abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 20:39:53 #101
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931847
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
ja iets voor het geluid van zijn platenspeler
ik mocht het geen soundbar noemen
Draait ie Thunderdome platen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 20:40:41 #102
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931850
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Een bluetooth speaker?
nee met draadjes
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:39 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Draait ie Thunderdome platen?
:Y
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:43:05 #103
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931868
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
nee met draadjes
[..]
:Y
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 20:46:12 #104
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931889
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:43 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wil je trouwens AH Efteling spaarkaarten? Ik heb er 9 en doe er niks mee
oh nee, ik koop er alleen af en toe tegoed mee maar ik geef geen 500 euro per jaar uit in het park

abbo verloopt ook in augustus, weet nog niet of ik verleng
misschien maandje wachten ofzo
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 20:47:49 #105
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220931900
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:48:58 #106
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931903
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
alle topics zijn de juiste topics
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:50:06 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931910
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:47 schreef _UserName_ het volgende:
Wacht even.. zit ik nu de hele tijd al in het verkeerde topic te posten? _O-
Dit is het juiste topic :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:50:42 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931913
Maar iedereen post overal nu, zo te zien, dus het maakt niet heel veel uit.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 20:51:03 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220931914
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
alle topics zijn de juiste topics
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dit is het juiste topic :Y
Dit maakt het makkelijker :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:57:00 #110
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931956
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dit is het juiste topic :Y
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220931957
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 31 mei 2026 @ 20:58:15 #112
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220931961
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
niet rechts
niet links
gewoon dwars
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  zondag 31 mei 2026 @ 20:58:16 #113
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931962
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:57 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Juiste Topic klinkt wel als een politieke partij. We hebben natuurlijk al Juiste Antwoord
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic." :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:00:37 #114
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220931971
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
niet rechts
niet links
gewoon dwars
Door zee?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ah, oké, dan: "dit is het goede topic." :P
GTWV ;(
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:05:21 #115
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220931994
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:00 schreef hemarookworst het volgende:

GTWV ;(
GTWV :?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:06:09 #116
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932000
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
GTWV :?
Afkorting voor goed topic weer vogeltjedans, omdat die veel kuttopics opent op klb
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:08:34 #117
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220932012
Ah.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220932166
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:39:00 #119
388664 crew  Dotteke
pi_220932209
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah.
Lidl
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:54 #120
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932216
MonitorGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:40:41 #121
388664 crew  Dotteke
pi_220932221
De puntentelling weer terug 8-)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:41:37 #122
168093 Soury
Squeek
pi_220932224
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:40 schreef Dotteke het volgende:
De puntentelling weer terug 8-)
En? Was het nou zo erg.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 21:45:13 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220932240
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
En? Was het nou zo erg.
Ik had er zelf geen moeite mee hoor. Is het er dan is het er. Is het er niet dan jammer.
Ik ben zelf een voorstander van maar een keer per maand de punten laten zien. De laatste dag van de maand. Lijkt mij ook wel eens wat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 31 mei 2026 @ 21:45:35 #124
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220932243
Mij niet
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zondag 31 mei 2026 @ 21:49:03 #125
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220932263
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lidl
Het is Laidel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')