SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shai gooit er zelf ook een weg net en dan Caruso van wie je ook beter verwachtquote:Op zondag 31 mei 2026 02:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is het probleem wanneer je alleen Shai als ballhandler hebt.
Pas als Wemby gaat zitten is het zien of ze het gat dichten of dat het helemaal mis gaatquote:Op zondag 31 mei 2026 02:24 schreef GotenSSJ het volgende:
En het is alweer 10, had beter gewoon kunnen gaan slapen. Wat een onzin is dit zeg.
Ja maar dat is daar inherent toch, je hoeft enkel op Shai te letten. De rest kan vrij weinig met de bal helaas. Daarom mis je Dub en Ajay zo.quote:Op zondag 31 mei 2026 02:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shai gooit er zelf ook een weg net en dan Caruso van wie je ook beter verwacht
Wemby gaat gewoon 42-45 minuten spelen als het moet, zodra OKC een beetje dichtbij komt staat die aan de tafel lijkt mij. In game 6 begonnen ze ook zo wanstaltig slecht, de hele game achter de feiten aangelopen nooit dichterbij gekomen dan 5 geloof ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 02:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas als Wemby gaat zitten is het zien of ze het gat dichten of dat het helemaal mis gaat
Dat hun drietjes goed vallen helpt ook niet
McCain is wel redelijkquote:Op zondag 31 mei 2026 02:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar dat is daar inherent toch, je hoeft enkel op Shai te letten. De rest kan vrij weinig met de bal helaas. Daarom mis je Dub en Ajay zo.
OK, dat is inderdaad de enige buiten Shai die het een beetje kan, eens.quote:
Misschien roepen ze het ook over zichzelf af door wat onzeker te doen en Spurs wel met vertrouwen en intensiteitquote:Op zondag 31 mei 2026 02:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen travel voor harper, Geen foul voor Shai, Foul voor Vassell.\
Lachwekkend, zeg gewoon van te voren dat Wembanyama naar de finale moet. Scheelt 48 minuten onzin.
OKC roept niets over zich af, dit begint er behoorlijk rigged uit te zien. Dan helpt het ook niet mee dat je 2-11 van 3 schiet, uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2026 02:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien roepen ze het ook over zichzelf af door wat onzeker te doen en Spurs wel met vertrouwen en intensiteit
Maar hopelijk niet hetzelfde als vorige game, waar ze het terug halen naar acceptabel, en nooit verder kwamen dan dat.quote:
Hij is langzaam en de kortere spelers die hem verdedigen lijken net zoveel kracht te hebben dus houden hem tegenquote:Op zondag 31 mei 2026 02:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat Chet aan het doen is, behalve wat cardio, is mij ook een raadsel overigens.
Z'n eerste goede game, tot nu toe althans, van de serie. Lijkt op tijd wakker.quote:
8 turnovers. Spurs hebben er 4.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:20 schreef GotenSSJ het volgende:
En weer een 7 punten swing in een minuut, ongelofelijk
Caruso staat een partij slecht te ballen, krijgt een paard de hik van.quote:
Hij had naast enkele turnovers een paar slechte schotpogingen, die zijn dan niet turnovers maar wel dusdanig slechte aanval daardoor dat het wel zo voelt.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Caruso staat een partij slecht te ballen, krijgt een paard de hik van.
Zou me niet verbazen als Caruso een stuk of 5 van die turnovers heeft.
Oh dat valt nog mee van Caruso, want hij speelt echt als een krant tot nu toe. Hopelijk doet de thee wonderen.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:33 schreef 3rr0r het volgende:
Hartenstein had er 2, Shai 2, Caruso 2, Chet 2 (TO)
Ook omdat Caruso en McCain vandaag niet op zijn komen dagen. Als die een beetje normaal spelen staat het minimaal gelijk. Caruso heeft 2x raak geschoten vandaag ofzo, schei uit.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:51 schreef 3rr0r het volgende:
Je merkt steeds dat de Spurs met starters een gat kunnen slaan en de Thunder twee van hun beste missen om hetzelfde te doen
2 uit 11 inderdaad. Genantquote:Op zondag 31 mei 2026 03:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook omdat Caruso en McCain vandaag niet op zijn komen dagen. Als die een beetje normaal spelen staat het minimaal gelijk. Caruso heeft 2x raak geschoten vandaag ofzo, schei uit.
Om over Chet maar niet te spreken, met z'n max contract.
En zo weer 7.quote:
Smerige speler.quote:Op zondag 31 mei 2026 04:22 schreef 3rr0r het volgende:
Je slaat iemand op z'n hoofd en dan doen alsof alles clean was
De bal is rond, maar ik denk ook dat ze vrij kansloos zullen zijn.quote:
De volgende vraag is, welk team wil zo'n speler dan wel de max betalen. Zal dan wel een kutploeg als de Pelicans worden ofzo. Kunnen ze traden voor Zionquote:Op zondag 31 mei 2026 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet 4 punten![]()
Erg benieuwd wat Presti hier mee gaat doen, dat kan echt niet. Dort gaat sowieso al weg door z’n contract situatie, maar Chet zou hem zomaar eens kunnen volgen. Ja dat is een overreactie, maar je kunt niet hier mee aan komen zetten als max speler.
Uiteindelijk een mooi seizoen, helaas ontspoord door blessures die je tegen een tegenstander als de Spurs nekken.
Er is vast een team te vinden dat de 2de defensieve speler van het jaar wil hebben, lijkt mij. Probleem voor OKC is dat Wembanyama voorlopig in de conference blijft en dit dus een probleem blijft.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De volgende vraag is, welk team wil zo'n speler dan wel de max betalen. Zal dan wel een kutploeg als de Pelicans worden ofzo. Kunnen ze traden voor Zion
Ik kreeg van een kennis die voor de Spurs was ook om de haverklap 'grapjes' doorgestuurd over Shai en floppen. Van plaatjes tot hele AI video's. Men zal wel denken, als je het vaak herhaalt wordt het waarheid.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
De haat gaat maar door, /r/nba is echt niet te doen de laatste weken. Zelfs nu OKC is uitgeschakeld blijft het maar doorgaan.Enkel flops en smerig verdedigen.
Ik zal wel een andere 7 games gekeken hebben blijkbaar.
Allemaal dankzij Chris Finch met z’n uitspraken, die heeft deze hele haat hive-mind gestart. En nu doet nagenoeg elke speler en coach mee, waardoor zoveel ‘fans’ het ook overnemen.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik kreeg van een kennis die voor de Spurs was ook om de haverklap 'grapjes' doorgestuurd over Shai en floppen. Van plaatjes tot hele AI video's. Men zal wel denken, als je het vaak herhaalt wordt het waarheid.
Shai heeft ook gewoon zo'n soort jumper waarbij hij naar achteren leunt/beweegt, blijf je beter uit het bereik van een verdediger, dus dan val je soms ook. Betekent niet dat hij dan bewust een foul probeerde te versieren daarmee.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Chris Finch met z’n uitspraken, die heeft deze hele haat hive-mind gestart. En nu doet nagenoeg elke speler en coach mee, waardoor zoveel ‘fans’ het ook overnemen.
Er worden zelfs nieuwe statistieken zoals valpercentage na een schot verzonnen, blessures worden gevierd alsof de wereldbeker is gewonnen. Het is echt ontzettend treurig voor een team om zoveel haat te krijgen doordat ze gewoon simpelweg vrij goed zijn, en nog niet eens omdat ze constant geluk hebben gehad met draftpicks oid (In tegenstelling tot bijv de Spurs met 3 top 4 picks op rij), of een sterspeler die dankzij speciale voorwaarden gratis ringen komt halen (Durant).
Kan me ook voorstellen dat, wanneer je een drive doet, dat vallen beter is dan constante druk op je knie en enkel gewrichten. Maar goed, er is een narratief, dat gaat niet weg.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Shai heeft ook gewoon zo'n soort jumper waarbij hij naar achteren leunt/beweegt, blijf je beter uit het bereik van een verdediger, dus dan val je soms ook. Betekent niet dat hij dan bewust een foul probeerde te versieren daarmee.
Tja, als je de 2-voudig MVP hebt, regerend kampioen bent en beste record hebt dan is het niet zo gek dat je onder een vergrootglas ligt en ook haters krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
De haat gaat maar door, /r/nba is echt niet te doen de laatste weken. Zelfs nu OKC is uitgeschakeld blijft het maar doorgaan.Enkel flops en smerig verdedigen.
Ik zal wel een andere 7 games gekeken hebben blijkbaar.
Uhm, nee.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Bugno3 het volgende:
We juichen vanzelfsprekend allemaal voor de Knickerbockers in de Finals?
Uiteraard, maar het is wel erg ver gegaan allemaal de laatste weken imo. Maar goed, kan je toch niets aan veranderen en het lijkt er niet op dat de spelers er erg mee zitten.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, als je de 2-voudig MVP hebt, regerend kampioen bent en beste record hebt dan is het niet zo gek dat je onder een vergrootglas ligt en ook haters krijgt.
Nope, de Knicks hebben samen met de Philadelphia Eagles zo'n beetje de meest hatelijke en onsympathieke aanhang van het hele continent. Die gun ik gewoon een keiharde sweep.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Bugno3 het volgende:
We juichen vanzelfsprekend allemaal voor de Knickerbockers in de Finals?
Jij hebt de Spurs aanhang gemist de afgelopen 20 jaar?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nope, de Knicks hebben samen met de Philadelphia Eagles zo'n beetje de meest hatelijke en onsympathieke aanhang van het hele continent. Die gun ik gewoon een keiharde sweep.
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij hebt de Spurs aanhang gemist de afgelopen 20 jaar?
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit.
Het is ook niet echt een grote markt toch? Zo uit mijn hoofd geloof ik dat er ongeveer een miljoen mensen wonen, dat is voor Amerikaanse begrippen niet echt veel.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellenOok nu hebben ze niets te klagen met 3x op rij omhoog vallen in de top 4.
Voor een ‘kleine’ organisatie hebben ze inderdaad een meer dan prima fundament. Dat is sowieso erg knap, om zo lang een goed functionerend beleid te hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een grote markt toch? Zo uit mijn hoofd geloof ik dat er ongeveer een miljoen mensen wonen, dat is voor Amerikaanse begrippen niet echt veel.
Oscar Robertson? Of bedoel je David Robinson?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellenOok nu hebben ze niets te klagen met 3x op rij omhoog vallen in de top 4.
Je moet toch iets met dat geld uit de collectebusquote:Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit.
Woops Robinson natuurlijkquote:Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oscar Robertson? Of bedoel je David Robinson?
Overigens hebben ze ook wel slimme keuzes gemaakt in de draft (of veel geluk gehad) met Ginobili en Parker.
quote:Legendarische NBA-coach Rick Adelman (79) overleden
Voormalig NBA-trainer Rick Adelman is op 79-jarige leeftijd overleden, zo maakte de Noord-Amerikaanse basketcompetitie maandag bekend.
Adelman werd in 2021 opgenomen in de Hall of Fame van de NBA, nadat hij in 23 seizoenen maar liefst 1.042 overwinningen wist te behalen als coach. Daarmee staat hij net in de top tien van beste coaches uit de geschiedenis van de NBA. In 1990 en 1992 haalde hij met Portland de finale van de NBA en met Sacramento speelde hij 8 jaar op rij de play-offs. Ook in twee van zijn vier seizoenen bij Houston bereikte hij de play-offs. In 2014 ging de Amerikaan na drie seizoenen bij Minnesota met pensioen.
“Rick Adelman was een van de meest gerespecteerde en succesvolle coaches in de geschiedenis van de NBA”, reageert NBA-commissaris Adam Silver. “Na zijn carričre als NBA-speler ging Rick aan de slag als coach, waar zijn leiderschap, innovatie en oprechte liefde voor basketbal gedurende zijn bijna dertigjarige loopbaan een blijvende indruk hebben achtergelaten op generaties spelers en collega-coaches. Hij was een briljant strateeg en leraar in het spel, en een nog beter mens. Ik betuig mijn oprechte medeleven aan Ricks familie en zijn vele vrienden in de hele competitie.”
78-77 Knicksquote:Op donderdag 4 juni 2026 04:09 schreef superniger het volgende:
We feliciteren The Spurs alvast met de 1-0
Goede anti Jinx.quote:Op donderdag 4 juni 2026 04:09 schreef superniger het volgende:
We feliciteren The Spurs alvast met de 1-0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |