abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220925881



Eastern Conference


Atlantic Division
Boston Celtics
Championships: 18 : 1957, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1968, 1969, 1974, 1976, 1981, 1984, 1986, 2008, 2024
Brooklyn Nets
New York Knicks
Championships: 2 : 1970, 1973
Philadelphia 76ers
Championships: 3 : 1955, 1967, 1983
Toronto Raptors
Championships: 1 : 2019


Central Division
Chicago Bulls
Championships: 6 : 1991, 1992, 1993, 1996, 1997, 1998
Cleveland Cavaliers
Championships: 1 : 2016
Detroit Pistons
Championships: 3 : 1989, 1990, 2004
Indiana Pacers
Milwaukee Bucks
Championships: 2 : 1971, 2021


Southeast Division
Atlanta Hawks
Championships: 1 : 1958
Charlotte Hornets
Miami Heat
Championships: 3 : 2006, 2012, 2013
Orlando Magic
Washington Wizards
Championships: 1 : 1978


Western Conference


Northwest Division
Denver Nuggets
Championships: 1 : 2023
Minnesota Timberwolves
Oklahoma City Thunder
Championships: 2 : 1979, 2025
Portland Trail Blazers
Championships: 1 : 1977
Utah Jazz


Pacific Division
Golden State Warriors
Championships: 7 : 1947, 1956, 1975, 2015, 2017, 2018, 2022
Los Angeles Clippers
Los Angeles Lakers
Championships: 17 : 1949, 1950, 1952, 1953, 1954, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987, 1988, 2000, 2001, 2002, 2009, 2010, 2020
Phoenix Suns
Sacramento Kings
Championships: 1 : 1951


Southwest Division
Dallas Mavericks
Championships: 1 : 2011
Houston Rockets
Championships: 2 : 1994 - 1995
Memphis Grizzlies
New Orleans Pelicans
San Antonio Spurs
Championships: 5 : 1999, 2003, 2005, 2007, 2014


Agenda


21 oktober, 2025 – 12 april, 2026 (regulier seizoen)
31 oktober – 16 december, 2025 (NBA Cup)
14–17 april, 2026 (Play-in tournament)
18 april – mei 2026 (Playoffs)
4 juni, 2026 (Finals)



Live scores, agenda en statistieken te volgen via:

https://www.espn.com/nba/scoreboard

Overige handige en leuke links:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 31 mei 2026 @ 02:22:45 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925884
Alweer genoeg gezien, Wembanyama gaat alles mee krijgen vandaag.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:23:20 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220925885
Spurs beginnen voorbarig ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220925886
Wat een stomme turnovers
  zondag 31 mei 2026 @ 02:24:33 #5
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925887
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:23 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een stomme turnovers
Dat is het probleem wanneer je alleen Shai als ballhandler hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:24:50 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925888
En het is alweer 10, had beter gewoon kunnen gaan slapen. Wat een onzin is dit zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925889
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat is het probleem wanneer je alleen Shai als ballhandler hebt.
Shai gooit er zelf ook een weg net en dan Caruso van wie je ook beter verwacht
pi_220925890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:24 schreef GotenSSJ het volgende:
En het is alweer 10, had beter gewoon kunnen gaan slapen. Wat een onzin is dit zeg.
Pas als Wemby gaat zitten is het zien of ze het gat dichten of dat het helemaal mis gaat

Dat hun drietjes goed vallen helpt ook niet
  zondag 31 mei 2026 @ 02:27:27 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925891
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Shai gooit er zelf ook een weg net en dan Caruso van wie je ook beter verwacht
Ja maar dat is daar inherent toch, je hoeft enkel op Shai te letten. De rest kan vrij weinig met de bal helaas. Daarom mis je Dub en Ajay zo.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:28:16 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925893
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Pas als Wemby gaat zitten is het zien of ze het gat dichten of dat het helemaal mis gaat

Dat hun drietjes goed vallen helpt ook niet
Wemby gaat gewoon 42-45 minuten spelen als het moet, zodra OKC een beetje dichtbij komt staat die aan de tafel lijkt mij. In game 6 begonnen ze ook zo wanstaltig slecht, de hele game achter de feiten aangelopen nooit dichterbij gekomen dan 5 geloof ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925895
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:27 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja maar dat is daar inherent toch, je hoeft enkel op Shai te letten. De rest kan vrij weinig met de bal helaas. Daarom mis je Dub en Ajay zo.
McCain is wel redelijk
  zondag 31 mei 2026 @ 02:29:19 #12
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925896
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:28 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
McCain is wel redelijk
OK, dat is inderdaad de enige buiten Shai die het een beetje kan, eens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:30:03 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925897
Ja, nee, dit is echt een kansloze missie. De defense is er niet, en de offense al helemaal niet.

Jammer, volgend jaar weer een kans, hopelijk healthy.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925899
McCain to the rescue, althans, beetje hoop
pi_220925901
Thunder geven elkaar vaak kutballen waar de ander helemaal niet op rekent
pi_220925907
Harper met een walk, geen call. Laat z'n pivot gewoon los om ff opzij te schuiven voor z'n schot
  zondag 31 mei 2026 @ 02:39:35 #17
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925908
Geen travel voor harper, Geen foul voor Shai, Foul voor Vassell.\

Lachwekkend, zeg gewoon van te voren dat Wembanyama naar de finale moet. Scheelt 48 minuten onzin.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925913
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen travel voor harper, Geen foul voor Shai, Foul voor Vassell.\

Lachwekkend, zeg gewoon van te voren dat Wembanyama naar de finale moet. Scheelt 48 minuten onzin.
Misschien roepen ze het ook over zichzelf af door wat onzeker te doen en Spurs wel met vertrouwen en intensiteit
  zondag 31 mei 2026 @ 02:42:08 #19
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925916
Wembenyama met een klap, foul voor Hartenstein. Tuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:42:37 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925917
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien roepen ze het ook over zichzelf af door wat onzeker te doen en Spurs wel met vertrouwen en intensiteit
OKC roept niets over zich af, dit begint er behoorlijk rigged uit te zien. Dan helpt het ook niet mee dat je 2-11 van 3 schiet, uiteraard.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925918
Oei, Wemby slaat Hartenstein in z'n gezicht, zal wel marginal contact worden tijdens de challenge :T
pi_220925921
lol krijg je ook nog een tech omdat iemand boos wordt vanwege je slechte fluiten
  zondag 31 mei 2026 @ 02:45:00 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925922
Geen flagrant, en een tech voor OKC.

Mooi man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925923
7 is nog ok
  zondag 31 mei 2026 @ 02:47:33 #25
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925925
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:45 schreef 3rr0r het volgende:
7 is nog ok
Maar hopelijk niet hetzelfde als vorige game, waar ze het terug halen naar acceptabel, en nooit verder kwamen dan dat.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925928
Tweede keer dat Wallace staat te slapen
  zondag 31 mei 2026 @ 02:52:36 #27
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925930
Wat Chet aan het doen is, behalve wat cardio, is mij ook een raadsel overigens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925932
4 point game, even ogen knipperen, 9 point game
  zondag 31 mei 2026 @ 02:55:06 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925933
En het is weer 9, kansloos.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 02:55:27 #30
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925934
Ja hoor, debiele tering scheids 'mist' weer een out of bounds. Hi ha ho. Silver's league _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925936
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 02:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat Chet aan het doen is, behalve wat cardio, is mij ook een raadsel overigens.
Hij is langzaam en de kortere spelers die hem verdedigen lijken net zoveel kracht te hebben dus houden hem tegen
  zondag 31 mei 2026 @ 02:59:06 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925938
Harper mag ook football spelen, interessant.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:02:06 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925946
Lay-up gemist en 2 FTs mis, tja. Weer 4 punten door het putje.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925955
Weer Shai prima schotmogelijkheid, speelt hij onverwachts op het laatst naar Jaylin die half schrikt en dus matig schiet
  zondag 31 mei 2026 @ 03:09:19 #35
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925956
Wemby speelt met 2 fouten, attack gewoon.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:09:46 #36
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925959
4 FTs op rij mis, man man man.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925962
Caruso klojo, doe nou zuinig als je de bal hebt
  zondag 31 mei 2026 @ 03:13:03 #38
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925967
Lachwekkende Spurs die ineens een moreel kompas hebben, met hun football plays.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925969
Shai komt in de flow
pi_220925972
En we beginnen 'opnieuw'.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:17:50 #41
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925975
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:15 schreef 3rr0r het volgende:
Shai komt in de flow
Z'n eerste goede game, tot nu toe althans, van de serie. Lijkt op tijd wakker.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925977
Beetje jammer dat ze bij de rust toch weer wat achterstaan
  zondag 31 mei 2026 @ 03:20:35 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925978
En weer een 7 punten swing in een minuut, ongelofelijk :N
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925981
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:20 schreef GotenSSJ het volgende:
En weer een 7 punten swing in een minuut, ongelofelijk :N
8 turnovers. Spurs hebben er 4.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:22:45 #45
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925982
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
8 turnovers. Spurs hebben er 4.
Caruso staat een partij slecht te ballen, krijgt een paard de hik van.

Zou me niet verbazen als Caruso een stuk of 5 van die turnovers heeft.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:24:03 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925984
Maar goed, 3 punten achter bij half time is te over zien. Want ze spelen echt matig, hopen dat het een beetje bij trekt en dat de zenuwen toch een beetje toe slaan bij de Spurs.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:26:35 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925986
Weer even een kwartiertje Wembanyama pijpen bij NBC.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925988
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Caruso staat een partij slecht te ballen, krijgt een paard de hik van.

Zou me niet verbazen als Caruso een stuk of 5 van die turnovers heeft.
Hij had naast enkele turnovers een paar slechte schotpogingen, die zijn dan niet turnovers maar wel dusdanig slechte aanval daardoor dat het wel zo voelt.
pi_220925990
Hartenstein had er 2, Shai 2, Caruso 2, Chet 2 (TO)
  zondag 31 mei 2026 @ 03:35:27 #50
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220925992
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:33 schreef 3rr0r het volgende:
Hartenstein had er 2, Shai 2, Caruso 2, Chet 2 (TO)
Oh dat valt nog mee van Caruso, want hij speelt echt als een krant tot nu toe. Hopelijk doet de thee wonderen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220925999
Eindelijk Alex
pi_220926003
Payback elleboogje
  zondag 31 mei 2026 @ 03:41:27 #53
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926005
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:
Payback elleboogje
Ook weer gemist. Blinde crew vandaag.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:43:36 #54
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926008
Wallace is ook niet echt een ballhandler zeg maar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:49:23 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926012
Vassell mag een half uur vast houden :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926013
Caruso mist een layup :')
  zondag 31 mei 2026 @ 03:51:05 #57
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926015
Lay-up missen en je staat weer 8 achter.

Bedankt Caruso.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926018
Je merkt steeds dat de Spurs met starters een gat kunnen slaan en de Thunder twee van hun beste missen om hetzelfde te doen
  zondag 31 mei 2026 @ 03:52:22 #59
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926020
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:51 schreef 3rr0r het volgende:
Je merkt steeds dat de Spurs met starters een gat kunnen slaan en de Thunder twee van hun beste missen om hetzelfde te doen
Ook omdat Caruso en McCain vandaag niet op zijn komen dagen. Als die een beetje normaal spelen staat het minimaal gelijk. Caruso heeft 2x raak geschoten vandaag ofzo, schei uit.

Om over Chet maar niet te spreken, met z'n max contract.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926022
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ook omdat Caruso en McCain vandaag niet op zijn komen dagen. Als die een beetje normaal spelen staat het minimaal gelijk. Caruso heeft 2x raak geschoten vandaag ofzo, schei uit.

Om over Chet maar niet te spreken, met z'n max contract.
2 uit 11 inderdaad. Genant
  zondag 31 mei 2026 @ 03:55:20 #61
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926023
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
2 uit 11 inderdaad. Genant
Weer een TO.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 03:56:02 #62
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926027
Weer een smerige overtreding van Wembanyama met z'n elleboog.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926028
Kendrich ook al onzeker, het is aanstekelijk blijkbaar als het niet lekker loopt
  zondag 31 mei 2026 @ 03:56:37 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926029
Ja, nu is het echt klaar. 16-2 run in 3,5 minuut.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926031
Neem dat schot gewoon Shai, weer op het laatst zo'n kutpass
pi_220926041
3 point game
  zondag 31 mei 2026 @ 04:06:40 #67
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926043
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:04 schreef 3rr0r het volgende:
3 point game
En zo weer 7.

Edit: En weer een challenge nodig omdat de refs blind zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926045
De hulp, Jaylin
  zondag 31 mei 2026 @ 04:10:05 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926046
KAMAAN
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 04:11:53 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926048
Steven Adams is er ook, leuk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926050
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:04 schreef 3rr0r het volgende:
3 point game
  zondag 31 mei 2026 @ 04:14:35 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926052
Nou, SGA masterclass in het 4de kwart dan maar weer eens.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926055
Gelukkig is Vassell ook slecht vandaag, dat dekt de Caruso prestatie
pi_220926057
Chet kom op jongen
  zondag 31 mei 2026 @ 04:21:15 #75
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926058
Chet kan gaan vrezen voor z'n baan in OKC op deze manier, wat een wanprestatie.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926060
Je slaat iemand op z'n hoofd en dan doen alsof alles clean was :')
  zondag 31 mei 2026 @ 04:22:56 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926061
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 04:22 schreef 3rr0r het volgende:
Je slaat iemand op z'n hoofd en dan doen alsof alles clean was :')
Smerige speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926062
Jeetje echt altijd is er wel iemand die een drietje raak schiet bij de Spurs lijkt het
pi_220926063
Ja dit gaat mis
  zondag 31 mei 2026 @ 04:24:45 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926064
Hier is niet tegen te spelen, magneetbal.

En weer een lay-up mis, ongelofelijk.

Ik ga lekker naar bed.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926065
Caruso heeft een oud vrouwtje vergeten te helpen met oversteken, die raakt niks, bad karma
  zondag 31 mei 2026 @ 04:26:38 #82
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220926067
Hopelijk is Chet weg van de zomer, wat een zielig hoopje is dat in de belangrijkste game van het seizoen zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220926072
Zou geinig zijn als Wemby eruit moet vanwege fouls
pi_220926074
6 point game, alles kan nog
pi_220926079
Fucking Kornet
pi_220926081
Ach, choke time
pi_220926086
Tegen 6/10 drietjes kom je ook wel erg lastig terug
  zondag 31 mei 2026 @ 04:43:13 #88
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220926088
2 min 6 point
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220926090
Geef de bal aan Wallace dan Shai..
pi_220926094
Castle duwt Caruso weg en als hij een klein stootje terugkrijgt wordt hij boos. Het is geen eenrichtingsverkeer jongen.
  zondag 31 mei 2026 @ 04:47:29 #91
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220926095
wtf
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220926096
Caruso schiet...airball
  zondag 31 mei 2026 @ 04:49:08 #93
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220926098
Klaar Spurs door
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220926099
Knicks Spurs
  zondag 31 mei 2026 @ 04:51:30 #95
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220926102
Bange wigger Sjet op hunnie tradeblock .
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 31 mei 2026 @ 06:12:18 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220926214
:o
  zondag 31 mei 2026 @ 06:37:48 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_220926248
Knicks gaan hier niet van winnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 31 mei 2026 @ 07:03:19 #98
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220926274
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 06:37 schreef Hathor het volgende:
Knicks gaan hier niet van winnen.
De bal is rond, maar ik denk ook dat ze vrij kansloos zullen zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220926303
Potje wel
Jack does it in real time...
pi_220926917
Done deal.

Hup Donar.
pi_220927022
Kijken of we patjepeejer Daley Blind nu in een NY Knicks shirt gaan zien.
U MAD?
  zondag 31 mei 2026 @ 09:27:05 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220927149
Chet 4 punten _O-

Erg benieuwd wat Presti hier mee gaat doen, dat kan echt niet. Dort gaat sowieso al weg door z’n contract situatie, maar Chet zou hem zomaar eens kunnen volgen. Ja dat is een overreactie, maar je kunt niet hier mee aan komen zetten als max speler.

Uiteindelijk een mooi seizoen, helaas ontspoord door blessures die je tegen een tegenstander als de Spurs nekken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 09:30:12 #103
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220927157
Misschien ook een beetje te snel geweest met die max contracten voor Dub en Chet in de euforie van het kampioenschap. Je hebt nu wel een probleem met 90 miljoen van je cap in een chronisch geblesseerde, en een bang hertje :{
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220927183
We juichen vanzelfsprekend allemaal voor de Knickerbockers in de Finals?
pi_220928896
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Chet 4 punten _O-

Erg benieuwd wat Presti hier mee gaat doen, dat kan echt niet. Dort gaat sowieso al weg door z’n contract situatie, maar Chet zou hem zomaar eens kunnen volgen. Ja dat is een overreactie, maar je kunt niet hier mee aan komen zetten als max speler.

Uiteindelijk een mooi seizoen, helaas ontspoord door blessures die je tegen een tegenstander als de Spurs nekken.
De volgende vraag is, welk team wil zo'n speler dan wel de max betalen. Zal dan wel een kutploeg als de Pelicans worden ofzo. Kunnen ze traden voor Zion :')
A mind with a heart of it's own
  zondag 31 mei 2026 @ 14:21:57 #106
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220928954
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:09 schreef DrMarten het volgende:

[..]
De volgende vraag is, welk team wil zo'n speler dan wel de max betalen. Zal dan wel een kutploeg als de Pelicans worden ofzo. Kunnen ze traden voor Zion :')
Er is vast een team te vinden dat de 2de defensieve speler van het jaar wil hebben, lijkt mij. Probleem voor OKC is dat Wembanyama voorlopig in de conference blijft en dit dus een probleem blijft.

Gaat niet gebeuren, maar de Bucks zouden gek zijn om Chet + talent + picks af te slaan voor Giannis bijv. Als je ook ziet waar een Gobert oid voor getrade is..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 17:33:16 #107
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930361
De haat gaat maar door, /r/nba is echt niet te doen de laatste weken. Zelfs nu OKC is uitgeschakeld blijft het maar doorgaan. :') Enkel flops en smerig verdedigen.

Ik zal wel een andere 7 games gekeken hebben blijkbaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220930392
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
De haat gaat maar door, /r/nba is echt niet te doen de laatste weken. Zelfs nu OKC is uitgeschakeld blijft het maar doorgaan. :') Enkel flops en smerig verdedigen.

Ik zal wel een andere 7 games gekeken hebben blijkbaar.
Ik kreeg van een kennis die voor de Spurs was ook om de haverklap 'grapjes' doorgestuurd over Shai en floppen. Van plaatjes tot hele AI video's. Men zal wel denken, als je het vaak herhaalt wordt het waarheid.
  zondag 31 mei 2026 @ 17:54:51 #109
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930480
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik kreeg van een kennis die voor de Spurs was ook om de haverklap 'grapjes' doorgestuurd over Shai en floppen. Van plaatjes tot hele AI video's. Men zal wel denken, als je het vaak herhaalt wordt het waarheid.
Allemaal dankzij Chris Finch met z’n uitspraken, die heeft deze hele haat hive-mind gestart. En nu doet nagenoeg elke speler en coach mee, waardoor zoveel ‘fans’ het ook overnemen.

Er worden zelfs nieuwe statistieken zoals valpercentage na een schot verzonnen, blessures worden gevierd alsof de wereldbeker is gewonnen. Het is echt ontzettend treurig voor een team om zoveel haat te krijgen doordat ze gewoon simpelweg vrij goed zijn, en nog niet eens omdat ze constant geluk hebben gehad met draftpicks oid (In tegenstelling tot bijv de Spurs met 3 top 4 picks op rij), of een sterspeler die dankzij speciale voorwaarden gratis ringen komt halen (Durant).
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220930762
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Allemaal dankzij Chris Finch met z’n uitspraken, die heeft deze hele haat hive-mind gestart. En nu doet nagenoeg elke speler en coach mee, waardoor zoveel ‘fans’ het ook overnemen.

Er worden zelfs nieuwe statistieken zoals valpercentage na een schot verzonnen, blessures worden gevierd alsof de wereldbeker is gewonnen. Het is echt ontzettend treurig voor een team om zoveel haat te krijgen doordat ze gewoon simpelweg vrij goed zijn, en nog niet eens omdat ze constant geluk hebben gehad met draftpicks oid (In tegenstelling tot bijv de Spurs met 3 top 4 picks op rij), of een sterspeler die dankzij speciale voorwaarden gratis ringen komt halen (Durant).
Shai heeft ook gewoon zo'n soort jumper waarbij hij naar achteren leunt/beweegt, blijf je beter uit het bereik van een verdediger, dus dan val je soms ook. Betekent niet dat hij dan bewust een foul probeerde te versieren daarmee.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:51:43 #111
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220930834
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Shai heeft ook gewoon zo'n soort jumper waarbij hij naar achteren leunt/beweegt, blijf je beter uit het bereik van een verdediger, dus dan val je soms ook. Betekent niet dat hij dan bewust een foul probeerde te versieren daarmee.
Kan me ook voorstellen dat, wanneer je een drive doet, dat vallen beter is dan constante druk op je knie en enkel gewrichten. Maar goed, er is een narratief, dat gaat niet weg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 31 mei 2026 @ 19:08:08 #112
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220931023
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:33 schreef GotenSSJ het volgende:
De haat gaat maar door, /r/nba is echt niet te doen de laatste weken. Zelfs nu OKC is uitgeschakeld blijft het maar doorgaan. :') Enkel flops en smerig verdedigen.

Ik zal wel een andere 7 games gekeken hebben blijkbaar.
Tja, als je de 2-voudig MVP hebt, regerend kampioen bent en beste record hebt dan is het niet zo gek dat je onder een vergrootglas ligt en ook haters krijgt.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:08:41 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220931027
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Bugno3 het volgende:
We juichen vanzelfsprekend allemaal voor de Knickerbockers in de Finals?
Uhm, nee.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:13:35 #114
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220931072
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Tja, als je de 2-voudig MVP hebt, regerend kampioen bent en beste record hebt dan is het niet zo gek dat je onder een vergrootglas ligt en ook haters krijgt.
Uiteraard, maar het is wel erg ver gegaan allemaal de laatste weken imo. Maar goed, kan je toch niets aan veranderen en het lijkt er niet op dat de spelers er erg mee zitten. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juni 2026 @ 10:32:55 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_220934654
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:40 schreef Bugno3 het volgende:
We juichen vanzelfsprekend allemaal voor de Knickerbockers in de Finals?
Nope, de Knicks hebben samen met de Philadelphia Eagles zo'n beetje de meest hatelijke en onsympathieke aanhang van het hele continent. Die gun ik gewoon een keiharde sweep.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:05:10 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220934861
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nope, de Knicks hebben samen met de Philadelphia Eagles zo'n beetje de meest hatelijke en onsympathieke aanhang van het hele continent. Die gun ik gewoon een keiharde sweep.
Jij hebt de Spurs aanhang gemist de afgelopen 20 jaar? :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juni 2026 @ 12:57:14 #117
117098 Hathor
Effe niet
pi_220935435
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:05 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Jij hebt de Spurs aanhang gemist de afgelopen 20 jaar? :D
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:20:48 #118
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220935584
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit. :')
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellen :D Ook nu hebben ze niets te klagen met 3x op rij omhoog vallen in de top 4.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juni 2026 @ 13:24:47 #119
117098 Hathor
Effe niet
pi_220935616
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellen :D Ook nu hebben ze niets te klagen met 3x op rij omhoog vallen in de top 4.
Het is ook niet echt een grote markt toch? Zo uit mijn hoofd geloof ik dat er ongeveer een miljoen mensen wonen, dat is voor Amerikaanse begrippen niet echt veel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:49:43 #120
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220935736
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het is ook niet echt een grote markt toch? Zo uit mijn hoofd geloof ik dat er ongeveer een miljoen mensen wonen, dat is voor Amerikaanse begrippen niet echt veel.
Voor een ‘kleine’ organisatie hebben ze inderdaad een meer dan prima fundament. Dat is sowieso erg knap, om zo lang een goed functionerend beleid te hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 1 juni 2026 @ 16:53:50 #121
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220936617
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die fans zijn nogal van het ‘high horse’ principe. Vergeten er echter wel bij te vermelden hoeveel draft geluk ze hebben gehad bijvoorbeeld, zonder Robertson, Duncan en Wembanyama ziet die franchise er behoorlijk anders uit kan ik je vertellen :D Ook nu hebben ze niets te klagen met 3x op rij omhoog vallen in de top 4.
Oscar Robertson? Of bedoel je David Robinson? :+

Overigens hebben ze ook wel slimme keuzes gemaakt in de draft (of veel geluk gehad) met Ginobili en Parker.
pi_220936833
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat zal dan wel, van de Spurs weet ik alleen dat er wel eens een groepje nonnen op de tribune zit. :')
Je moet toch iets met dat geld uit de collectebus
  maandag 1 juni 2026 @ 17:55:43 #123
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220936993
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:53 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Oscar Robertson? Of bedoel je David Robinson? :+

Overigens hebben ze ook wel slimme keuzes gemaakt in de draft (of veel geluk gehad) met Ginobili en Parker.
Woops Robinson natuurlijk :D

Hele slimme keuzes, maar het help wel om de GOAT PF en wellicht de toekomstige GOAT of op z’n minst de toekomstige GOAT center in je schoot geworpen te krijgen. Parker en Ginobilli zie ik samen ook geen 4 titels winnen met pak hem beet Keith van Horn of Billups (pick 2 en 3 uit de Duncan draft).

Edit: en dan ook het ‘geluk’ dat er 2 overduidelijke nummer 1 picks waren dat jaar ipv een stuk of 2-3 gelijkwaardige geschatte spelers :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220949805
quote:
Legendarische NBA-coach Rick Adelman (79) overleden

Voormalig NBA-trainer Rick Adelman is op 79-jarige leeftijd overleden, zo maakte de Noord-Amerikaanse basketcompetitie maandag bekend.

Adelman werd in 2021 opgenomen in de Hall of Fame van de NBA, nadat hij in 23 seizoenen maar liefst 1.042 overwinningen wist te behalen als coach. Daarmee staat hij net in de top tien van beste coaches uit de geschiedenis van de NBA. In 1990 en 1992 haalde hij met Portland de finale van de NBA en met Sacramento speelde hij 8 jaar op rij de play-offs. Ook in twee van zijn vier seizoenen bij Houston bereikte hij de play-offs. In 2014 ging de Amerikaan na drie seizoenen bij Minnesota met pensioen.

“Rick Adelman was een van de meest gerespecteerde en succesvolle coaches in de geschiedenis van de NBA”, reageert NBA-commissaris Adam Silver. “Na zijn carričre als NBA-speler ging Rick aan de slag als coach, waar zijn leiderschap, innovatie en oprechte liefde voor basketbal gedurende zijn bijna dertigjarige loopbaan een blijvende indruk hebben achtergelaten op generaties spelers en collega-coaches. Hij was een briljant strateeg en leraar in het spel, en een nog beter mens. Ik betuig mijn oprechte medeleven aan Ricks familie en zijn vele vrienden in de hele competitie.”
pi_220951611
Hup Spurs. @3rr0r
pi_220955551
Zie die slome KAT niet presteren tegen Wemby. Brunson zal wel net als Shai met twee handen continu op z'n lijf in bedwang worden gehouden. Denk alleen wel dat Silver & co graag de Knicks zien winnen.
pi_220955619
DIEP IN DE NACHT
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220955639
Beiden peper in de reet maar schieten slecht
pi_220955666
We feliciteren The Spurs alvast met de 1-0
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220955679
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:09 schreef superniger het volgende:
We feliciteren The Spurs alvast met de 1-0
78-77 Knicks
pi_220955684
Fan op het veld die selfie met Wemby wilde maken :') Beetje jammer dat hij niet keihard werd getackled
pi_220955692
Wat missen ze veel. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220955693
Soooow Brunson.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220955695
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:09 schreef superniger het volgende:
We feliciteren The Spurs alvast met de 1-0
Goede anti Jinx.
Hup Knicks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220955696
Brunson maakt net op tijd een einde aan de choke job die bezig was
pi_220955698
1-0 Knicks w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:24:13 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220955832
KAT met betere defense dan Chet, die had ik ook niet per se op de bingokaart.

Prima resultaat, homecourt afgepakt.

Edit: Wel lachwekkend hoe snel het narratief op /r/nba switched nu ik een beetje bij gelezen ben. Nu beginnen mensen blijkbaar ineens wel te zien hoe de Spurs verdedigen en floppen :') Dat was snel, slechts 48 minuten voor nodig gehad, je zou bijna denken dat ze niet wilden zien dat de Spurs eigenlijk alles is wat OKC zou zijn :D

[ Bericht 68% gewijzigd door GotenSSJ op 04-06-2026 07:36:23 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:23:02 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_220956466
Ik wilde wakker blijven voor game 1 maar had net een slokkie teveel op en ben uiteindelijk maar naar bed gegaan. Met stomme verbazing wakker geworden met het nieuws dat de Knicks gewonnen hebben. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220959714
Hart had veel rebounds en Anunoby is een tikkeltje langer en breder dan wat er bij de Spurs rondloopt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:58:57 #140
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220960710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
Hart had veel rebounds en Anunoby is een tikkeltje langer en breder dan wat er bij de Spurs rondloopt.
Die Hart is ook wel een fenomeen op zich. Heb het idee dat tot 3x toe getrade is om de deal wat leuker te maken etc. nu gewoon starten in de finals, en ook hele belangrijke speler zijn voor de Knicks.

Sowieso knap wat de Knicks hebben staan. Ja het is een team uit New York, maar ze hebben nauwelijks tot geen hoge draftpicks gehad (enkel RJ Barrett) en hele goede trades gemaakt. Wellicht een beetje geholpen met de Brunson pick-up, maar denk niet dat heel veel mensen hadden voorzien dat die zo goed zou zijn.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220960794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Die Hart is ook wel een fenomeen op zich. Heb het idee dat tot 3x toe getrade is om de deal wat leuker te maken etc. nu gewoon starten in de finals, en ook hele belangrijke speler zijn voor de Knicks.

Sowieso knap wat de Knicks hebben staan. Ja het is een team uit New York, maar ze hebben nauwelijks tot geen hoge draftpicks gehad (enkel RJ Barrett) en hele goede trades gemaakt. Wellicht een beetje geholpen met de Brunson pick-up, maar denk niet dat heel veel mensen hadden voorzien dat die zo goed zou zijn.
Echt mazzel (of heel goed inzicht gehad) met hoe Brunson zo'n speler is geworden die de boel ff draagt en clutch is. Anunoby lijkt ook van best meer waarde voor hen dan dat Barrett was en nu is bij Toronto. Voor Bridges hebben ze toch dik betaald, die is ok maar niet zo bepalend als ze gedacht hadden denk ik. Dat is echt Brunson. Voelt wat als Miami in een recentelijk verleden, waarbij de support cast van niet bijzondere namen dan goed presteren in de playoffs.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:13:29 #142
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220960832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Echt mazzel (of heel goed inzicht gehad) met hoe Brunson zo'n speler is geworden die de boel ff draagt en clutch is. Anunoby lijkt ook van best meer waarde voor hen dan dat Barrett was en nu is bij Toronto. Voor Bridges hebben ze toch dik betaald, die is ok maar niet zo bepalend als ze gedacht hadden denk ik. Dat is echt Brunson. Voelt wat als Miami in een recentelijk verleden, waarbij de support cast van niet bijzondere namen dan goed presteren in de playoffs.
En Randle inruilen voor KAT is natuurlijk ook een meesterzet. Zijn wel Divincenzo kwijt geraakt in die deal, die hadden ze ongetwijfeld nog graag gehad. Maar vind maar eens een 7-footer die 40% van 3 schiet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220969124
quote:
A fan who ran onto the Frost Bank Center court during the fourth quarter of Wednesday night's NBA Finals and attempted to take a selfie with San Antonio Spurs star Victor Wembanyama was arrested and given a lifetime ban from all NBA arenas, a league spokesperson said Thursday.

"A second individual will also receive a lifetime ban for his role in the incident," the NBA spokesperson said.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 02:38:23 #144
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220969282
Mijn god wie jankt dat volkslied?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220969306
Hup Knicks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969308
Wemby duwt Robinson, Robinson duwt een beetje terug, tech Robinson :s)
pi_220969309
Brunson komt tegen die flapperende dreads van Vassell met z'n hand, foul :D Hilarisch
pi_220969310
Wemby erg matig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969313
Daar heb je die hont met zijn trucjes weer tijdens de halftime show. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969319
Boh
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969323
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 04:04 schreef superniger het volgende:
Wemby erg matig.
Correctie: Wemby erg slecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 04:50:56 #152
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969324
Als Wemby zo slecht blijft de rest van de serie zit een sweep er dik in
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969325
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 04:10 schreef superniger het volgende:
Daar heb je die hont met zijn trucjes weer tijdens de halftime show. :')
Die acts krijgen ook een meerjarig contract zo te merken. Scooby is wel grappig.
pi_220969326
Het verschil is niet eens zozeer Wemby maar een Champagnie die deze keer niet als een gek drietjes raak schiet of een van die anderen die tegen OKC wel de ene na de andere 3PT raak schoten.
pi_220969330
Gaan de Knicks sjooken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969331
2 point game.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969332
12-0 run toelaten nu :')
pi_220969333
Gelijk nu
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969335
Scheids is pro Spurs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969336
Overduidelijke foul ja
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:11:01 #161
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969338
Man man, hoe snel kan een wedstrijd kantelen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969341
Brunson fucking slecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969343
Brunson mr clutch
pi_220969345
Ach Spurs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969346
1 point game en 9.5 seconden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:23:24 #166
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969347
Foutenfestival
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969348
7.5 seconden nog.
Fucking spannend.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969349
Wemby passt naar de rug van Castle lol, guards hebben geen zin in een outlet pass aannemen, doe het zelf maar big boy
pi_220969350
WEMBY SJOOK
2-0 Knicks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:26:27 #170
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969351
Met Wemby op enigszins normaal niveau was het nu 1-1 geweest
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969352
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:26 schreef Gretzl het volgende:
Met Wemby op enigszins normaal niveau was het nu 1-1 geweest
Met een compleet gezond OKC zat hij nu te vissen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:22:52 #172
117098 Hathor
Effe niet
pi_220969509
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:33:54 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_220969524
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Vliegtickets zijn nu wel wat duurder; ca 500 euro voor retour.

Geloof dat tickets bij de Spurs zelf goedkoper zijn. Maar weet niet zeker of dat alleen in reguliere seizoen is :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:21:16 #174
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220969636
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks. _O-
pi_220969920
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks. _O-
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣
pi_220971143
Hup Knicks, zou het met name KAT erg gunnen, krijgt altijd veel kritiek maar tot nu toe sterke serie van hem.
Demain, on roule
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:54:32 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220971294
Ach ach ach, in Adam Silver z’n kantoor is een bureau door midden geslagen. Zelfs met 8 tegen 5 was het voor de Spurs niet te doen.

Wembanyama die door Mitchell Robinson heen probeert te gaan, en dan krijgt Robinson een tech _O- Wembanyama geeft iemand een zwieper, geen foul. Castle die z’n enkel dubbel klapt om een foul te versieren. Wembanyama met een flop tijdens het laatste schot. Ethisch basketbal ten voete uit, prachtig team.

Als de refs hun werk gewoon normaal doen vraag ik me af of ze uberhaupt van de Twolves hadden gewonnen. Ongelofelijk hoe de league een vieze speler als Wembanyama blijft pushen als face of the league terwijl je zoveel andere opties hebt.

Afmaken in de Garden aub.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:40:07 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220972479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:45 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣
Ja Trump schijnt ook te komen. :')
pi_220973477
17:50 3x3 basketbal Nederland Servie kwartfinale, NPO stream
pi_220973635
We gaan beginnen @Zipportal
pi_220973688
Matig zeg
pi_220973695
Ze wisselen goede dingen af met troep, toch nog close met 21-19 verloren
pi_220973733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan beginnen @:Zipportal
Afwassen is net klaar.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:01:18 #184
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_220973806
love & heet
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 19:34:48 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220973940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wisselen goede dingen af met troep, toch nog close met 21-19 verloren
SPT / [3x3 Basketbal] #1 EK
pi_220974733
quote:
Oke, ik had niet verwacht dat er genoeg animo was om er een apart topic voor te hebben. Olympische spelen hebben toch een aantal warm gemaakt voor wat basketbal.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 23:59:28 #187
333483 Aguero
oooooooo
pi_220975613
quote:
:')
Citius, Altius, Fortius.
pi_220986654
De flow is er weer lekker uit bij de NBA finals net als vorige keer/keren. Duurt allemaal net te lang tegenwoordig voor er weer een partij is. Zelfs op zondag zet men geen wedstrijd. Men wil ook niet op dezelfde dag als NHL om geen kijkers te verliezen. Als de serie lang duurt is iedereen straks meer met het WK voetbal bezig :P
  maandag 8 juni 2026 @ 19:15:25 #189
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220987585
quote:
Sam Presti: "In this job, as a leader, what you want to do is build teams that you wish you could have been a part of, and I feel that way about this era of the Thunder."
Sam zag Chet in game 7 en dacht ook: 'Dat kan ik beter' _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:05:32 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990894
ik ga er even voor zitten deze nacht.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220990904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:05 schreef Hathor het volgende:
ik ga er even voor zitten deze nacht.
Vorige keren staanplaats?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:23:15 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vorige keren staanplaats?
:D
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:36:48 #193
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990911
TRUMP
USA USA USA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220990912
Trump in beeld, mixed cheers en boo's
pi_220990914
Prima performance van volkslied. Genant, KAT zit gewoon druk een of ander gebed op te zeggen gedurende het volkslied, stukje respectloos.
pi_220990918
Wat een prijzen :D En dat is dan niet eens voor de wedstrijd waarna ze kampioen kunnen zijn. 8000 dollar
pi_220990925
Wemby beukt Brunson, refs tijdelijk blind
pi_220990935
En de Knicks zijn weer terug
pi_220990939
42 in een kwart tegen de verdediging die zo super was, althans, toen voor de helft van hun fouten niet werd gefloten
  dinsdag 9 juni 2026 @ 03:55:49 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990940
Ik zie een patroon wat zich begint te ontwikkelen, San Antonio begint steeds met een 14-18 point lead, om het vervolgens nog voor halftime helemaal te verkloten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 03:57:13 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990942
Vond het trouwens wel lachen dat de hele MSG "Wemby sucks' zat te schreeuwen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220990943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 03:55 schreef Hathor het volgende:
Ik zie een patroon wat zich begint te ontwikkelen, San Antonio begint steeds met een 14-18 point lead, om het vervolgens nog voor halftime helemaal te verkloten.
Vorige keer was het volgens mij om en om, dus 2e helft weer Spurs die voorkomen en dan Knicks die weer moeten inhalen
  dinsdag 9 juni 2026 @ 04:07:37 #203
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990945
Brunson is aan het schroeien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 9 juni 2026 @ 04:09:33 #204
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990946
Dat is helemaal geen foul.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220990947
Oguguagod
  dinsdag 9 juni 2026 @ 04:26:04 #206
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990949
Knicks slordig nu.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 04:52:09 #207
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990961
Dit is gespeeld
2-1
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220990965
Knicks zijn koud warm koud warm koud
  dinsdag 9 juni 2026 @ 04:54:01 #209
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990966
Wat een komediant is die Wemby zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 05:03:00 #210
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990972
Scheidsrechter is pro Wemby. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220990978
Duurt eindeloos zo met al die onderbrekingen
pi_220990984
Nou de home court advantage bestaat niet meer zo te zien
  dinsdag 9 juni 2026 @ 05:29:51 #213
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990986
2-1 dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:18:23 #214
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220991153
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 04:54 schreef Hathor het volgende:
Wat een komediant is die Wemby zeg.
Gaf weer iemand een zwieper om geen fout tegen te krijgen.

Ik hoop dat iedereen die deze serie kijkt een excuusformulier aan het invullen is over wat er de laatste maanden allemaal is nagepraat.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 9 juni 2026 @ 07:57:31 #215
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220991261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Gaf weer iemand een zwieper om geen fout tegen te krijgen.

Ik hoop dat iedereen die deze serie kijkt een excuusformulier aan het invullen is over wat er de laatste maanden allemaal is nagepraat.
Het zit je allemaal wel diep hč. _O-
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:44:19 #216
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220992549
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 07:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Het zit je allemaal wel diep hč. _O-
Mwah, het is wel een beetje vreemd om twee jaar lang aan te moeten horen dat een team, dat ik zo’n 70x per jaar zie spelen, zo smerig speelt tot het punt dat zelfs coaches en scheidsrechters erin mee gaan. Zeker als je dan een team in de finals hebt staan dat er niets te zoeken heeft wanneer dezelfde regels toegepast zouden worden.

Dat gaat op een gegeven moment vervelen inderdaad. Ik zal er niet van wakker liggen oid, maar na 2 jaar onzin mag er dan ook wel een tegengeluid zijn toch? ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 9 juni 2026 @ 17:28:17 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220995405
NYPD had trouwens heel MSG kunnen oppakken gisteren . Epstein Eiland-reünie.
RED ONS HENNIEGOD
pi_220996192
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
NYPD had trouwens heel MSG kunnen oppakken gisteren . Epstein Eiland-reünie.
Bekijk deze YouTube-video
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 juni 2026 @ 19:23:32 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220996251
quote:
quote:
quote:
Hoeren uut San Antonio zijn beter mijn nigga Erneeeeh
RED ONS HENNIEGOD
pi_221003605
Van Dam stront. @PowerLoungen
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:31:20 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221003644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Van Dam stront. @:powerloungen
Pisschroaper als een blaffende hond ernaast gooien.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221004260
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:22 schreef Zipportal het volgende:
Zwolle - Leiden voor je. @:3rr0r @:NOS

https://nos.nl/livestream(...)tel-best-of-five-4-m
Leiden wordt gehammered
pi_221004898
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 20:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Leiden wordt gehammered
Zwolle kampioen.

Hup Spurs zo.
pi_221005284
quote:
San Antonio Spurs star Victor Wembanyama will not receive a flagrant foul for his shove to the upper body of Knicks guard Jalen Brunson in Game 3 of the NBA Finals, a league spokesperson told ESPN's Shams Charania on Tuesday night.

Wembanyama will stay at two flagrant points in the postseason. Players who reach four flagrant points are subject to an automatic suspension.

NBA senior vice president of referee development and training Monty McCutchen told ESPN's "NBA Today" earlier Tuesday that a foul should have been called on the play. The league, however, decided not to upgrade the no-call to a flagrant.
Goh
pi_221005430
TAYLOR SWIFT IS ER
  donderdag 11 juni 2026 @ 02:50:49 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005443
Hoe was DIT een offensive foul????
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 11 juni 2026 @ 02:52:52 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005446
Oh oh oh Knicks... :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221005447
De Knicks weer met een poep begin.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005457
6/8 drietjes is wel lekker beginnen ja
pi_221005464
_O- Geen goaltend. Silver neem je amateurs mee terug
pi_221005468
_O- Wemby mag de bal gewoon aanraken boven de ring. Het wordt wel een beetje te erg dit bevoordelen.
pi_221005477
21 punten achter. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 11 juni 2026 @ 03:21:15 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005479
Doei Knicks. :W
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221005482
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 03:20 schreef superniger het volgende:
21 punten achter. :')
Ja Spurs schieten goed en als je daar dan tig calls cadeau bij krijgt gaat het snel. Genant hoe ze de Spurs bevoordelen met fluiten. Het moet kennelijk spannend blijven en liefst naar 7 potjes gaan.
pi_221005493
23 punten :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 11 juni 2026 @ 04:28:48 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005555
Ik krijg Reggie Miller flashbacks.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221005558
13-0 run voor the Knicks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005585
7 point game.
Run van 17-4
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005586
Het kan nog
pi_221005587
4 point game
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005588
Zou echt epic zijn
pi_221005589
HET KAN NOG
Jack does it in real time...
pi_221005593
1 point game
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005594
Mr Clutch
pi_221005595
Wat een fumble
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005597
Ach Hart
pi_221005599
2 missers van Wemby
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005600
En ze staan voor.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005602
Wat een stomme turnover
  donderdag 11 juni 2026 @ 05:26:11 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005607
Dit is top amusement, dit is waar ik voor wakker blijf.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221005610
Hart is aan het kloten
  donderdag 11 juni 2026 @ 05:28:14 #253
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221005613
Wat een epic _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221005617
Nog 5.7 seconden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005619
SOOOOOOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005621
Anunobyyyyyyy
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005623
:D
pi_221005625
Oguguagod
  donderdag 11 juni 2026 @ 05:32:59 #259
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221005626
ON-GE-LO-FE-LIJK :D
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221005628
3-1 knicks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005629
Wow, echt wow
pi_221005630
Largest comeback in finals history.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221005631
Spurs werden zo koud opeens met schieten
pi_221005634
Wat een einde _O_
Jack does it in real time...
pi_221005637
Nou Hart kan toch wat slapen vannacht, wat een misser was dat die wide open dunk/layup
  donderdag 11 juni 2026 @ 05:40:32 #266
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005639
Goeie genade wat een episch drama was dit zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221005648
Charles Barkley: 'We just saw the dumbest team in basketball history'
pi_221005660
Erg mooi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 11 juni 2026 @ 06:00:14 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_221005663
Wat rete irritant dat ze Green hebben toegevoegd aan interview team zeg, hij is notabene nog een actieve speler en zit daar al te ouwehoeren als een bejaarde veteraan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 11 juni 2026 @ 07:22:32 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221005776
SOOOOW, wat een comeback, bizar
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 11 juni 2026 @ 07:48:01 #271
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_221005889
Wat een wedstrijd, wat een comeback, hoe dan met zo grote voorsprong nog verliezen
  donderdag 11 juni 2026 @ 08:37:47 #272
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221006124
Oef, dit gaan ze nog lang voelen in San Antonio als ze uiteindelijk de titel niet pakken. Beetje 2012-flashbacks toen de linten al om het veld werden gespannen.
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:39:31 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221007081
2 helften totaal verschillend.. maar wat weer een einde ....

Wel jammer van al die rellen buiten ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:03:43 #274
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221008106
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 11 juni 2026 @ 14:37:38 #275
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221008880
Een gedrafte Kangz-speler een max geven

Dan vraag je gewoon om chokes en ander gekloot.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221009844
quote:
San Antonio Spurs star Victor Wembanyama moved one step closer to an automatic suspension after logging his second flagrant foul of the postseason in the third quarter of Wednesday night's 107-106 Game 4 NBA Finals loss to the New York Knicks.

Having now collected three flagrant foul points this postseason, Wembanyama is only one point away from an automatic suspension. He committed the latest transgression, a flagrant foul 1, with 9:27 left in the third quarter of Game 4 when he elbowed Karl-Anthony Towns in the chin as the two were tied up near the 3-point line.
Als die op Brunson in game 3 was gegeven...
  donderdag 11 juni 2026 @ 18:33:37 #277
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221010342
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 17:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als die op Brunson in game 3 was gegeven...
Dan hadden ze deze niet gegeven, geen zorgen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 11 juni 2026 @ 21:20:30 #278
117098 Hathor
Effe niet
pi_221012879
quote:
99s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:39 schreef chufi het volgende:
2 helften totaal verschillend.. maar wat weer een einde ....

Wel jammer van al die rellen buiten ,,,
Dat zijn nou typisch New Yorkers. Daarom gun ik het de Knicks eigenlijk ook helemaal niet. Maar goed ik gun het San Antonio evenmin dus ze zoeken het maar uit. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221029148
Knicks op drempel NBA-titel ondanks jarenlang wanbeleid van eigenaar Dolan

https://nos.nl/artikel/26(...)d-van-eigenaar-dolan

Ronald van Dam
pi_221029544
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Knicks op drempel NBA-titel ondanks jarenlang wanbeleid van eigenaar Dolan

https://nos.nl/artikel/26(...)d-van-eigenaar-dolan

Ronald van Dam
Hup Spurs.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:02:42 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221029605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
Knicks op drempel NBA-titel ondanks jarenlang wanbeleid van eigenaar Dolan

https://nos.nl/artikel/26(...)d-van-eigenaar-dolan

Ronald van Dam
De NBA heeft Scott 'The Extender' Foster als hoofdscheids aangesteld vannacht. Done deal, 3-2.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221029637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:02 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
De NBA heeft Scott 'The Extender' Foster als hoofdscheids aangesteld vannacht. Done deal, 3-2.
Misschien willen de Knicks sowieso wel liever thuis kampioen worden :P
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:11:47 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221029654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:08 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien willen de Knicks sowieso wel liever thuis kampioen worden :P
Grote kans, maar straks sta je er weer 29 achter :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221030686
twitter
pi_221030859
Harden schiet ook buiten veld met scherp :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 14 juni 2026 @ 02:06:33 #286
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035293
WK ON TOUR
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221035403
Knicks in het 1ste kwart achter met minimaal 10 punten in 3,2,1
pi_221035406
:W
pi_221035409
Tetten. Of eh, ballonnen
pi_221035416
Courtside is het gewoon bijna 50/50 qua fans :D
  zondag 14 juni 2026 @ 02:47:29 #291
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035421
Knicks meteen achter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221035457
Niemand wil schieten bij de Knicks, en maar passen tot de schotklok de boel verpest
  zondag 14 juni 2026 @ 03:01:06 #293
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035462
Wat een poep start van de Knicks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221035470
Schieten echt mokerslecht
pi_221035474
Genant voor een mogelijke kampioen
  zondag 14 juni 2026 @ 03:08:38 #296
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035481
Mist zijn 2 vrije worpen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221035487
Weer een open schot doorpassen, nota bene naar Alvarado waar Wemby voor staat :')
  zondag 14 juni 2026 @ 03:20:57 #298
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035494
15 points :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 14 juni 2026 @ 03:23:26 #299
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035498
Waarom nu je challenge inzetten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221035499
Hoe krijgen ze het steeds opnieuw voor elkaar
  zondag 14 juni 2026 @ 03:24:09 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221035500
Oei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')