abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220940910
Fuck AI mensen ;(

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:30:41 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220940924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja er zullen ervoor al wel andere zijn geweest, vooral in Japan denk ik
Nee er is een Motorola met iTunes geweest, in 2005. Maar dat was nog niet de smartphone zoals de allereerste echte echte iPhone.
Tap tap tap
pi_220940932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alleen omdat ik om je geef O+

Ik O+ jou ook, Stiggie. Ik O+ jou ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220940950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:27 schreef kree het volgende:
Morning. :W

Huisarts gebeld toch.

Beetje niet oké gegaan met duiken op vakantie.
:{
Wat ging er mis met duiken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 10:32:19 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220940977
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik O+ jou ook, Stiggie. Ik O+ jou ook.
*;
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220941044
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Wat ging er mis met duiken?
Nou we deden introductie duik. Met me zusje die wel padi heeft enzovoort. Ik laatst keer dagje gedaan op Dominicaanse republiek 20 jaar terug.

Maar oké instructeur erbij en locatie was al kut. We moesten op de bodem blijven. Wat trouwens 5 m diep was.

Maar nog ik kreeg dat vest niet goed en naar boven en werd heel snel weer naar beneden gehaald door instructeur. lul wil ik niet zeggen. Maar echt niet goed gewoon, Spijt ervan.

Maar te snel naar boven en naar beneden. En kon mijn oren niet klaren, Halve week last van gehad met doof oor. En we gingen daar nog al van hoogte en naar beneden. Bij vlagen open oor. Maar nog last van nu. Tochnff huisarts vragen als t niet beter wordt komende dagen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 10:37:45 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:35 schreef kree het volgende:
Met me zusje
gestopt met lezen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941078
Had zelfs beetje paniek enzo omdat masker liep vol. En denk je je verzuipt orzo. Anja tis dat eerder gedaan en ik me nog beetje kon herstellen en geen paniek. Maar had wel ff.

Para sailing was stuk relaxter wel.

Nooit meer dat. I.i.g. niet in paar uur zo.
Do what you love, love what you do!
pi_220941103
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:37 schreef Nizno het volgende:

[..]
gestopt met lezen
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.

Mijn zusje btw ook gewoon relátie met vriend, Maar die was niet mee.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:40:29 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:39 schreef kree het volgende:

[..]
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.

Mijn zusje btw ook gewoon relátie met vriend, Maar die was niet mee.
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.

;)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:40:44 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941118
Ik vind het trouwens benauwd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.

;)
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hè :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:42:06 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:41 schreef kree het volgende:

[..]
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hè :P
Maar ons boeit het des te meer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941176
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar ons boeit het des te meer.
Haha ja vast. ;). Zal mijn best doen oké?

Maar ik ben bekend hier om slechte spelling en of onhandig alles vertellen.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:46:18 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens benauwd.
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.
Tap tap tap
pi_220941273
Weer nu over denk?

Het valt hier mee aan de kust?
Do what you love, love what you do!
pi_220941286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens benauwd.
vooral gruwelijk nat
pi_220941296
Dikke regen gehad en nu bewolkt en frisse wind.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 10:48:43 #219
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941306
* Nizno ziet zonneschijn buiten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
vooral gruwelijk nat
Hue hue
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:50:01 #221
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941330
Hoop sirenes wel vandaag.
Tap tap tap
pi_220941372
Ik Hoor ze ook vaak. Maar kwam er pas later achter. Brandweer kazerne vlak bij mij. Gewend aan onderhand.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:52:57 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941388
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Ik snap je, doe ook pas korte broek aan als het gegearandeerd boven 25 graden is. Lol

Gelijk verbrand nu dus op vakantie. Maar oké. Het was in NL ongeveer zelfde 30 graden
Do what you love, love what you do!
pi_220941442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Omdat je geen schooljongen meer bent?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 10:57:37 #226
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220941470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.
Hier begint het haast koud te worden :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220941477
Oha geleerd van me zusje. Het is in om lange sokken nu te dragen boven je schoenen met korte broek.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:58:05 #228
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941481
Er zijn drie spatjes regen gevallen.
Tap tap tap
pi_220941496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn drie spatjes regen gevallen.
Hier wel aardig uurtje buien gehad toch.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:59:22 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Omdat je geen schooljongen meer bent?
:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 11:01:18 #231
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220941535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:{
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220941541
Ik moet voor werk btw gewoon lange broek aan. Dus tja. Beetje witte benen.
Do what you love, love what you do!
pi_220941570
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindt
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:04:14 #234
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941597
O wacht nu regent het wel
Tap tap tap
pi_220941620
Do what you love, love what you do!
pi_220941631
Do what you love, love what you do!
pi_220941652
Hahaha Oké ff denken wat jullie denken.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 11:09:15 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220941707
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.
Zure = dronken? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:10:09 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941728
quote:
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 11:10:59 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220941738
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in. ;(
Om je heen slaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:11:45 #241
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941754
Nou heb ik geen zwembroek met wijde pijpen, maar in feite een speedo met pijpen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 11:13:01 #242
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941763
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in. ;(
gewoon tucken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zure = dronken? :+
Heet ik Pete Kegsbreath? :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 11:17:42 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220941792
quote:
18s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heet ik Pete Kegsbreath? :{w
Dunno, nooit geroken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:18:44 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941799
Wie heeft het licht uitgedaan?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 11:21:49 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941819
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan?
dat was De Dijk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:31:38 #247
141482 Q.
JurassiQ
pi_220941853
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan?
Ja dat was ik. Rekening was niet betaald.
For great justice!
pi_220941859
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dunno, nooit geroken.
Dan mis je wat, ik ruik naar een bos na een lentebuitje :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220941860
En dat terwijl ik hooikoorts heb ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:33:22 #250
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941862
Ik wil onweer.
Tap tap tap
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:38:05 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941883
Dat was weer een kort buitje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:38:21 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil onweer.
Dat je mooi van die flitsen aan de hemel ziet. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941900
Regen O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220941922
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat je mooi van die flitsen aan de hemel ziet. O+
Ze wilt gewoon dat Thor haar een bezoekje brengt, trap er niet in :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:46:33 #255
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941923
Het ruikt hier naar croissants.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 11:47:26 #256
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier naar croissants.
dan hoop ik niet dat je een worteltaart aan het maken bent.... want aders heb je ergens een afslag verkeerd genomen in het recept
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:49:04 #257
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220941934
Het water is wat later, maar het kan nu niet lang meer duren. Tijd voor Lunchgenot. Na kwart over twee wordt het weer droog schijnbaar.

Oh de temnperatuur gaat ook flink kapot natuurlijk. Toch maar weer even de lange broek aan dan.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220941945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het water is wat later, maar het kan nu niet lang meer duren. Tijd voor Lunchgenot. Na kwart over twee wordt het weer droog schijnbaar.

Oh de temnperatuur gaat ook flink kapot natuurlijk. Toch maar weer even de lange broek aan dan.
Lange broek beste broek.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:51:07 #259
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941947
Korte broek aangetrokken. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier naar croissants.
:9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220941949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Korte broek aangetrokken. :)
Jurk aangetrokken
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 11:52:40 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941958
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:51 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jurk aangetrokken
viscose broek
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941971
Pantalon en Moomin sokken O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220941985
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942027
Speciaal voor dimmy
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 12:11:07 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942032
Ik ben bij de Aziatische snacktoko. Vietnamese loempia en een portie Pangsit halen.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 12:11:33 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942035
Gelukkig is die niet weg. Wel tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:11:48 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942036
Hoe krijg ik een bestand van 30 MB bij de klant. Voor de mail is het te groot. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:12:36 #269
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220942038
net een kijker gehad. ben benieuwd
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:13:07 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942039
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe krijg ik een bestand van 30 MB bij de klant. Voor de mail is het te groot. |:)
ftp

wetransfer

sharepoint

Postduif met een usb stick
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:13:18 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942041
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:10 schreef Karzai het volgende:
Speciaal voor dimmy
[ afbeelding ]
Hele nuttige horoscoop bij Waterman. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:14:33 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ftp

wetransfer

sharepoint

Postduif met een usb stick
WeTransfer mogen we niet gebruiken op het werk. Want daar dacht ik zelf ook aan. Ftp en SharePoint kan ik niet zelf eventjes opzetten. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:14:39 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942049
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Postduif met een usb stick
dit is wel de beste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 12:14:56 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ftp

wetransfer

sharepoint

Postduif met een usb stick
Emeeuw.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220942053
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:12 schreef bitterbal het volgende:
net een kijker gehad. ben benieuwd
Succes!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:16:30 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942064
FOK! zonder abonnement op mobiel is wel irritant. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:17:13 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942076
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FOK! zonder abonnement op mobiel is wel irritant. :{
dat is een feature
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:18:21 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220942087
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat is een feature
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:18:55 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942090
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.
nobody said it was easy
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:19 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942092
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelen :') chinese kuttroep
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:28 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942095
De code zwart valt weer tegen, één lullig buitje. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:40 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942096
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelen :') chinese kuttroep
Daarom altijd Apple. *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:40 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220942097
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Q. het volgende:
De code zwart valt weer tegen, één lullig buitje. :{w
Nu weer plak
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 12:19:44 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelen :') chinese kuttroep
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat is een feature
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:24:58 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nu weer plak
Lekker plakken. :9
For great justice!
pi_220942138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Nu weer plak
Ik heb gisteren nog een blaadje in het boekje geplakt.

Komt wel dichtbij zo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220942146
Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:30:11 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:28 schreef Haags het volgende:
Tiet voor lunch!
Tiet! *O*
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:30:19 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942161
Kantoor is weer heerlijk benauwd.
For great justice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:26 #290
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:39 #291
141482 Q.
JurassiQ
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:41 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942169
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:34:47 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942189
quote:
„Het lijkt een late 1 aprilgrap en nog een hele slechte ook”, stelde Willem Wiskerke, industrie-expert bij Greenpeace Nederland.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220942196
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:30 schreef Q. het volgende:
Kantoor is weer heerlijk benauwd.
Wat doe je daar dan ook?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220942199
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 12:47:42 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942272
Vanochtend leek het wel goed te gaan met mijn schouder maar begin nu weer last te krijgen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:49:49 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942280
quote:
18s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat doe je daar dan ook?
Op mn vaste flexplek zitten. O+
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:50:02 #298
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942281
quote:
81s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Waitwhatnow? :') _O-
Ja echt. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:51:17 #299
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942290
quote:
Als je ergens schoonmaker wilt worden hebben ze eerst een VOG nodig maar een topman screenen? Ben je gek nergens voor nodig! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 12:53:23 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220942301
PostNL is weer geweest. Maar ik wacht nog even met het in de map doen want krijg zondag nog wat kaarten van een vriend met wie ik naar de beurs ga en ik weet natuurlijk nog niet wat ik zondag ga kopen. :D

En ik wacht nog op 2 kaarten via de post.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')