AHA!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt. Ikop bourbon. Walgelijke temu whisky
Nog meer data harvesting, jeuj!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de eerste iPhone in 2007, maar dat terzijde
I have standards. Not high standards, but standards.quote:
Standard answerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I have standards. Not high standards, but standards.
Niet in Nederland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de eerste iPhone in 2007, maar dat terzijde
Was dat niet die van Motorola?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij kwam de eerste iPhone in 2007, maar dat terzijde
Ja er zullen ervoor al wel andere zijn geweest, vooral in Japan denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat niet die van Motorola?
edit: die was daarvoor
Vuige hater ben jequote:
Wellicht daarom dat nu Andre Hazes jr. op stond.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is altijd karaoke tijd als ik muziek hoor.
kun je deze al meezingen dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is altijd karaoke tijd als ik muziek hoor.
quote:
Ik haat nooitquote:
Toevallig staat nu de andere Andre Hazes aan. Maar deze ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht daarom dat nu Andre Hazes jr. op stond.
Soms zit ik mee te zingen in de autoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is altijd karaoke tijd als ik muziek hoor.
Ik zing echt bijna altijd mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zit ik mee te zingen in de auto
skandequote:
Wel op mijquote:
Doe ik ook. Meestal op weg naar huis.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zit ik mee te zingen in de auto
Alleen omdat ik om je geefquote:
Ik heen en terugquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe ik ook. Meestal op weg naar huis.
Ik hoorde mijn oude buren schreeuwenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:26 schreef Ama het volgende:
Heb ook wel eens van buren te horen gekregen dat ze me konden horen zingen.
Het verbaasd me dat ik met die dunne muurtjes hier niet ooit neuk geluiden hoorde eigenlijk. Lolquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn oude buren schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |