Ach iedereen maakt wel eens fouten HRquote:Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.
Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.
Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.
En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.
Right, right.
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
SGP is niet extreemrechts en FVD qua standpunten ook niet. PVV heeft er natuurlijk wel elementen van.
2021. Tijdsgeest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR
Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
2021 was de oprichting van JA21quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2021. Tijdsgeest.
Toen was baudet volgens mij nog niet fullwappie gegaan zoals hij dat daarna wel ging.
En je lult zoals gewoonlijk over een hoop heen hier.
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
2021 was de oprichting van JA21Joost en Annabel verlieten FvD vanwege het antisemitisme waar de partij vanaf oprichting al last van had
Ik snap je, alleen als ik google op Baudet en Soros dan krijg ik meteen hits uit 2018, 2019 en 2020.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.
Niets mis met FvD verdedigen. Dat jij ze antisemitisch vindt, /care. Heeft nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderdenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden
Bijzonder blijft het hè, alles en iedereen die geen nazi is voor nazi uitmaken, heb je hier een man die openlijk heeft gezegd en nazi te zijn en Hitler te bewonderen. Er wordt een keer excuses gemaakt en zand erover zo blijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.
Beelden van howards webcamquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.
Hmm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beelden van howards webcam
[ afbeelding ]
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Ik ben niet links, en geen vrouw, en niet dik. Jammer joh.
Integendeel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel.
Ik blijf juist altijd erg rustig, je zult mij ook niet zien schelden of dergelijke. Ik probeer altijd een normale discussie opgang te krijgen, wat soms erg lastig blijkt te zijn.
Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.quote:Wellicht kun je daar eens een voorbeeld aannemen, want discussiëren is ongeveer alles behalve wat jij hier doet. Jouw pohi vormt helaas een aaneenrijging van trollen en zuigen, wat je hier nu trouwens ook weer aan het doen bent.
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.
[..]
Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.
[..]
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.
Als iemand een trol noemen geen schelden is, zie ik graag waar ik volgens jou aan het schelden ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet. Je problematiseert eerst mijn vraag om opheldering mbt bizarre aantijgingen aan mijn adres en vervolgens kom je met een rare meme waarvan je zegt dat ik dat zou zijn, dat betreft zuigen en trollen.
De enige partij met een Joodse partijleider (Gidi M) heeft voor de komst van Ye gestemd in de Tweede Kamer. Lijkt me voldoende.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ging wel erg ver. En dan vind ik het fair om naar joden te luisteren over deze kwestie.
Diezelfde mensen gaan de verkrachte vrouw beschuldigen dat ze n korte rok aan had.quote:
Ja, ach. Als je moordenaars en verkrachters een tweede kans geeft, moet je niet moeilijk doen over wat hakenkruizen.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.
Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.
Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.
En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.
Right, right.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |