ShiiShiquote:
Schubbekutteveen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:50 schreef Paul het volgende:
HOU OP MET GRAPJES OVER MIJN DORP MAKEN HOU OP
dat ligt toch naast elkaar?quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:44 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat Pauwtjuhhh en Utrechtineeziër was?
Wel grote wings om te kluivenquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:57 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn, zo’n ooievaar?
De poten niet denk.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:57 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zou dat lekker zijn, zo’n ooievaar?
Die waarschijnlijk wél! Kippenvoeten schijnen ook zeer smakelijk te zijn.quote:
ChatGPT zegt dat het stevig donker vlees is. Waarschijnlijk best taai als ik dat zo hoor. Soepkip XXL dus.quote:
In het zuur toch ? Surinaamse lekkernij.quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:01 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk wél! Kippenvoeten schijnen ook zeer smakelijk te zijn.
Deze kippenvoet vind ik zelf ook wel prima, de muziek danquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:01 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Die waarschijnlijk wél! Kippenvoeten schijnen ook zeer smakelijk te zijn.
O dat is lekkere muziekquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze kippenvoet vind ik zelf ook wel prima, de muziek dan![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja een supergroep bestaande uit leden van Van Halen, Joe Satriani en Will Ferell de drummer van RHCPquote:
meteen op mijn spotifylijst gezetquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja een supergroep bestaande uit leden van Van Halen, Joe Satriani en Will Ferell de drummer van RHCP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Fuck the policequote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:04 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie heeft ook weer een lading UI-lozen op de bon geslingerd. Zo is de UI-politie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee eigenlijk. Kippennekjes eet ik wel en die zijn heerlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het zuur toch ? Surinaamse lekkernij.
Niet @greysbones?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk @:kissingbird dat die het gekstuh is
Gek en wijs of wijs en gekquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de dames hier op gaan reageren![]()
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Oh iets met een scheetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierig
Gewoon nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
wel stom dat dat topic helemaal weg is .... en niet gewoon op slot ....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierig
Valt vandaag nog wel mee volgens mij. Maar afgelopen dagen stortten er wel wat spelers neer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
hoeveel mensen zijn er al afgevoerd? #de warmte
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
wel stom dat dat topic helemaal weg is .... en niet gewoon op slot ....
volgens mij niet, en nog maar 4 posts ofzo volgens mij .... en in onz ook nog (denk ik) .....quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij niet, en nog maar 4 posts ofzo volgens mij .... en in onz ook nog (denk ik) .....
en misschien ergens geveegd, kan ook nog, ik weet het niet meer
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.quote:
Hey baggernijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi blauw 💙quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.![]()
[ afbeelding ]
Hallo mede baggeraarsterquote:
Shit happensquote:
Dat was heel onterecht en zegt alles over het niveau van de users die dat ingevuld hadden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:18 schreef Homijn het volgende:
5 FOK!-awards, echt?
Ik heb er ooit eentje gewonnen. Samen met een stuk of 13 anderen.De prijs voor de meest onbekende user.
Ik heb ook weleens aan die verkiezing meegedaan, maar ik heb niks gewonnenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit de award voor best overall user.
En nog wat UTO awards.
Denk dat je daar ook niet rouwig om hoeft te zijn ook als het gaat over zo'n imo stomme titel van FOK! die een aantal users een tijd hadden.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:18 schreef Homijn het volgende:
5 FOK!-awards, echt?
Ik heb er ooit eentje gewonnen. Samen met een stuk of 13 anderen.De prijs voor de meest onbekende user.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat was heel onterecht en zegt alles over het niveau van de users die dat ingevuld hadden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit de award voor best overall user.
En nog wat UTO awards.
quote:
https://frontpage.fok.nl/(...)22-de-uitslagen.htmlquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook niet rouwig om hoeft te zijn ook als het gaat over zo'n imo stomme titel van FOK! die een aantal users een tijd hadden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:09 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie kent @:Shii de Beste UI van 2026-Award toe!
JIJquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)22-de-uitslagen.html
op nummer 11![]()
Kloontjes?!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ![]()
Denk dat een aantal met kloontjes op zichzelf heeft gestemd toen![]()
Vind het maar puberaal gedoe net als het fok vriendjes topic
Wat er op eens was toen Coolguy stopte en het topic daar overstroomde![]()
Die hadden wij helaas niet. Het heeft wel even gedruppeld maar verder ging alles langs ons heen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De onweersbui gisteravond was wel even prettig...
onweer in je broekje zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De onweersbui gisteravond was wel even prettig...
Hier niks.. geen regen geen onweer. Er was me nu zon beloofdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Die hadden wij helaas niet. Het heeft wel even gedruppeld maar verder ging alles langs ons heen.
Maar wel lekker afgekoeld
moeten we hier ook gaan dweilen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Is dit een shortcut zin?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Zie nu dat ik ook op 33 staquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ![]()
Denk dat een aantal met kloontjes op zichzelf heeft gestemd toen![]()
Vind het maar puberaal gedoe net als het fok vriendjes topic![]()
Wat er op eens was toen Coolguy stopte en het topic daar overstroomde![]()
Nee, ik moet het elke keer intypen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dit een shortcut zin?![]()
![]()
#durftevragen
Nog niet te heet onder je voeten hierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik moet het elke keer intypen.
Ik kan het wel ergens opschrijven en dan ctrl-v, mocht zich zo'n situatie een keer voordoen.
@:Flory- krijgt een oorkonde van de UI-politie voor de actieve bijdrage aan bestrijding van UI-loosheid.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:37 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Flory- heeft er toen veel voor me gemaakt.![]()
Binnenkort maar eens de WK-UI doen.
Ben je uitgebolktquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
@:Flory- krijgt een oorkonde van de UI-politie voor de actieve bijdrage aan bestrijding van UI-loosheid.
Nee, maar in elk geval wél voor deze maand. Het is een spelletje, maar voor sommigen hangt hun leven ervan af of ze 7e of 8e worden.quote:
En dan met dingen gaan gooienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, maar in elk geval wél voor deze maand. Het is een spelletje, maar voor sommigen hangt hun leven ervan af of ze 7e of 8e worden.
En je kunt hem nog makkelijk voorblijven. Hij scheldt gewoon altijd iedereen uit. Kan jou het schelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, maar in elk geval wél voor deze maand. Het is een spelletje, maar voor sommigen hangt hun leven ervan af of ze 7e of 8e worden.
Een troosttomaat voor jouquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best eng, dat beestquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een troosttomaat voor jou
[ afbeelding ]
Ik vind de voetjebal finale interessanter, ik sluit misschien vanavond nog aan in dat topicquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:22 schreef Homijn het volgende:
Maar goed, er gaat zo dus weer een bazenuitzending beginnen op Radio 49. Om 18:30 uur al.
* Homijn gaat luisteren
Topicreeks: Radio 49
Tussen de trostomaten heb je soms een afwijkend productquote:
Tussen de hemarookworsten ookquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tussen de trostomaten heb je soms een afwijkend product
Een Uvljbvtquote:
Het is ook wel een beetje dom omdat op zo'n openbare plek te doen als je niet 100% zeker van je zaak bentquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
Loes zegt nee.
[ afbeelding ]
https://i.gyazo.com/c1f6962f8d6b6568150d8b7c57bbdabe.png
Echt hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dom omdat op zo'n openbare plek te doen als je niet 100% zeker van je zaak bent
Als ze wel ja had gezegd was het de avond van zijn leven geweest....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dom omdat op zo'n openbare plek te doen als je niet 100% zeker van je zaak bent
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Homijn het volgende:
Dat ik nu hier ben, betekent trouwens wel dat ik zo een radio-uitzending ga promoten@:Dotteke weet al precies wat ik zo ga zeggen.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
Loes zegt nee.
[ afbeelding ]
https://i.gyazo.com/c1f6962f8d6b6568150d8b7c57bbdabe.png
En dan staat zij ook nog tekst en uitleg te gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Er zijn echt lekkerdere verkrijgbaarquote:
Zeker weten maar niet tegen maily zeggenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn echt lekkerdere verkrijgbaar
Ik mag daar geen Magnums verkopenquote:Op zondag 31 mei 2026 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker weten maar niet tegen maily zeggen
Jij bent toch het zonnetje in huis?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier komt nu een beetje de zon door.
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje in huis?
Kijk @TheStigsDutchCousin dat werkt beterquote:Op zondag 31 mei 2026 17:03 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje in huis?
Sweet!quote:Op zondag 31 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
https://www.facebook.com/share/r/1GjQpTms3g/
ohh pinguinsquote:Op zondag 31 mei 2026 18:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
https://www.facebook.com/share/r/1GjQpTms3g/
Die is leukquote:Op zondag 31 mei 2026 18:52 schreef Shii het volgende:
Ik pik deze gewoon van een baggerende @:homijn![]()
[ afbeelding ]
Die is leuk!!quote:Op zondag 31 mei 2026 18:52 schreef Shii het volgende:
Ik pik deze gewoon van een baggerende @:homijn![]()
[ afbeelding ]
Hoi KB.quote:
Hou je niet van voetbalquote:
Damn Souryquote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou je niet van voetbal![]()
Sorry ik stalk een beetje
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi KB.![]()
Ik ben niet zo goed in baggerplaatjes posten dus even die schattige van Homijn gepikt. Zal me eens meer in het baggeren gaan verdiepen.
Niet zo moeilijk toch, een inkoppertjequote:
en lekker :quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Schot voor open doelquote:
Waaaarom?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Let the mother fucker burn...........quote:
quote:
Omdat het kan, doe niet zo moeilijkquote:
Onder je.quote:
quote:
Echt niet, ze heeft laatst nog een topic naar je vernoemd.quote:
Ik wil niet naast Soury.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar is hij de enige die wordt gemist
Jezelf er niet opgezet omdat je zo bescheiden bent.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jezelf er niet opgezet omdat je zo bescheiden bent.
Jij nam de foto toch ?quote:
Damn.quote:
Wat had je ?quote:
quote:
Aaahquote:Op zondag 31 mei 2026 19:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor, plaatje van Tenor dat je lief bent.
Meer een OGquote:
Je bent toch ook een eckte FOK! OGquote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk positiever dan een oude piraat.
Wel als je Derrabbit heetquote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
Een OG stond toch voor Ordinaire Garagista![]()
Ik ga wel weer janken in mijn Automobilista om mijn verdriet te dempenquote:
There their they’re @mailyquote:Op zondag 31 mei 2026 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel weer janken in mijn Automobilista om mijn verdriet te dempen
Ik ook niet heb 3 screens.quote:
Toonbeeld van.quote:
Zo zijn vrouwenquote:
Nu niet meer ?quote:
ShiiShiquote:
Ik had ne je heel anders voorgesteld.quote:
Dit ben ik niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ne je heel anders voorgesteld.
Deze had ik gemist. Dank Bolke & Bolke!quote:Op zondag 31 mei 2026 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende: Bolke & Bolke willen even iets zeggen voor de winnaar voor deze maand @:_UserName_ :
:"Een nieuwe naam voegt zich bij de lijst!"
:"Dat register wat je bolkkunsten bewijst!"
:"Hij treedt toe tot de groten der Aarde!"
:"Omdat hij zoveel punten vergaarde!"
:"Hij voegt zich bij een selecte groep!"
:"Vanwege een sterke bolkroep!"
:"Geniet maar fijn van je world wide fame!"
:"Onze allerbeste _UserName_!"
+
:"GEFELICITEERD MET DE TITEL VAN MEI @:_Username_ !!111111!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHH!!!!! TJILPTJILPTILLUUUUUUUUUUUUUP!!1!!!!!!"
Je weet wie het zegtquote:Op zondag 31 mei 2026 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik neem als vrouw even afstand van deze posts.
Minstens 2quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
Klein vraagje.
Hoeveel vissen zwemmen er binnen de Nederlandse wateren?
Er loopt wat door elkaar heen, maar gefeliciteerd met je overwinning.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Dank Bolke & Bolke!![]()
Dankjewel!quote:Op zondag 31 mei 2026 20:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Er loopt wat door elkaar heen, maar gefeliciteerd met je overwinning.
Die kin heeft een eigen levenquote:
Bondgenoten ?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef spapaars het volgende:
Klein vraagje.
Hoeveel vissen zwemmen er binnen de Nederlandse wateren?
Urk is niet meer te redden.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat verklaart de ondergang van Urk. Stuur er een cameraploeg en wat leraren Nederlands heen.
Zou niet weten waarom het weg zou moetenquote:
Hoe meer daar, hoe minder hier. En dat rijmt op bier.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Urk rijmt op Turk, en daar zullen de voormalige eilandbewoners niet blij mee zijn.
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom het weg zou moeten
Dit is niet het verkeerde topic he.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hoe meer daar, hoe minder hier. En dat rijmt op bier.
Hohoquote:
Ik krijg een deja vuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |