Is een serrequote:Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke groentetuin mutske; met sla en tomaten
Hier verderop in het dorp hebben ze er ook een.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Zag vanochtend weer een prachtige Akita. Blijft een imposante hont.
Geen hont voor de beginner, nee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier verderop in het dorp hebben ze er ook een.
Geen makkelijke honden naar het schijnt.
Present in huize Pisces.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Makita is daarentegen een stuk makkelijker
Nu exact 2 uur in gebruik, temperatuur in de huiskamer 2 graden gezakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Mobairco (©StateOfMind) geïnstalleerd
Was even een enorm gekut met de slang en de raamafdichtingskit (3 maal woordwaarde).
Maar net klaar dus en aangezet.
Meteen de meterstand en de temperatuur binnen genoteerd voor de test.
Maar merk meteen al een (logisch) verschil met ventilatoren, want ik voel de koele lucht (voor nu even op 22 gezet, binnen is het 26,5).
In ieder geval geen spijt van, nu al.
Sneeuwpanelen een optie?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu exact 2 uur in gebruik, temperatuur in de huiskamer 2 graden gezakt.
Als de warmte eenmaal in de muren zit duurt het langer om te koelen.
Maar, als ik naar de badkamer/de voordeur beneden (bovenwoning), de achterkamer (zonder Anna), of naar boven loop, voel ik het temperatuurverschil meteen.
En zodra ik weer de woonkamer binnen kom, voelt dat meteen een stuk aangenamer
En in die 2 uur 3kWh verbruikt, morgen overdag eens kijken met actieve zonnepanelen.
Ook maar kijken voor maanpanelen
Kan me goed voorstellen dat je blij bent daar vanaf te zijnquote:Op zondag 5 juli 2026 16:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb voor alledrie de juffen (oudste heeft er 2, jongste heeft er 1) een afscheidscadeautje gekocht. Oudste gaat naar het middelbaar en jongste gaat naar groep 3. Ben blij dat dat achter de rug is.
Voor de 2 juffen van mijn oudste een pakketje van Lush met een bedank kaartje eraan en voor de juf van de jongste een boek van de schrijver en illustrator van Rupsje Nooitgenoeg om haar te bedanken voor de groei die hij op school heeft door gemaakt de afgelopen tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2026 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je blij bent daar vanaf te zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij onthoudt alles! Creepy
![]()
Elektrisch bediend??quote:Op zondag 21 juni 2026 15:06 schreef StateOfMind het volgende:
Nu ook verduisterende gordijnen opgehangen, dat zal ook warmte binnen schelen
De oude gordijnen waren gewoon zeer lichtdoorlatend.
Ik woon gelukkig niet in het paleis van Versailles, dus de gordijnen open en dicht doen gaat nog gewoon handmatig.quote:
Misschien stel je het wel op prijs als tijdens de winter jouw thermostaat weet wanneer je thuiskomt en de CV alvast op 35° zet.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Het moet niet zo zijn dat mijn gordijnen straks slimmer zijn dan ik![]()
Ik heb een inprogrameerbare thermostaat van Valliant.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:52 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Misschien stel je het wel op prijs als tijdens de winter jouw thermostaat weet wanneer je thuiskomt en de CV alvast op 35° zet.
Snap ik, ik zou ook geen gordijnbedieningen op m'n smartphone willen.quote:Op maandag 6 juli 2026 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Als het donker is en ik ben nog niet thuis dan kan ik de verlichting vast aanzetten dat is wel handig.
Maar meer smart apparatuur vind ik onnodig.
Het moet niet zo zijn dat mijn gordijnen straks slimmer zijn dan ik![]()
Dat dus!quote:Op maandag 6 juli 2026 21:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb een inprogrameerbare thermostaat van Valliant.
Dus het is sowieso aangenaam in de winter als ik thuis kom of 's ochtends beneden kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |