Ik heb ook weleens aan die verkiezing meegedaan, maar ik heb niks gewonnenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit de award voor best overall user.
En nog wat UTO awards.
Denk dat je daar ook niet rouwig om hoeft te zijn ook als het gaat over zo'n imo stomme titel van FOK! die een aantal users een tijd hadden.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:18 schreef Homijn het volgende:
5 FOK!-awards, echt?
Ik heb er ooit eentje gewonnen. Samen met een stuk of 13 anderen.De prijs voor de meest onbekende user.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat was heel onterecht en zegt alles over het niveau van de users die dat ingevuld hadden.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had ooit de award voor best overall user.
En nog wat UTO awards.
quote:
https://frontpage.fok.nl/(...)22-de-uitslagen.htmlquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je daar ook niet rouwig om hoeft te zijn ook als het gaat over zo'n imo stomme titel van FOK! die een aantal users een tijd hadden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:09 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie kent @:Shii de Beste UI van 2026-Award toe!
JIJquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:31 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)22-de-uitslagen.html
op nummer 11![]()
Kloontjes?!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ![]()
Denk dat een aantal met kloontjes op zichzelf heeft gestemd toen![]()
Vind het maar puberaal gedoe net als het fok vriendjes topic
Wat er op eens was toen Coolguy stopte en het topic daar overstroomde![]()
Die hadden wij helaas niet. Het heeft wel even gedruppeld maar verder ging alles langs ons heen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De onweersbui gisteravond was wel even prettig...
onweer in je broekje zekerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De onweersbui gisteravond was wel even prettig...
Hier niks.. geen regen geen onweer. Er was me nu zon beloofdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Die hadden wij helaas niet. Het heeft wel even gedruppeld maar verder ging alles langs ons heen.
Maar wel lekker afgekoeld
moeten we hier ook gaan dweilen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Is dit een shortcut zin?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Zie nu dat ik ook op 33 staquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ![]()
Denk dat een aantal met kloontjes op zichzelf heeft gestemd toen![]()
Vind het maar puberaal gedoe net als het fok vriendjes topic![]()
Wat er op eens was toen Coolguy stopte en het topic daar overstroomde![]()
Nee, ik moet het elke keer intypen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dit een shortcut zin?![]()
![]()
#durftevragen
Nog niet te heet onder je voeten hierquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik moet het elke keer intypen.
Ik kan het wel ergens opschrijven en dan ctrl-v, mocht zich zo'n situatie een keer voordoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |