dat is een featurequote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
FOK! zonder abonnement op mobiel is wel irritant.
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.quote:
nobody said it was easyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou, van die feature word ik niet bijster enthousiast.
Daarom altijd Apple.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelenchinese kuttroep
Nu weer plakquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Q. het volgende:
De code zwart valt weer tegen, één lullig buitje.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Xiaomi app wil met geen mogelijkheid met mijn smartwatch koppelenchinese kuttroep
quote:
Ik heb gisteren nog een blaadje in het boekje geplakt.quote:
Wat een soap.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
Voormalig milieubaas Donald Pols nu alweer weg bij Tata Steel om verleden als voorman extreemrechtse beweging
tuut tuut dat is snel
Wilde die ook al postenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
Voormalig milieubaas Donald Pols nu alweer weg bij Tata Steel om verleden als voorman extreemrechtse beweging
tuut tuut dat is snel
quote:„Het lijkt een late 1 aprilgrap en nog een hele slechte ook”, stelde Willem Wiskerke, industrie-expert bij Greenpeace Nederland.
Wat doe je daar dan ook?quote:
Waitwhatnow?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
tuut tuut dat is snel
Als je ergens schoonmaker wilt worden hebben ze eerst een VOG nodig maar een topman screenen? Ben je gek nergens voor nodig!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:31 schreef Nizno het volgende:
tuut tuut dat is snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |