Zo doen we datquote:Op maandag 1 juni 2026 12:45 schreef Flitsbezorger het volgende:
hoi ik ben TS en ik klaag graag over andere mensen achter hun rug in KLB in plaats van ze te confronteren
Als je vrouw niet je bezit is dan kan je net zo goed je ballen in de blender stoppen en die voeren aan de kadquote:Op maandag 1 juni 2026 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haske goed dat hij dat zo doet. Zo geeft hij aan dat Janneke meer is dan alleen de vrouw van.
Nee ik ben geen pussyquote:
Lijkt me rare introductie van een nieuwe collega.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..."
In jouw geval snap ik dat. Toch een beetje als Maradona die door Napels loopt, dat idee. Of liep, RIP.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die mensen stellen zichzelf tenminste nog voor. Ik neem de moeite niet eens en ga ervan uit al bekend genoeg te zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef Näsenbar het volgende:
TS is echt de enige die Janneke niet kent
Sos en wiet rondbrengen levert meer op dan jouw teringzooi.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:42 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Hey kan je mij dit uitleggen met je username?
KLB / Geen snelbezorgingsservices na 12u
lijkt me idd best erg om zulke collega's te hebben, en werk zou doen waar je met zulke mensen in aanraking komt.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel
Bij sommige bedrijven werken meer dan 4 mensen en een paardenkutquote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt me rare introductie van een nieuwe collega.
Sociale werkplaats?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.
Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'
Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'
Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'
Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
Ik heb op heel wat sociale werkplaatsen gewerkt maar ik ben dit nog nooit tegen gekomen.quote:Op maandag 1 juni 2026 15:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
lijkt me idd best erg om zulke collega's te hebben, en werk zou doen waar je met zulke mensen in aanraking komt.
Anderszijds, als je wat langer op de Sociale Werkplaats werkt, vermoed ik je ook daaraan wel went.
TS heet jannekke.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
hoi ik ben bart ik woon samen met jannekke in drieheuven
nooit een haantje gezien die bart heet meestal zijn het homofielenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Ferdii het volgende:
Zusje van TS heet janneke en Bart is de alfa gast die er overheen gaat. dat laat hij TS uiteraard graag weten
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoorquote:
Haha TS is jaloersquote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:36 schreef Edding345 het volgende:
[..]
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoor
Workshops/vergaderingen van een uur en dan tien minuten spenderen aan voorstelrondjesquote:Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op![]()
Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes.
Nieuwe medewerkers die ergens al tien jaar werken voordat ze zich voorstellen zijn dan wel weer klachtwaardig!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op![]()
Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes.
Gewoon zakelijk gehouden. Hoi ik ben AlphaManX en ik werk al x jaar aan dit en mijn functie is Y.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Wat zei je terug? "Hoi ik ben Fred en ik woon op een zolderkamer bij ons ma en pa in Helmond"?
Je bent gewoon jaloers omdat jij alleen bent.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.
Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'
Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'
Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'
Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |