Is een serrequote:Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Leuke groentetuin mutske; met sla en tomaten
Hier verderop in het dorp hebben ze er ook een.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Zag vanochtend weer een prachtige Akita. Blijft een imposante hont.
Geen hont voor de beginner, nee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier verderop in het dorp hebben ze er ook een.
Geen makkelijke honden naar het schijnt.
Present in huize Pisces.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Makita is daarentegen een stuk makkelijker
Nu exact 2 uur in gebruik, temperatuur in de huiskamer 2 graden gezakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Mobairco (©StateOfMind) geïnstalleerd
Was even een enorm gekut met de slang en de raamafdichtingskit (3 maal woordwaarde).
Maar net klaar dus en aangezet.
Meteen de meterstand en de temperatuur binnen genoteerd voor de test.
Maar merk meteen al een (logisch) verschil met ventilatoren, want ik voel de koele lucht (voor nu even op 22 gezet, binnen is het 26,5).
In ieder geval geen spijt van, nu al.
Sneeuwpanelen een optie?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 23:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu exact 2 uur in gebruik, temperatuur in de huiskamer 2 graden gezakt.
Als de warmte eenmaal in de muren zit duurt het langer om te koelen.
Maar, als ik naar de badkamer/de voordeur beneden (bovenwoning), de achterkamer (zonder Anna), of naar boven loop, voel ik het temperatuurverschil meteen.
En zodra ik weer de woonkamer binnen kom, voelt dat meteen een stuk aangenamer
En in die 2 uur 3kWh verbruikt, morgen overdag eens kijken met actieve zonnepanelen.
Ook maar kijken voor maanpanelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |