quote:Op zondag 31 mei 2026 21:22 schreef spapaars het volgende:
Had nabij een bevroren halve kip op willen vreten.
Mijn slimme, computergestuurde airfryer heeft me behoed voor een gegarandeerde bevriezing van mijn mond en omstreken.
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:22 schreef spapaars het volgende:
Had nabij een bevroren halve kip op willen vreten.
Mijn slimme, computergestuurde airfryer heeft me behoed voor een gegarandeerde bevriezing van mijn mond en omstreken.
Shiiiiiiiquote:
23 jaarquote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shiiiiiii![]()
Ik sta bijna in de FOKTop50 qua posts, Mag ook wel na bijna 23 jaar![]()
![]()
![]()
(ik weet niet of ik er vroeger al ingestaan heb, maar dat denk ik niet..
Echt verdiend Bos!quote:Op zondag 31 mei 2026 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Shiiiiiii![]()
Ik sta bijna in de FOKTop50 qua posts, Mag ook wel na bijna 23 jaar![]()
![]()
![]()
(ik weet niet of ik er vroeger al ingestaan heb, maar dat denk ik niet..
ja omdat.. stel je voor dat een ander zou openenquote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de TT is ook nog eens dezelfde als het vorige topic...
Tja, maar geen aandacht geven en door.....quote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
En de TT is ook nog eens dezelfde als het vorige topic...
meh liever kwaliteit dan kwantiteitquote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben het echt niet altijd met hem eens, maar hij houdt FOK wel levende...
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, maar geen aandacht geven en door.....
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....quote:Op zondag 31 mei 2026 21:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten?
Winnaar 5 FOK- Corona awards 2022
Niet mee eens. Ten koste van, dat ja.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben het echt niet altijd met hem eens, maar hij houdt FOK wel levende...
Niet binnen deze topics ST/SP/PS/AS/GT/KUT.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....
Zegt niet altijd wat...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als al zolang op FOK zit, moet je de afkortingen TS en TT toch echt wel kennen....
ja.. daar zie je die afkortingen nietquote:Op zondag 31 mei 2026 21:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet binnen deze topics ST/SP/PS/AS/GT/KUT.
oh maar dat mag daar gewoonquote:Op zondag 31 mei 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Kissingbird ik wil het Wat Luister Je Nu Topic niet vervuilen met Slowchat. Maar dat THose Damn Crows is echt een leuk bandje. Vorig jaar gezien in Tilburg. Was erg leuk.
Rolling Stones!quote:Op zondag 31 mei 2026 22:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja.. daar zie je die afkortingen niet
'ken' je van RLS daar zie je die afkortingen niet
Band zonder krukken.quote:
1998 wk ? Tegen Joegoslavië..?quote:Op zondag 31 mei 2026 22:21 schreef spapaars het volgende:
Wat me nog steeds helder voor de geest staat, is dat op het moment dat Keith Richards door Mick Jagger werd voorgesteld, ook het nieuws binnenkwam via een lichtkrant boven het podium dat het Nederlands elftal had gescoord (Davids)
Het gejuich was overweldigend, en Keith dacht dat het voor hem was.
Dat zou kunnen. Ik weet in ieder geval dat Mick Jagger de dag erna op de tribune zat om een wedstrijd van Engeland te bekijken. (Frankrijk?)quote:Op zondag 31 mei 2026 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1998 wk ? Tegen Joegoslavië..?
Ja dat WK was in Frankrijk. Frankrijk won dat WK ookquote:Op zondag 31 mei 2026 22:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik weet in ieder geval dat Mick Jagger de dag erna op de tribune zat om een wedstrijd van Engeland te bekijken. (Frankrijk?)
Goed advies, ga die koelkast openpleuren.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bagel met geitenkaas honing en als het klaar is rucola en walnoot
Jaloers op jou. Ook wel gegund hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
@:Stevenhyde
Ik had een super lekker soft ijsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |