In je hart wel jaquote:
quote:High Temperature
19.5°C at 8:16
Low Temperature
16.6°C at 1:43
Zomerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
Het is vannacht ook niet heel erg afgekoeld trouwens
[..]
Lekker windstil ook zodat het niet doorwaait in huis. of als er een briesje staat, dan staat ie verkeerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beach party weerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die miepen toch wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maat als je die hier post gaan ballie en essie zo weer miepen
Godsamme, als je jezelf in het verleden een bericht kon sturen dat dit de minister van oorlog van de VS is nu, zou je je doodschrikken.quote:
Ja lekker oostelijke 'wind' nu, maar als het goed is draait die vanmiddag naar het westen en gaat die wat harder waaienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker windstil ook zodat het niet doorwaait in huis. of als er een briesje staat, dan staat ie verkeerd.
Wie is er verantwoordelijk voor die playlist?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:50 schreef Ama het volgende:
Andre Hazes - Leef. 👀 Waarom staat er hier zo'n slechte playlist aan.
I shall drown you in said barrel!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
DEUS VULT! The bourbon barrel wills it
Jonge mij zou hard lachen want te ongeloofwaardig voor een slechte film en daarnaast 'ministry of war' is gewoon tè veel 1840 vibesquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Godsamme, als je jezelf in het verleden een bericht kon sturen dat dit de minister van oorlog van de VS is nu, zou je je doodschrikken.
Dat vraag ik me ook sterk af.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie is er verantwoordelijk voor die playlist?
Hier kwam net Ghostbuster voorbij.
quote:Goedkope Chinese auto blijkt dure keuze: waarde daalt twee keer zo snel als bij concurrenten
De opmars van Chinese autofabrikanten in Europa lijkt voorlopig niet te stoppen. Ondanks de extra importheffingen die de Europese Unie heeft ingesteld op Chinese elektrische auto’s, blijven merken als BYD, MG en Xpeng marktaandeel winnen ten koste van traditionele autofabrikanten.
Toch klinkt er een waarschuwing uit Duitsland. Uit onderzoek van het gerenommeerde analysebureau DAT (Deutsche Automobil Treuhand), waarover Autonews Europe bericht, blijkt dat de restwaarde van Chinese auto’s veel sneller terugloopt dan verwacht.
https://www.ad.nl/auto/go(...)ncurrenten~a067631f/
Oei.quote:
Doodsverwensing. TR gemachtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I shall drown you in said barrel!
Dat ben ik meestal.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er was niemand aan het meezingen?
Die Chinese bakken zien er vaak ook uit als net-niet goed gelukte kopieën van Europese auto'squote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog sneller dan gewone auto's?
Leugens. You shall enjoy it!quote:
Volgens mij kwam de eerste iPhone in 2007, maar dat terzijdequote:De huidige ov-chipkaart verdwijnt omdat deze technisch verouderd is. De chipkaart bestaat sinds 2007. „Dat was nog in de tijd dat de smartphone nog niet bestond en contactloos betalen ook niet”, zegt Gerbrant Corbee van Translink, het bedrijf achter OVpay. „Met OVpay wordt betalen in het openbaar vervoer moderner en toegankelijker.”
Niet echt. Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens. You shall enjoy it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |