Die acts krijgen ook een meerjarig contract zo te merken. Scooby is wel grappig.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 04:10 schreef superniger het volgende:
Daar heb je die hont met zijn trucjes weer tijdens de halftime show.
Met een compleet gezond OKC zat hij nu te vissenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 05:26 schreef Gretzl het volgende:
Met Wemby op enigszins normaal niveau was het nu 1-1 geweest
Vliegtickets zijn nu wel wat duurder; ca 500 euro voor retour.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks.
Ja Trump schijnt ook te komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣
SPT / [3x3 Basketbal] #1 EKquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wisselen goede dingen af met troep, toch nog close met 21-19 verloren
Oke, ik had niet verwacht dat er genoeg animo was om er een apart topic voor te hebben. Olympische spelen hebben toch een aantal warm gemaakt voor wat basketbal.quote:
Sam zag Chet in game 7 en dacht ook: 'Dat kan ik beter'quote:Sam Presti: "In this job, as a leader, what you want to do is build teams that you wish you could have been a part of, and I feel that way about this era of the Thunder."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |