Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Hoi fanquote:
Nog meer gebrokenglazenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeezz je bentook al een @:Gebrokenglas
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:21 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier barst het nu los.
Goeiemorgen BAGGERaars![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nachtkinderen kijken en heb na 30 seconden al een brok in mijn keel.
quote:
Waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Nachtkinderen kijken en heb na 30 seconden al een brok in mijn keel.
Helleu nimmanymphoquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:51 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Goeie kost wel voor de dinsdagochtend..
Zin is niet het juiste woord, ik wil graag weten waarom.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Duiven zijn best wel maf gekleurd!
[ afbeelding ]
DuifBro'squote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:39 schreef spapaars het volgende:
Duiven zijn best wel maf gekleurd!
[ afbeelding ]
Het gaat. Nee tijdens mijn ronde geen onweer gehad, wel regen. Misschien dat het hier in de middag heeft geonweerd toen ik lag te snurken in bed..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey Bos, hoe is het? Last gehad van het onweer tijdens je werk of viel het mee?
Ah gelukkig viel dat wel mee. Het hele land code geel, maar volgens mij viel het overal wel mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat. Nee tijdens mijn ronde geen onweer gehad, wel regen. Misschien dat het hier in de middag heeft geonweerd toen ik lag te snurken in bed..
Hoe gaat het daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |