keuzes moet maken, immigratie is de makkelijke oplossing en op de lange termijn helemaal geen oplossing maar eerder het creëren van een nieuw probleem.
Lekker populistisch lullen in het kader van gratis bier

- Subsidies om een gezin te starten en te ondersteunen.
- Belastingen omlaag
- Meer woningen

Puin plan wel. Het begrotingstekort is op het moment -2,9%. Hoe wil je dat allemaal gaan betalen?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:45:44 #88
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220945277
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
Extreemrechts be like:

[ afbeelding ]
Ach jongen toch.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:14 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220945295
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is haar positie over Oekraïne?

Ik vind haar een erg onsympathieke vrouw.
Gedachtengoed gaat verder dan alleen remigratie van illegale migranten.
Ze heeft de juiste denkbeelden maar is niet te vertrouwen.

Verder is ze natuurlijk sympathieker dan een Halsema o.i.d.
pi_220945307
Dus rechts wilt niet:

- De rijken belasten, want stel ze worden ooit rijk
- Niet de multinationals, want ze gaan anders weg
- De HRA moet blijven, ook al kost dat miljarden per jaar en gaat het meeste naar de villa wijken

Maar de overheid moet wel:

- Gezinnen subsidiëren
- Woningen bouwen
- En de belastingen moeten omlaag
pi_220945318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Verder is ze natuurlijk sympathieker dan een Halsema o.i.d.
En waarom is dat?
pi_220945350
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
VVD links noemen :')

Dan snap je bar weinig van politiek.

Arbeidsmigranten die voor 5 euro minus kost en kamer (gedeeld met 4 man) voor Otto Workforce komen werken ja daar houden ze van

Het snijden van de sociale zekerheid, het rijker maken van de rijken, behouden van de HRA, verhuurdersheffing invoeren, leenstelsel, het strooien met miljarden naar het grootkapitaal

Ja echt links die VVD :')
Economisch mag de VVD rechts zijn, maar op migratie, cultuur en identiteit zijn ze al jarenlang linksliberaal. Ze hebben decennialang massa arbeidsmigratie en asielinstroom mogelijk gemaakt.
greetings and salutations
pi_220945353
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is dus wat ik bedoel, je negeert het maar ondertussen word die beweging steeds groter en helaas ook radicaler.
Figuren zoals Vlaardingerbroek, Sellner, Tommy Robinson, RadioGenoa etc etc zouden geen bestaansrecht hebben als er werkelijk niets aan de hand zou zijn.
Je kan geween lawaai maken over iets wat niet bestaat, een ieder ziet wat er gebeurt en de gevestigde orde wil het vooral hebben over de toon zodat de inhoud nooit besproken hoeft te worden.
Zie je niet in hoe gevaarlijk dat negeren van oprechte zorgen kan worden?
De gemiddelde politicus, en dan heb ik het over degenen die zich niet aan de links- of rechts-extreme kant bevinden laat zich gelukkig niet gek maken door figuren die:

- elke misdaad door iemand die er buitenlands uitziet met zoveel mogelijk parabolen op alle socials in de spotlight proberen te zetten, geholpen door kanalen als RadioGenoa
- elke misdaad door iemand die er niet buitenlands uitziet zo snel mogelijk naar de achtergrond laten verdwijnen
- doen alsof iedereen die er als een vluchteling uitziet een verkrachter en een extremist is
- altijd elke kans aangrijpen om vluchtelingen als zondebok voor alles aan te wijzen
- bij hoog en bij laag beweren dat de "oorspronkelijke bevolking" met opzet verdund wordt
- altijd en overal erop wijzen dat we een derdewereldland worden en dat dat de schuld is van "de linksen", ook al hebben we de laatste decennia eigenlijk alleen regeringen in diverse gradaties van rechts gehad
- misbruik maken van het demonstratierecht door normale demonstraties van mensen met oprechte zorgen over te nemen met zwaar vuurwerk, agressie en extreemrechtse symboliek

De mensen die op die manier het podium kapen maar in feite een groezelige minderheid vormen moet je inderdaad niet al teveel aandacht geven. Met je eigen burgers (en dus niet de relschoppers die door het hele land naar Loosdrecht afreizen) moet je uiteraard wel in gesprek blijven.
pi_220945358
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:05 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Omdat ook daar de tumor genaamd islam zich te snel aan het uitbreiden is.
Maar wat heeft dit voorzin voor hun om dit in te dienen bij de EU. Sterker nog het initiatief is nu gelijk onbetrouwbaar, doordat niet EU burgers dus mee doen in de petitie
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:05 #95
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220945372
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
En waarom is dat?
Dat soort stellingen hoef ik niet te bewijzen.
pi_220945374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Juist. Wil je niet dat de jaren 30 terugkomen? Zorg er dan voor dat de jaren 20 zich niet herhalen. Links is momenteel volop bezig om alles nog erger te maken door de problemen te ontkennen en het beleid door te zetten.
Hopelijk besef je dat een aantal mensen achter deze actie van Eva, waaronder haar mede-initiatiefnemer, nogal antisemitische sympathieën hebben. Dan weet je waar je pijlen op moet richten.
pi_220945392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Economisch mag de VVD rechts zijn, maar op migratie, cultuur en identiteit zijn ze al jarenlang linksliberaal. Ze hebben decennialang massa arbeidsmigratie en asielinstroom mogelijk gemaakt.
Als dat zo is waarom heeft Mark Rutte dan de Turkije deal beklonken waardoor er opvang in de regio gerealiseerd kon worden tijdens de Syrische burgeroorlog?
pi_220945405
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat soort stellingen hoef ik niet te bewijzen.
Nee want simpel stellen zonder het te onderbouwen ben je goed in.

Eva Vlaardingerbroek die alleen op de kieslijst van FvD kwam omdat ze een affaire had met Baudet is symphatieker dan een vrouw die tijdens haar zwangerschap nog werk deed in de Tweede Kamer
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:59:31 #99
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220945421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:34 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Het is al om te janken dat dit niet nu al het beleid is. En nog veel bizarder is dat er dus partijen zijn die hier op tegen zijn.
Dit was haar verzoek in de motie:
quote:
verzoekt de regering te bewerkstelligen dat procedures van asielzoekers die misdrijven plegen worden beëindigd en dat de status van status-houders die misdrijven plegen wordt ingetrokken
Het vluchtelingenverdrag en onze vreemdelingenwet regelen dit al. Het voorstel voegt weinig toe, want uiteindelijk moet nog steeds per geval worden beoordeeld of terugkeer mogelijk is. Als dat niet kan, duw je die mensen de illegaliteit in, en daar wordt niemand veiliger van.

Dat had Vos kunnen en moeten weten waardoor ik er vanuit ga dat het niet meer is dan een motie voor de bühne en blijkbaar werkt het: 'Hullie willen niet meewerken, mimimi'. Dus lekker gewerkt Voske ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220945477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Als dat zo is waarom heeft Mark Rutte dan de Turkije deal beklonken waardoor er opvang in de regio gerealiseerd kon worden tijdens de Syrische burgeroorlog?
Die deal was damage control nadat Rutte en de EU de Syrische crisis compleet hadden laten escaleren. Dat was inderdaad een van de weinige realistische momenten van Rutte. Verder blijft het natuurlijk gewoon een kerel die zichzelf neerzet als een simpel fietsmannetje dat alle problemen weg lacht.

Verder boeit het mij geen reet wat er in het buitenland gebeurt, pak de problemen in Nederland eens aan in plaats van ze te importeren.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')