Heb je mij dat zien doen? Gewoon voorbeeld 9494 van rules for thee not me HowardRoark.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Vreemd we hebben de afgelopen 2-3 jaar nogal een push gezien om alles wat Israëlisch is te censureren en cancellen. Van random Israëlische artiesten tot musici en van academici tot kunstenaars.
Wel bijzonder hoe dat dan werkt: vrijheid voor een zelfbenoemde nazi, maar een random orkest met een Israëlische dirigent of een Israëlische academici bij een lezing moet worden geweerd.
De waarheid is gewoon te hard voor een hoop huppelkutten die uit blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.quote:
Jouw ongelijk is inmiddels bewezen. Israël was een toevluchtsoord voor de slachtoffers van het nazi-regime en werd aangevallen door Arabieren die collaboreerden met de nazis en dit gebied 'Judenfrei' wilde maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
De waarheid is gewoon te hard voor een hoop huppelkutten die uit blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 05:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn in mijn ogen ook nazi's die israel opgericht hebben met een nazi idee van joods supermacy. Daar is geen woord van gelogen. Je kan niet zeggen we richten een staat op een plek waar mensen wonen en het helemaal niet willen . Die vermoorden we en verdrijven we omdat we dat recht hebben vanuit ons geloof en omdat we zielig zijn.
Het CJO is totaal ongeloofwaardig.
We zijn het een keer eens met elkaarquote:Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)r-ye-tegen-te-houden
[..]
Zeer slecht besluit van het kabinet. Ye heeft rode lijnen overschreden.
Geen plek in Nederland voor jodenhaat en mensen die met hakenkruizen rondlopen.
de rechterlijke macht gaat hier in principe helemaal niet over, het is aan de Minister van Immigratie & IND. De rechter kan alleen maar kijken of die hun werk goed hebben gedaan, niet zelf beslissen of meneer West welkom is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens met elkaarHeel veel andere Europese landen weren deze doorgedraaide gek maar Nedeland moet weer eens uber progressief zijn en de rechterlijke macht ziet geen probeem in deze man. Je gaat je inmiddels wel afvragen hoe bevoordeeld en objectief dat instituut nog is in dit land??
Facepalm..... en te bedenken dat er gewoon miljoenen mensen op de aardbol met deze denkbeelden rondlopen en echt heilig geloven in eigen gelijk, totaal wars van enige historische kennis en logica.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
De waarheid is gewoon te hard voor een hoop huppelkutten die uit blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.
Meer uit bewondering. Gingen we in Nederland maar zo voortvarend te werk om islamitisch terrorisme te bestrijden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef Chadi het volgende:
blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.
Ja, gelukkig ben jij als Marokkaan volledig onpartijdig in deze situatiequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
De waarheid is gewoon te hard voor een hoop huppelkutten die uit blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.
Dat is niet alleen uit schuldgevoel maar vaak ook uit intrinsieke liefde voor het uitmoorden van bevolkingsgroepen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
De waarheid is gewoon te hard voor een hoop huppelkutten die uit blinde medelijden en schuldgevoel nog steeds achter Israël aan huppelen.
Dat zien we juist terug bij de mensen die met een Palestijnse vlag zwaaien en soms ook met terreurgroeperingen heulen. 'From the River to the Sea'. 'Globalize the Intifada'. Het mag duidelijk zijn wat zulke slogans betekenen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen uit schuldgevoel maar vaak ook uit intrinsieke liefde voor het uitmoorden van bevolkingsgroepen.
Klopt, maar ik vind dat die beperkingen vrijwel volledig moeten worden opgeheven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is beperkt door de wetgeving.
Inderdaad, weg er mee. Net zoals het strafbaar stellen van (groeps)belediging.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 03:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat die beperkingen vrijwel volledig moeten worden opgeheven.
Filosemieten zijn zulke ranzige mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen uit schuldgevoel maar vaak ook uit intrinsieke liefde voor het uitmoorden van bevolkingsgroepen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is niet alleen uit schuldgevoel maar vaak ook uit intrinsieke liefde voor het uitmoorden van bevolkingsgroepen.
Marokko voert een etnische zuivering en genocide achtige praktijken uit in de Westerlijke Sahara. Ik heb daar nog nooit een Marokkaan over gehoord.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben jij als Marokkaan volledig onpartijdig in deze situatie
Dat gaat niet lukken, want er zijn aantal strafbare verbale delicten zoals opruiing, bedreiging, belediging, dwang. Je kan er niet omheen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 03:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat die beperkingen vrijwel volledig moeten worden opgeheven.
Bedreiging of dwang moet gewoon verboden zijn. Opruiing en belediging vind ik wat anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:46 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, want er zijn aantal strafbare verbale delicten zoals opruiing, bedreiging, belediging, dwang. Je kan er niet omheen.
Dat is de keuken die je jezelf voorhoud om het moorden van Palestijnen goed te lullen. Er is niks van waar. De Palestijnen hadden de schepen vol met "vluchtelingen" terug moeten sturen. Hadden ze dit gezeik niet gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jouw ongelijk is inmiddels bewezen. Israël was een toevluchtsoord voor de slachtoffers van het nazi-regime en werd aangevallen door Arabieren die collaboreerden met de nazis en dit gebied 'Judenfrei' wilde maken.
Dat is de keuken die je jezelf voorhoud om het moorden van Palestijnen goed te lullen. Er is niks van waar. De Palestijnen hadden de schepen vol met "vluchtelingen" terug moeten sturen. Hadden ze dit gezeik niet gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jouw ongelijk is inmiddels bewezen. Israël was een toevluchtsoord voor de slachtoffers van het nazi-regime en werd aangevallen door Arabieren die collaboreerden met de nazis en dit gebied 'Judenfrei' wilde maken.
Oh ja gooi het daar maar op als de inhoud van de boodschap te confronterend is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ben jij als Marokkaan volledig onpartijdig in deze situatie
Ik heb dat gewoon uit de strafboek gehaald hoor, heb het zelf niet verzonnen. Maar elk community heeft regels nodig. Zonder regels kunnen de mensen niet echt functioneren. Ja, misschien in steenperk waar ze in kleine groepjes van 15-20 personen leefden. Maar zelfs toen was er vast wel iets verboden. En als er meer mensen zijn in een groep, dan wordt het helemaal een zootje.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Bedreiging of dwang moet gewoon verboden zijn. Opruiing en belediging vind ik wat anders.
Ik ben meer voor een vrijheid van meningsuiting zoals in de VS. Die is daar heel groot maar ook niet onbeperkt. Een bedreiging is trouwens ook geen mening meer te noemen. Een belediging wel eerder.
Waarom staat vluchtelingen hier tussen haakjes? Jij wil stellen dat bijvoorbeeld mensen die moest vluchten voor de Holocaust, geen echte vluchtelingen waren?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is de keuken die je jezelf voorhoud om het moorden van Palestijnen goed te lullen. Er is niks van waar. De Palestijnen hadden de schepen vol met "vluchtelingen" terug moeten sturen. Hadden ze dit gezeik niet gehad.
Er wordt met name geconstateerd dat vanwege religieus en etnisch tribalisme, jij niet in staat bent objectief te oordelen over deze situatie en daardoor constant aan totaalidiote geschiedvervalsing doet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is de keuken die je jezelf voorhoud om het moorden van Palestijnen goed te lullen. Er is niks van waar. De Palestijnen hadden de schepen vol met "vluchtelingen" terug moeten sturen. Hadden ze dit gezeik niet gehad.
[..]
Oh ja gooi het daar maar op als de inhoud van de boodschap te confronterend is.
Ik weet dat dat de wet is, maar ik zou de wet dus veranderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:14 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon uit de strafboek gehaald hoor, heb het zelf niet verzonnen. Maar elk community heeft regels nodig. Zonder regels kunnen de mensen niet echt functioneren. Ja, misschien in steenperk waar ze in kleine groepjes van 15-20 personen leefden. Maar zelfs toen was er vast wel iets verboden. En als er meer mensen zijn in een groep, dan wordt het helemaal een zootje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |