quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee eigenlijk. Kippennekjes eet ik wel en die zijn heerlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het zuur toch ? Surinaamse lekkernij.
Niet @greysbones?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk @:kissingbird dat die het gekstuh is
Gek en wijs of wijs en gekquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de dames hier op gaan reageren![]()
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
Oh iets met een scheetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierig
Gewoon nietquote:Op vrijdag 29 mei 2026 13:56 schreef maily het volgende:
[..]
wel stom dat dat topic helemaal weg is .... en niet gewoon op slot ....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt me gementioned, maar topic weg. Ben wel nieuwsgierig
Valt vandaag nog wel mee volgens mij. Maar afgelopen dagen stortten er wel wat spelers neer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
hoeveel mensen zijn er al afgevoerd? #de warmte
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
wel stom dat dat topic helemaal weg is .... en niet gewoon op slot ....
volgens mij niet, en nog maar 4 posts ofzo volgens mij .... en in onz ook nog (denk ik) .....quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
volgens mij niet, en nog maar 4 posts ofzo volgens mij .... en in onz ook nog (denk ik) .....
en misschien ergens geveegd, kan ook nog, ik weet het niet meer
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.quote:
Hey baggernijn!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi blauw 💙quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zie het al, die hebben ze bij OnlyFans vandaan. Ik ben daar ook eens geweest, maar vond het assortiment toch wat eentonig.![]()
[ afbeelding ]
Hallo mede baggeraarsterquote:
Shit happensquote:
Dat was heel onterecht en zegt alles over het niveau van de users die dat ingevuld hadden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:18 schreef Homijn het volgende:
5 FOK!-awards, echt?
Ik heb er ooit eentje gewonnen. Samen met een stuk of 13 anderen.De prijs voor de meest onbekende user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |