Nee er is een Motorola met iTunes geweest, in 2005. Maar dat was nog niet de smartphone zoals de allereerste echte echte iPhone.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zullen ervoor al wel andere zijn geweest, vooral in Japan denk ik
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen omdat ik om je geef
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:27 schreef kree het volgende:
Morning.
Huisarts gebeld toch.
Beetje niet oké gegaan met duiken op vakantie.
quote:
Nou we deden introductie duik. Met me zusje die wel padi heeft enzovoort. Ik laatst keer dagje gedaan op Dominicaanse republiek 20 jaar terug.quote:
gestopt met lezenquote:
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.quote:
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.
Mijn zusje btw ook gewoon relátie met vriend, Maar die was niet mee.
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hèquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.
Maar ons boeit het des te meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hè
Haha ja vast.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ons boeit het des te meer.
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.quote:
Hue huequote:
Ik snap je, doe ook pas korte broek aan als het gegearandeerd boven 25 graden is. Lolquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte.
Omdat je geen schooljongen meer bent?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte.
Hier begint het haast koud te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je geen schooljongen meer bent?
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindtquote:
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindt
Zure = dronken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:05 schreef kree het volgende:
https://www.quest.nl/mens(...)mbroek-beter-speedo/
Om je heen slaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.
gewoon tuckenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.
Heet ik Pete Kegsbreath?quote:
Dunno, nooit geroken.quote:
dat was De Dijkquote:
Dan mis je wat, ik ruik naar een bos na een lentebuitjequote:
Dat je mooi van die flitsen aan de hemel ziet.quote:
Ze wilt gewoon dat Thor haar een bezoekje brengt, trap er niet inquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je mooi van die flitsen aan de hemel ziet.
dan hoop ik niet dat je een worteltaart aan het maken bent.... want aders heb je ergens een afslag verkeerd genomen in het receptquote:
Lange broek beste broek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het water is wat later, maar het kan nu niet lang meer duren. Tijd voor Lunchgenot. Na kwart over twee wordt het weer droog schijnbaar.
Oh de temnperatuur gaat ook flink kapot natuurlijk. Toch maar weer even de lange broek aan dan.
quote:
Jurk aangetrokkenquote:
viscose broekquote:
ftpquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe krijg ik een bestand van 30 MB bij de klant. Voor de mail is het te groot.
WeTransfer mogen we niet gebruiken op het werk. Want daar dacht ik zelf ook aan. Ftp en SharePoint kan ik niet zelf eventjes opzetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ftp
wetransfer
sharepoint
Postduif met een usb stick
dit is wel de bestequote:
Emeeuw.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ftp
wetransfer
sharepoint
Postduif met een usb stick
Succes!quote:
dat is een featurequote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FOK! zonder abonnement op mobiel is wel irritant.
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.quote:
nobody said it was easyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.
Daarom altijd Apple.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelenchinese kuttroep
Nu weer plakquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Q. het volgende:
De code zwart valt weer tegen, één lullig buitje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelenchinese kuttroep
quote:
Ik heb gisteren nog een blaadje in het boekje geplakt.quote:
Wat een soap.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
Voormalig milieubaas Donald Pols nu alweer weg bij Tata Steel om verleden als voorman extreemrechtse beweging
tuut tuut dat is snel
Wilde die ook al postenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
Voormalig milieubaas Donald Pols nu alweer weg bij Tata Steel om verleden als voorman extreemrechtse beweging
tuut tuut dat is snel
quote:„Het lijkt een late 1 aprilgrap en nog een hele slechte ook”, stelde Willem Wiskerke, industrie-expert bij Greenpeace Nederland.
Wat doe je daar dan ook?quote:
Waitwhatnow?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
tuut tuut dat is snel
Als je ergens schoonmaker wilt worden hebben ze eerst een VOG nodig maar een topman screenen? Ben je gek nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
tuut tuut dat is snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |