quote:Op zondag 31 mei 2026 21:22 schreef spapaars het volgende:
Had nabij een bevroren halve kip op willen vreten.
Mijn slimme, computergestuurde airfryer heeft me behoed voor een gegarandeerde bevriezing van mijn mond en omstreken.
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:22 schreef spapaars het volgende:
Had nabij een bevroren halve kip op willen vreten.
Mijn slimme, computergestuurde airfryer heeft me behoed voor een gegarandeerde bevriezing van mijn mond en omstreken.
Shiiiiiiiquote:
23 jaarquote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shiiiiiii![]()
Ik sta bijna in de FOKTop50 qua posts, Mag ook wel na bijna 23 jaar![]()
![]()
![]()
(ik weet niet of ik er vroeger al ingestaan heb, maar dat denk ik niet..
Echt verdiend Bos!quote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shiiiiiii![]()
Ik sta bijna in de FOKTop50 qua posts, Mag ook wel na bijna 23 jaar![]()
![]()
![]()
(ik weet niet of ik er vroeger al ingestaan heb, maar dat denk ik niet..
ja omdat.. stel je voor dat een ander zou openenquote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de TT is ook nog eens dezelfde als het vorige topic...
Tja, maar geen aandacht geven en door.....quote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de TT is ook nog eens dezelfde als het vorige topic...
meh liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben het echt niet altijd met hem eens, maar hij houdt FOK wel levende...
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, maar geen aandacht geven en door.....
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....quote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten?
Winnaar 5 FOK- Corona awards 2022
Niet mee eens. Ten koste van, dat ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben het echt niet altijd met hem eens, maar hij houdt FOK wel levende...
Niet binnen deze topics ST/SP/PS/AS/GT/KUT.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....
Zegt niet altijd wat...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....
ja.. daar zie je die afkortingen nietquote:Op zondag 31 mei 2026 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet binnen deze topics ST/SP/PS/AS/GT/KUT.
oh maar dat mag daar gewoonquote:Op zondag 31 mei 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Kissingbird ik wil het Wat Luister Je Nu Topic niet vervuilen met Slowchat. Maar dat THose Damn Crows is echt een leuk bandje. Vorig jaar gezien in Tilburg. Was erg leuk.
Rolling Stones!quote:Op zondag 31 mei 2026 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. daar zie je die afkortingen niet
'ken' je van RLS daar zie je die afkortingen niet
Band zonder krukken.quote:
1998 wk ? Tegen Joegoslavië..?quote:Op zondag 31 mei 2026 22:21 schreef spapaars het volgende:
Wat me nog steeds helder voor de geest staat, is dat op het moment dat Keith Richards door Mick Jagger werd voorgesteld, ook het nieuws binnenkwam via een lichtkrant boven het podium dat het Nederlands elftal had gescoord (Davids)
Het gejuich was overweldigend, en Keith dacht dat het voor hem was.
Dat zou kunnen. Ik weet in ieder geval dat Mick Jagger de dag erna op de tribune zat om een wedstrijd van Engeland te bekijken. (Frankrijk?)quote:Op zondag 31 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1998 wk ? Tegen Joegoslavië..?
Ja dat WK was in Frankrijk. Frankrijk won dat WK ookquote:Op zondag 31 mei 2026 22:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik weet in ieder geval dat Mick Jagger de dag erna op de tribune zat om een wedstrijd van Engeland te bekijken. (Frankrijk?)
Goed advies, ga die koelkast openpleuren.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bagel met geitenkaas honing en als het klaar is rucola en walnoot
Jaloers op jou. Ook wel gegund hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
@:Stevenhyde
Ik had een super lekker soft ijsje
Die is wel next level.quote:
Kijk maar even dan.quote:Op maandag 1 juni 2026 03:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nee, maar je kan me ook gewoon DM’en als je wilt daten.
Skimpiequote:
Ik heb sowieso al 30 cm voorsprongquote:
Wasda?quote:
Leren pijpen ?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Beter een lolbroek of bioscoop broek, dan een natte broek
Heb sinds een week een bitje tegen het knarsen in mijn mond en dat vind ik al exotisch genoeg wat betreft dingen in main moent.quote:
Een bioscoop broek? watisdatnuweer en wil ik dit wel weten..quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Beter een lolbroek of bioscoop broek, dan een natte broek
om te leren pijpenquote:Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb sinds een week een bitje tegen het knarsen in mijn mond en dat vind ik al exotisch genoeg wat betreft dingen in main moent.
Je kent de term 'bioscoopbroek' niet. Jajaaahquote:Op maandag 1 juni 2026 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Een bioscoop broek? watisdatnuweer en wil ik dit wel weten..
Zeembroek daarentegen
Neequote:Op maandag 1 juni 2026 12:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je kent de term 'bioscoopbroek' niet. Jajaaah
mede beelddenkerquote:Op maandag 1 juni 2026 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee![]()
gewoon die broek openritsenpreuts gedoe
disclaimer garpje![]()
Daar ookquote:
Mijn username is greysbonesquote:
ja... voorbereidingquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:45 schreef greysbones het volgende:
Hmmm
Moeten @:gekke @:vogel s niet slapen op dit tijdstip ?
En over wie hebben we het nu ?quote:
waarom nu weer die mentionquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeezz je bentook al een @:Gebrokenglas
Straks een vroege vogel dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja... voorbereiding![]()
maar stop ermee.. maar wat eerder opstaan
7.30 de wekker. Vind ik wel vroeg. Ga hem nu maar zetten voor ik het vergeetquote:
1 wekker maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
7.30 de wekker. Vind ik wel vroeg. Ga hem nu maar zetten voor ik het vergeet
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ik geloof in jou.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de vraag stellen is hem beantwoorden
Uche uchequote:
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Hoi fanquote:
Nog meer gebrokenglazenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeezz je bentook al een @:Gebrokenglas
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:21 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier barst het nu los.
Goeiemorgen BAGGERaars![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nachtkinderen kijken en heb na 30 seconden al een brok in mijn keel.
quote:
Waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nachtkinderen kijken en heb na 30 seconden al een brok in mijn keel.
Helleu nimmanymphoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:51 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Goeie kost wel voor de dinsdagochtend..
Zin is niet het juiste woord, ik wil graag weten waarom.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Duiven zijn best wel maf gekleurd!
[ afbeelding ]
DuifBro'squote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Duiven zijn best wel maf gekleurd!
[ afbeelding ]
Het gaat. Nee tijdens mijn ronde geen onweer gehad, wel regen. Misschien dat het hier in de middag heeft geonweerd toen ik lag te snurken in bed..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey Bos, hoe is het? Last gehad van het onweer tijdens je werk of viel het mee?
Ah gelukkig viel dat wel mee. Het hele land code geel, maar volgens mij viel het overal wel mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat. Nee tijdens mijn ronde geen onweer gehad, wel regen. Misschien dat het hier in de middag heeft geonweerd toen ik lag te snurken in bed..
Hoe gaat het daar?
En toch was het lang niet zo druk vandaagquote:
Flinke regenbuien hiero.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah gelukkig viel dat wel mee. Het hele land code geel, maar volgens mij viel het overal wel mee.
Hier gaat het lekker rustig aan.
Aiiquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:03 schreef greysbones het volgende:
Weet je wat het nadeel is van tot half 11 werken ?
Om 12 uur klaar wakker zijn.
Skimpiequote:
Ik zit op kantoor en ga niet googlen. Wat is docking?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Weer ‘s wat anders dan “docking”.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en ga niet googlen. Wat is docking?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Weer ‘s wat anders dan “docking”.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor en ga niet googlen. Wat is docking?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Eerste 3 zinnen gelezen en besloten dat ik niet meer wilde weten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Flinke regenbuien hiero.![]()
Dikke skateschoenen puber zijn nog kletsnatWater sijpelt er nog uit.
[..]
Aii![]()
Heb nog wel een leuk 'taakje' voor je waarvan ik zeker weet dat jij dat goed kunt maken
Heej Puzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heej Puzz![]()
Haaai mailybeebzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Henkquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
https://desteven.nl/wie-is-de-steven/trainers-coaches
Welke coach/persoon zouden jullie kiezen?
Wel hardop lachen dat de planner met een telefoon in de hand op de foto staat
Ik vind die namen meteen onder de foto's redelijk storendquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
https://desteven.nl/wie-is-de-steven/trainers-coaches
Welke coach/persoon zouden jullie kiezen?
Wel hardop lachen dat de planner met een telefoon in de hand op de foto staat
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik nog een.keer die lijst doorworstelen![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef maily het volgende:
Ik zie dus dit:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja daar wordt aan gewerkt. Ook aan de foto'squote:Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar op de laptop is het wel duidelijk.
De mobiele weergave beter regelen @:StevenHyde
Jij ook alquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
5 minuten naar henk gezocht, bedankt he
Je kan mijn foto van gea naar mario sturenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja daar wordt aan gewerkt. Ook aan de foto's
In Dagbagger wordt niet geroddeld! Zeker niet over m’n maatje @mario390quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:50 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan mijn foto van gea naar mario sturen
Hij leeest zijn mentions niet ....quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:52 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
In Dagbagger wordt niet geroddeld! Zeker niet over m’n maatje @:mario390
Man man is dan genoeg toch?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doen jullie samen dat dinges waar je het vanochtend over had docking?
Lijkt me wel ja zover ik het begrepen heb. Ik vind het een kunst. Want bij stekkers heb je wel altijd een mannetjes en vrouwtjes stekker nodig voor een goede connectiequote:
Nee, wel FOK!ing.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:02 schreef Shii het volgende:
Moet nog even schoonmaken. Geen zin.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat groene Kermit was![]()
![]()
![]()
![]()
Bekende van @Kissingbird ditquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:02 schreef Shii het volgende:
Moet nog even schoonmaken. Geen zin.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:04 schreef maily het volgende:
AANDACHT AANDACHT
Willen @:FreshFruit en @:MooieTop6 zich hier melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |