Hier begint het haast koud te wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit, het werd net ineens weer drukkend, alsof iemand de verwarming had aangezet.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je geen schooljongen meer bent?
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindtquote:
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Barbie is een notoire zure ouwe man die korte broeken stom vindt
Zure = dronken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is correct ende klopt, behalve dat zuur gedeelte. Ik ben geen Bolderbast maar eerder die rare oom die je eerste drankje besteld op een terras.
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:05 schreef kree het volgende:
https://www.quest.nl/mens(...)mbroek-beter-speedo/
Om je heen slaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.
gewoon tuckenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in een speedo, daar past die 30cm toch niet in.
Heet ik Pete Kegsbreath?quote:
Dunno, nooit geroken.quote:
dat was De Dijkquote:
Dan mis je wat, ik ruik naar een bos na een lentebuitjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |