Nou, fijn dat alle tweede en derde generatie allochtonen volgens jou wel gewoon allemaal mogen blijven.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Omdat die nog hier geboren zijn. Liefst mogen die wat mij betreft ook in de goot verhongeren hoor, als je kan werken hou je je eigen broek maar op.
Maar de parasieten die hier vanuit het buitenland komen? Raus. Direct. Wegwezen. Die zijn we niets schuldig.
Als die zich gaan misdragen mogen die er wat mij betreft ook uit worden gewerkt. Samen met hun gefaalde ouders/grootouders.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, fijn dat alle tweede en derde generatie allochtonen volgens jou wel gewoon allemaal mogen blijven.
Ik zeg vertrouw op de rechtsstaat niet op die mensen.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja Rambo, ik zal de mensen die hier nu al jarenlang zeiken over specifieke culturen, er maar op vertrouwen dat ze niet willen dat er bij dat aansturen op remigratie geselecteerd gaat worden op cultuur.
![]()
Het gaat niet om de cultuur. Ze integreren niet!quote:Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Niet eens weten waar je voor zegt te zijn. En zo kennen we Gia weer.
Goed punt, dat zei je inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zeg vertrouw op de rechtsstaat niet op die mensen.![]()
Beetje onnodig, niet?quote:kun jij wel begrijpend lezen?
Hebben jullie ook het probleem dat je je stem nog niet kunt bevestigen via de mail?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De echte fascisten zitten nog altijd op links.
Ik kreeg dezelfde melding zojuist. Ik wacht het gewoon af.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het probleem dat je je stem nog niet kunt bevestigen via de mail?
Heb gisteren al getekend, maar nog geen mailtje gehad.
Dat is ook niet. Ze worden niet teruggestuurd omdat ze moslim zijn, maar omdat ze niet integreren en van ons eisen dat we ons aanpassen.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarin vormen 'specifieke culturen' geen enkele voorwaarde of toeslaggrond.
Noem mij die fascisten eens.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
"Cultuur speelt geen rol! Ze moeten weg omdat ze zich niet aanpassen aan onze cultuur van broodjes met ham en kaas!"quote:Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is ook niet. Ze worden niet teruggestuurd omdat ze moslim zijn, maar omdat ze niet integreren en van ons eisen dat we ons aanpassen.
Niemand zegt dat ze dat moeten eten. Maar wij moeten het mogen blijven eten. Ook waar zij bij zijn. Zoals kinderen in een bus naar de Efteling. Maar owee, de moslim moedertjes zijn bang dat in de bus broodjes geruild worden en Fatima dan per ongeluk varkensvlees binnen krijgt! En dus beslist de school dat er geen ham op de broodjes mag.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:25 schreef probeer het volgende:
[..]
"Cultuur speelt geen rol! Ze moeten weg omdat ze zich niet aanpassen aan onze cultuur van broodjes met ham en kaas!"
quote:Op maandag 1 juni 2026 09:25 schreef probeer het volgende:
[..]
"Cultuur speelt geen rol! Ze moeten weg omdat ze zich niet aanpassen aan onze cultuur van broodjes met ham en kaas!"
Die mensen willen de rechtsstaat bij het grof vuil gooien.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zeg vertrouw op de rechtsstaat niet op die mensen.kun jij wel begrijpend lezen?
Nee, onze cultuur, normen en waarden moeten aangepast worden aan de hunne. Dat is een wezenlijk verschil t.o.v. jou bagatelliserende afzeikpost., "het is toch maar een kleine moeite".quote:Op maandag 1 juni 2026 09:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Oh dat is zeker zo, de echte fascisten van vandaag hebben alleen het bruine shirt ingeruild voor regenboogkleuren en een moreel superioriteitscomplex.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef PurifieR het volgende:
Het is echt schrikbarend hoe star en inflexibel dit soort types zijn. Zij hebben de wijsheid in pacht en hun denkwijze is de enig juistequote:Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hierom valt met links gewoon echt geen normale discussie te voeren.
Ja, want iedereen met een andere mening dan de jouwe is een extremist.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Prima manier om extremisten te registreren.
Wel iedereen die de meningen van Eva overneemt.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, want iedereen met een andere mening dan de jouwe is een extremist.
Vertel. Wat doet de media?quote:Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef quo_ het volgende:
[..]
Denken dat de media geen rol spelen in polarisatie is wel erg naief.
[..]
Dit helpt echt in een discussie, toch?
Dat zijn er niet veel. De meeste mensen vormen een eigen mening. Die kan zowel links als rechts zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel iedereen die de meningen van Eva overneemt.
Zou het je lukken, op een beschaafde manier, te benoemen wat er precies fascistisch aan is?quote:
Ik vind anders deze opmerking nogal extreem. Want als het niet in jouw straatje past en iemand een andere mening heeft, is diegene ‘extremist’.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Prima manier om extremisten te registreren.
Dan ben ik maar een 'extremist'. En dan? Waarom zou jouw mening voor mij uberhaupt relevant moeten zijn?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wel iedereen die de meningen van Eva overneemt.
Wat is extreem?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind anders deze opmerking nogal extreem. Want als het niet in jouw straatje past en iemand een andere mening heeft, is diegene ‘extremist’.
Pleur op.
Die zijn psychisch niet helemaal in orde.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een eng idee is cultuur en eigen bevolking in stand houden.
Okay.
What the fuck is er mis met steeds meer mensen in het westen.
*bedreigtquote:Op maandag 1 juni 2026 11:34 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat is extreem?
Is iemand die geweld gebruikt tegen agenten, de burgemeester bedreigd en Hitler groeten doet bij een AZC extreem?
U houdt niet van kritische vragen?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
*bedreigt
Ja, zo iemand is extreem. Gaat het daarover waar ik op reageer? Nee, daar gaat het niet over![]()
Stop eens met allerlei onzin en offtopic randgeneuzel.
Aldus de persoon die meteen met 'fascisten op links' begint te smijten, maar die geen voorbeelden van die fascisten kan benoemen.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En hierom valt met links gewoon echt geen normale discussie te voeren.
Ja dat was dat burgerinitiatief tegen kooien in de vee industrie ookquote:Op zondag 31 mei 2026 21:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat kun je vinden, maar dit is een uitstekende manier om verandering proberen te bewerkstelligen. En in lijn met de rechtstaat.
Zie ook:
[..]
Ik hou niet van figuren zoals jij die overal omheen draaien, niet met bronvermeldingen komen en dingen roepen die niet waar zijn. Daar ben ik heel allergisch voor ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
U houdt niet van kritische vragen?
Dit bedoel ik dus. Je lult een eind raak, zonder enige bronvermelding of wat dan ook.quote:Eva is lid van FvD en volgens FvD zijn de mensen die ik beschreef "bezorgde burgers". Ze keuren geweld en dus extremisme goed
Noted. Doen we verder niets mee, want is maar een mening.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Je kan in mijn opinie niet Eva steunen maar daarbij het geweld van haar partij afkeuren
Wat is 'haar partij' dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:54 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
U houdt niet van kritische vragen?
Eva is lid van FvD en volgens FvD zijn de mensen die ik beschreef "bezorgde burgers". Ze keuren geweld en dus extremisme goed
Je kan in mijn opinie niet Eva steunen maar daarbij het geweld van haar partij afkeuren
Om later het geweld goed te keuren en te zeggen dat mensen zo boos zijn door dit kabinetquote:Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik hou niet van figuren zoals jij die overal omheen draaien, niet met bronvermeldingen komen en dingen roepen die niet waar zijn. Daar ben ik heel allergisch voor ja.
[..]
Dit bedoel ik dus. Je lult een eind raak, zonder enige bronvermelding of wat dan ook.
Hier keurt de FVD geweld af:
Bekijk deze YouTube-video
En zeggen ze de zorgen van de Nederlander te begrijpen.
Dan is het raar dat ze bij Ongehoord Nederland zit wat ook wel gekscherend de FvD omroep wordt genoemdquote:Op maandag 1 juni 2026 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is 'haar partij' dan?
Ze is al jaren weg bij FvD.
https://www.trouw.nl/poli(...)eg-bij-fvd~b9405692/
Wat weer onderdeel van de NPO is toch? Ik zie haar meer als opiniemaakster / Influencer.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dan is het raar dat ze bij Ongehoord Nederland zit wat ook wel gekscherend de FvD omroep wordt genoemd
"Recht" op varkensvlees? Volgens welke wet? Je mag het kopen bij de commercie als je dat wil, dat is heel wat anders. Maar een recht op varkensvlees bestaat verder niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:20 schreef Gia het volgende:
Mogen wij verdorie zelf weten wat wij willen eten! Zij hebben recht op halalvlees en dat ligt er, tegenwoordig, ook genoeg in de schappen, maar wij hebben net zo goed recht op varkensvlees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |