abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 12:42:49 #1
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220935349
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel :')

Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.

Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'

Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'

Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'

Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220935351
Hoeveel kadden hebben ze?
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 12:45:57 #3
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220935365
hoi ik ben TS en ik klaag graag over andere mensen achter hun rug in KLB in plaats van ze te confronteren
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220935387
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op :')

Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes :{ .
pi_220935393
Haske goed dat hij dat zo doet. Zo geeft hij aan dat Janneke meer is dan alleen de vrouw van.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:52:03 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220935394
Die mensen stellen zichzelf tenminste nog voor. Ik neem de moeite niet eens en ga ervan uit al bekend genoeg te zijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:54:29 #7
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220935413
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
hoi ik ben TS en ik klaag graag over andere mensen achter hun rug in KLB in plaats van ze te confronteren
Zo doen we dat
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  maandag 1 juni 2026 @ 12:55:13 #8
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220935421
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haske goed dat hij dat zo doet. Zo geeft hij aan dat Janneke meer is dan alleen de vrouw van.
Als je vrouw niet je bezit is dan kan je net zo goed je ballen in de blender stoppen en die voeren aan de kad
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 12:56:07 #9
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220935427
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:54 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Zo doen we dat
Nee ik ben geen pussy

Als mij iets dwars zit dan meld ik het gewoon. Of hou ik gewoon mijn bek dicht en hou ik het voor mezelf.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220935544
Wat een ingewikkelde manier om te zeggen dat je jaloers bent op Bart, omdat hij wel een vriendinnetje heeft.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220935558
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..."
Lijkt me rare introductie van een nieuwe collega.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220935564
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die mensen stellen zichzelf tenminste nog voor. Ik neem de moeite niet eens en ga ervan uit al bekend genoeg te zijn.
In jouw geval snap ik dat. Toch een beetje als Maradona die door Napels loopt, dat idee. Of liep, RIP.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 13:38:44 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220935672
Ik wacht meestal even voor ik over de thuissituatie begin

Boeit letterlijk nul van je collega's een reet, niemand stelt zich zo voor
Je bent toch niet van lotje getikt of wel?

Zeg dan gewoon dat je geen werk hebt en maak dan een goed (matig) topic over?

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 02-06-2026 06:35:06 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:46:05 #14
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220935721
TS is echt de enige die Janneke niet kent :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 13:48:23 #15
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220935730
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef Näsenbar het volgende:
TS is echt de enige die Janneke niet kent :')
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 1 juni 2026 @ 14:42:56 #16
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220935937
quote:
Hey kan je mij dit uitleggen met je username?
KLB / Geen snelbezorgingsservices na 12u
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 14:46:49 #17
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220935956
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef Edding345 het volgende:

[..]
Hey kan je mij dit uitleggen met je username?
KLB / Geen snelbezorgingsservices na 12u
Sos en wiet rondbrengen levert meer op dan jouw teringzooi.

Je gaat je alcoholverslaving maar op tijd plannen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  maandag 1 juni 2026 @ 15:43:43 #19
33189 RM-rf
1/998001
pi_220936295
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel
lijkt me idd best erg om zulke collega's te hebben, en werk zou doen waar je met zulke mensen in aanraking komt.

Anderszijds, als je wat langer op de Sociale Werkplaats werkt, vermoed ik je ook daaraan wel went.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 1 juni 2026 @ 15:49:09 #20
36431 bleiblei
Afgehaakt.
pi_220936321
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef nostra het volgende:

[..]
Lijkt me rare introductie van een nieuwe collega.
Bij sommige bedrijven werken meer dan 4 mensen en een paardenkut ;)
  maandag 1 juni 2026 @ 15:53:23 #21
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220936337
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel :')

Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.

Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'

Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'

Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'

Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
Sociale werkplaats?
Zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt.
  maandag 1 juni 2026 @ 15:54:52 #22
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220936345
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]
lijkt me idd best erg om zulke collega's te hebben, en werk zou doen waar je met zulke mensen in aanraking komt.

Anderszijds, als je wat langer op de Sociale Werkplaats werkt, vermoed ik je ook daaraan wel went.
Ik heb op heel wat sociale werkplaatsen gewerkt maar ik ben dit nog nooit tegen gekomen.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:24:59 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220936821
Hoi ik ben Bart en ik woon samen met Janneke die ik regelmatig trakteer op inwendige stokslagen.
pindazakje
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 17:31:19 #24
38148 crew  Innisdemon
pi_220936871
Janneke mwt k's schrijven is wel klachtwaardig.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  maandag 1 juni 2026 @ 17:36:19 #25
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220936895
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
hoi ik ben bart ik woon samen met jannekke in drieheuven
TS heet jannekke.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 17:43:34 #26
18653 crew  D.
pi_220936924
Bart had door dat TS maagd is en wilde het er even inwrijven :Y
pi_220937881
Zusje van TS heet janneke en Bart is de alfa gast die er overheen gaat. dat laat hij TS uiteraard graag weten
hardcoholic
pi_220938440
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220939743
Ik zou de neiging hebben om te zeggen: Meneer smit ik ben op zoek naar jip, weet jjj waar ze is?
pi_220939770
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
Misschien heb je wel dezelfde vrouw als Bart :o
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:33:36 #31
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220939778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Ferdii het volgende:
Zusje van TS heet janneke en Bart is de alfa gast die er overheen gaat. dat laat hij TS uiteraard graag weten
nooit een haantje gezien die bart heet meestal zijn het homofielen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:36:20 #32
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220939783
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoor
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220939954
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:36 schreef Edding345 het volgende:

[..]
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoor
Haha TS is jaloers
pi_220943858
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op :')

Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes :{ .
Workshops/vergaderingen van een uur en dan tien minuten spenderen aan voorstelrondjes :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:16:16 #35
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220943906
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op :')

Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes :{ .
Nieuwe medewerkers die ergens al tien jaar werken voordat ze zich voorstellen zijn dan wel weer klachtwaardig! :Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:53:22 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945898
Ik kwam Janneke vandaag tegen in de kruidvat, haar gelijk even over dit topic verteld. Ze zei dat Bart al vertelde over een onverzorgde man die in de hoek van het kantoor angstig zat te kijken en tegen zijn plant aan het praten was.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 21:23:04 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220946051
Wat zei je terug? "Hoi ik ben Fred en ik woon op een zolderkamer bij ons ma en pa in Helmond"?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:43:54 #38
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220950558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Wat zei je terug? "Hoi ik ben Fred en ik woon op een zolderkamer bij ons ma en pa in Helmond"?
Gewoon zakelijk gehouden. Hoi ik ben AlphaManX en ik werk al x jaar aan dit en mijn functie is Y.

Denk je dat ik mijn vijanden op de werkvloer ga vertellen over mijn vrouwen en kids :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220950568
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel :')

Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.

Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'

Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'

Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'

Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
Je bent gewoon jaloers omdat jij alleen bent.
pi_220951140
Ik ben .. ..... en ik kom uit Zevenbergen. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')