abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220940910
Fuck AI mensen ;(

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:30:41 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220940924
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja er zullen ervoor al wel andere zijn geweest, vooral in Japan denk ik
Nee er is een Motorola met iTunes geweest, in 2005. Maar dat was nog niet de smartphone zoals de allereerste echte echte iPhone.
Tap tap tap
pi_220940932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alleen omdat ik om je geef O+

Ik O+ jou ook, Stiggie. Ik O+ jou ook.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220940950
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:27 schreef kree het volgende:
Morning. :W

Huisarts gebeld toch.

Beetje niet oké gegaan met duiken op vakantie.
:{
Wat ging er mis met duiken?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 10:32:19 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220940977
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik O+ jou ook, Stiggie. Ik O+ jou ook.
*;
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220941044
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Wat ging er mis met duiken?
Nou we deden introductie duik. Met me zusje die wel padi heeft enzovoort. Ik laatst keer dagje gedaan op Dominicaanse republiek 20 jaar terug.

Maar oké instructeur erbij en locatie was al kut. We moesten op de bodem blijven. Wat trouwens 5 m diep was.

Maar nog ik kreeg dat vest niet goed en naar boven en werd heel snel weer naar beneden gehaald door instructeur. lul wil ik niet zeggen. Maar echt niet goed gewoon, Spijt ervan.

Maar te snel naar boven en naar beneden. En kon mijn oren niet klaren, Halve week last van gehad met doof oor. En we gingen daar nog al van hoogte en naar beneden. Bij vlagen open oor. Maar nog last van nu. Tochnff huisarts vragen als t niet beter wordt komende dagen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 10:37:45 #207
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:35 schreef kree het volgende:
Met me zusje
gestopt met lezen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941078
Had zelfs beetje paniek enzo omdat masker liep vol. En denk je je verzuipt orzo. Anja tis dat eerder gedaan en ik me nog beetje kon herstellen en geen paniek. Maar had wel ff.

Para sailing was stuk relaxter wel.

Nooit meer dat. I.i.g. niet in paar uur zo.
Do what you love, love what you do!
pi_220941103
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:37 schreef Nizno het volgende:

[..]
gestopt met lezen
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.

Mijn zusje btw ook gewoon relátie met vriend, Maar die was niet mee.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:40:29 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:39 schreef kree het volgende:

[..]
Och hoeft niet hoor. Tweede keer met me zusje en ma op vakantie. Tis mss beetje raar, Maar we hebben het elke keer leuk.

Mijn zusje btw ook gewoon relátie met vriend, Maar die was niet mee.
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.

;)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:40:44 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941118
Ik vind het trouwens benauwd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vanwege het gebruik van 'me' i.p.v. m'n/mijn.

;)
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hč :P
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:42:06 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:41 schreef kree het volgende:

[..]
Ach ja spelling shit. Jullie weten hoeveel me dát boeit hč :P
Maar ons boeit het des te meer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941176
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar ons boeit het des te meer.
Haha ja vast. ;). Zal mijn best doen oké?

Maar ik ben bekend hier om slechte spelling en of onhandig alles vertellen.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:46:18 #215
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens benauwd.
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.
Tap tap tap
pi_220941273
Weer nu over denk?

Het valt hier mee aan de kust?
Do what you love, love what you do!
pi_220941286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het trouwens benauwd.
vooral gruwelijk nat
pi_220941296
Dikke regen gehad en nu bewolkt en frisse wind.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 10:48:43 #219
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220941306
* Nizno ziet zonneschijn buiten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220941309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
vooral gruwelijk nat
Hue hue
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:50:01 #221
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220941330
Hoop sirenes wel vandaag.
Tap tap tap
pi_220941372
Ik Hoor ze ook vaak. Maar kwam er pas later achter. Brandweer kazerne vlak bij mij. Gewend aan onderhand.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 10:52:57 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220941388
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220941430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Ik snap je, doe ook pas korte broek aan als het gegearandeerd boven 25 graden is. Lol

Gelijk verbrand nu dus op vakantie. Maar oké. Het was in NL ongeveer zelfde 30 graden
Do what you love, love what you do!
pi_220941442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vraag me ook af waarom ik een lange broek heb aangetrokken i.p.v. een korte. :{
Omdat je geen schooljongen meer bent?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')