abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220939486
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 19:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
SGP is niet extreemrechts en FVD qua standpunten ook niet. PVV heeft er natuurlijk wel elementen van.
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ambtenaar030 op 02-06-2026 01:13:59 ]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 01:28:02 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
2021. Tijdsgeest.
Toen was baudet volgens mij nog niet fullwappie gegaan zoals hij dat daarna wel ging.

En je lult zoals gewoonlijk over een hoop heen hier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939562
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]
2021. Tijdsgeest.
Toen was baudet volgens mij nog niet fullwappie gegaan zoals hij dat daarna wel ging.

En je lult zoals gewoonlijk over een hoop heen hier.
2021 was de oprichting van JA21 ;) Joost en Annabel verlieten FvD vanwege het antisemitisme waar de partij vanaf oprichting al last van had
  dinsdag 2 juni 2026 @ 01:49:16 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220939565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
2021 was de oprichting van JA21 ;) Joost en Annabel verlieten FvD vanwege het antisemitisme waar de partij vanaf oprichting al last van had
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220939579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En daarna is tjerrie full wappie gegaan omdat hij de ruimte had.
Ik snap je, alleen als ik google op Baudet en Soros dan krijg ik meteen hits uit 2018, 2019 en 2020.

’Thierry riep dat corona wereld in gebracht was door George Soros’ | De Telegraaf https://share.google/2LCm0oHk2L5pR1xuc
pi_220940394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
Niets mis met FvD verdedigen. Dat jij ze antisemitisch vindt, /care. Heeft nul komma nul invloed op mijn stemkeuze.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:40:10 #32
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 01:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach iedereen maakt wel eens fouten HR

Ook jij door antisemitische FvD te verdedigen.
[..]
P.s: In het verleden heb je ook Rusland wel eens verdedigd met de wetenschap dat Putin sinds de inval in Oekraine antisemitische uitspraken heeft gedaan.
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze man is geestelijk niet helemaal 100 en misbruikt door slechte mensen om hem heen. Hij heeft zich ondertussen uitgesproken tegen nazi's en sorry gezegd. Als er geen weg terug is nadat je wat kuts hebt gedaan is er geen reden om ermee te stoppen. Ye wees welkom.
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_220941928
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:48:56 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941932
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Aanschouw hier hersengymnastiek voor gevorderden :')
Bijzonder blijft het hè, alles en iedereen die geen nazi is voor nazi uitmaken, heb je hier een man die openlijk heeft gezegd en nazi te zijn en Hitler te bewonderen. Er wordt een keer excuses gemaakt en zand erover zo blijkt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941938
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, en kun je hier ook een paar concrete voorbeelden van geven? Waar heb ik het antisemitisme van FvD zitten verdedigen en waar heb ik Rusland zitten verdedigen?
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:52:22 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220941955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Rechts had al de slachtoffermentaliteit van 2015 tumblr overgenomen en nu ook de permanente cancel cultuur. Winnen hoor!
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:49 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Waarom zou hij? Er zijn twee uitkomsten. Je negeert het volledig. Je komt met een weinig overtuigend woordspelletje.
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220941987
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]
Omdat als hij zulke aantijgingen maakt, hij die ook wel mag onderbouwen. Daarom.
Beelden van howards webcam
pi_220941988
Antisemitisten zijn mislukte fascisten die hun mislukte leventjes willen afreageren op Joden.
Corporate translator
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:03:37 #40
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942006
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Beelden van howards webcam
[ afbeelding ]
Hmm.

Ik ben niet links, en geen vrouw, en niet dik. Jammer joh.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942018
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm.

Ik ben niet links, en geen vrouw, en niet dik. Jammer joh.
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:10:29 #42
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Deze onderbouwing mag je bewijzen want je pohi laat zien dat je snel getriggerd wordt en voor cancelcultuur bent.
Integendeel.

Ik blijf juist altijd erg rustig, je zult mij ook niet zien schelden of dergelijke. Ik probeer altijd een normale discussie opgang te krijgen, wat soms erg lastig blijkt te zijn.

Wellicht kun je daar eens een voorbeeld aannemen, want discussiëren is ongeveer alles behalve wat jij hier doet. Jouw pohi vormt helaas een aaneenrijging van trollen en zuigen, wat je hier nu trouwens ook weer aan het doen bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942125
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel.

Ik blijf juist altijd erg rustig, je zult mij ook niet zien schelden of dergelijke. Ik probeer altijd een normale discussie opgang te krijgen, wat soms erg lastig blijkt te zijn.
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent hier een openlijke nazi (zijn eigen woorden) aan het verdedigen.
[..]

Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.

quote:
Wellicht kun je daar eens een voorbeeld aannemen, want discussiëren is ongeveer alles behalve wat jij hier doet. Jouw pohi vormt helaas een aaneenrijging van trollen en zuigen, wat je hier nu trouwens ook weer aan het doen bent.
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:19:43 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220942663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja man daarom maak je dit soort posts waarin je naar je parelketting grijpt met een leugen.
[..]
Ye is namelijk geen nazi meer en is tegen nazi's geworden.
[..]
Ik heb een TR gezet want je account moet wel gehacked zijn. De echte HR zou nooit schelden.
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet.

Je problematiseert eerst mijn vraag om opheldering mbt rare en ongefundeerde aantijgingen aan mijn adres en vervolgens kom je met een rare meme waarvan je zegt dat ik dat zou zijn, dat betreft zuigen en trollen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220942726
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik scheld dan ook niet, ik benoem wat jij doet. Je problematiseert eerst mijn vraag om opheldering mbt bizarre aantijgingen aan mijn adres en vervolgens kom je met een rare meme waarvan je zegt dat ik dat zou zijn, dat betreft zuigen en trollen.
Als iemand een trol noemen geen schelden is, zie ik graag waar ik volgens jou aan het schelden ben.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:27:56 #46
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220942755
Één jodenhater mag er niet in, andere duizenden per maand mogen naar binnen.
Kunnen jullie het nog volgen? 8)7
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:12 #47
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220942763
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dit ging wel erg ver. En dan vind ik het fair om naar joden te luisteren over deze kwestie.
De enige partij met een Joodse partijleider (Gidi M) heeft voor de komst van Ye gestemd in de Tweede Kamer. Lijkt me voldoende.
Blaf me vol
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:10 #48
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220942777
Ik vind Ye willen cancellen wel echt enorm woke trouwens. En we horen toch juist te kotsen op woke?
Blaf me vol
pi_220942889
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Toch wel bijzonder.
Diezelfde mensen gaan de verkrachte vrouw beschuldigen dat ze n korte rok aan had.
I carried the fire before I knew its name.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:54:46 #50
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220942928
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, dat zal het allemaal wel zijn. Hij heeft de meest bizarre drek zitten verkondigen, maar het lag allemaal aan anderen en zijn aandoening, dus moet hij nu welkom zijn.

Toch wel bijzonder. Om het minste worden sommigen in bepaalde contreien meteen weggezet als een nazi, een label waar men dan ook niet meer van afkomt. Van Trump tot Wilders tot Orban tot Le Pen etc.

Men gaat zelfs zover het enige Joodse land ter wereld, opgebouwd voor een deel voor van de overlevers van de gruwelen van het nazisme, weg te zetten als 'het Nazi-Duitsland van onze tijd'. Een achterlijke en smerige vorm van Holocaust inversion.

En dan heb je hier een artiest die openlijk Hitler heeft zitten verheerlijken en nazisme heeft omarmd, en dan is het allemaal prima en moet hij welkom zijn.

Right, right.
Ja, ach. Als je moordenaars en verkrachters een tweede kans geeft, moet je niet moeilijk doen over wat hakenkruizen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')