abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220969323
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 04:04 schreef superniger het volgende:
Wemby erg matig.
Correctie: Wemby erg slecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 04:50:56 #152
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969324
Als Wemby zo slecht blijft de rest van de serie zit een sweep er dik in
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969325
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 04:10 schreef superniger het volgende:
Daar heb je die hont met zijn trucjes weer tijdens de halftime show. :')
Die acts krijgen ook een meerjarig contract zo te merken. Scooby is wel grappig.
pi_220969326
Het verschil is niet eens zozeer Wemby maar een Champagnie die deze keer niet als een gek drietjes raak schiet of een van die anderen die tegen OKC wel de ene na de andere 3PT raak schoten.
pi_220969330
Gaan de Knicks sjooken?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969331
2 point game.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969332
12-0 run toelaten nu :')
pi_220969333
Gelijk nu
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969335
Scheids is pro Spurs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969336
Overduidelijke foul ja
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:11:01 #161
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969338
Man man, hoe snel kan een wedstrijd kantelen
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969341
Brunson fucking slecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969343
Brunson mr clutch
pi_220969345
Ach Spurs.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969346
1 point game en 9.5 seconden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:23:24 #166
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969347
Foutenfestival
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969348
7.5 seconden nog.
Fucking spannend.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220969349
Wemby passt naar de rug van Castle lol, guards hebben geen zin in een outlet pass aannemen, doe het zelf maar big boy
pi_220969350
WEMBY SJOOK
2-0 Knicks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 6 juni 2026 @ 05:26:27 #170
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220969351
Met Wemby op enigszins normaal niveau was het nu 1-1 geweest
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220969352
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 05:26 schreef Gretzl het volgende:
Met Wemby op enigszins normaal niveau was het nu 1-1 geweest
Met een compleet gezond OKC zat hij nu te vissen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:22:52 #172
117098 Hathor
Effe niet
pi_220969509
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 08:33:54 #173
194695 franklop
Fran knock
pi_220969524
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Vliegtickets zijn nu wel wat duurder; ca 500 euro voor retour.

Geloof dat tickets bij de Spurs zelf goedkoper zijn. Maar weet niet zeker of dat alleen in reguliere seizoen is :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 6 juni 2026 @ 09:21:16 #174
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220969636
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 08:22 schreef Hathor het volgende:
Wat zitten er veel Knicks fans op de tribune zeg, zouden die allemaal meegereisd zijn vanuit NYC? Dat moet een klein kapitaal kosten lijkt me.
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks. _O-
pi_220969920
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:21 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Nee juist niet. Ik las een verhaal van iemand uit New York die 2 kaartjes had gekocht voor de wedstrijd in San Antonio én business class daarheen vloog, maar alsnog goedkoper uit was in totaal dan wanneer hij alleen 2 kaartjes zou kopen voor de thuiswedstrijd van de Knicks. _O-
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣
pi_220971143
Hup Knicks, zou het met name KAT erg gunnen, krijgt altijd veel kritiek maar tot nu toe sterke serie van hem.
Demain, on roule
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:54:32 #177
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220971294
Ach ach ach, in Adam Silver z’n kantoor is een bureau door midden geslagen. Zelfs met 8 tegen 5 was het voor de Spurs niet te doen.

Wembanyama die door Mitchell Robinson heen probeert te gaan, en dan krijgt Robinson een tech _O- Wembanyama geeft iemand een zwieper, geen foul. Castle die z’n enkel dubbel klapt om een foul te versieren. Wembanyama met een flop tijdens het laatste schot. Ethisch basketbal ten voete uit, prachtig team.

Als de refs hun werk gewoon normaal doen vraag ik me af of ze uberhaupt van de Twolves hadden gewonnen. Ongelofelijk hoe de league een vieze speler als Wembanyama blijft pushen als face of the league terwijl je zoveel andere opties hebt.

Afmaken in de Garden aub.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:40:07 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220972479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 09:45 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Goedkoopste kaartje voor game 3 nu zo'n 10.000 dollar 🤣
Ja Trump schijnt ook te komen. :')
pi_220973477
17:50 3x3 basketbal Nederland Servie kwartfinale, NPO stream
pi_220973635
We gaan beginnen @Zipportal
pi_220973688
Matig zeg
pi_220973695
Ze wisselen goede dingen af met troep, toch nog close met 21-19 verloren
pi_220973733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
We gaan beginnen @:Zipportal
Afwassen is net klaar.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:01:18 #184
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_220973806
love & heet
  Moderator zaterdag 6 juni 2026 @ 19:34:48 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220973940
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:21 schreef 3rr0r het volgende:
Ze wisselen goede dingen af met troep, toch nog close met 21-19 verloren
SPT / [3x3 Basketbal] #1 EK
pi_220974733
quote:
Oke, ik had niet verwacht dat er genoeg animo was om er een apart topic voor te hebben. Olympische spelen hebben toch een aantal warm gemaakt voor wat basketbal.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 23:59:28 #187
333483 Aguero
oooooooo
pi_220975613
quote:
:')
Citius, Altius, Fortius.
pi_220986654
De flow is er weer lekker uit bij de NBA finals net als vorige keer/keren. Duurt allemaal net te lang tegenwoordig voor er weer een partij is. Zelfs op zondag zet men geen wedstrijd. Men wil ook niet op dezelfde dag als NHL om geen kijkers te verliezen. Als de serie lang duurt is iedereen straks meer met het WK voetbal bezig :P
  maandag 8 juni 2026 @ 19:15:25 #189
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220987585
quote:
Sam Presti: "In this job, as a leader, what you want to do is build teams that you wish you could have been a part of, and I feel that way about this era of the Thunder."
Sam zag Chet in game 7 en dacht ook: 'Dat kan ik beter' _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:05:32 #190
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990894
ik ga er even voor zitten deze nacht.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220990904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:05 schreef Hathor het volgende:
ik ga er even voor zitten deze nacht.
Vorige keren staanplaats?
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:23:15 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 02:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vorige keren staanplaats?
:D
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 02:36:48 #193
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220990911
TRUMP
USA USA USA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220990912
Trump in beeld, mixed cheers en boo's
pi_220990914
Prima performance van volkslied. Genant, KAT zit gewoon druk een of ander gebed op te zeggen gedurende het volkslied, stukje respectloos.
pi_220990918
Wat een prijzen :D En dat is dan niet eens voor de wedstrijd waarna ze kampioen kunnen zijn. 8000 dollar
pi_220990925
Wemby beukt Brunson, refs tijdelijk blind
pi_220990935
En de Knicks zijn weer terug
pi_220990939
42 in een kwart tegen de verdediging die zo super was, althans, toen voor de helft van hun fouten niet werd gefloten
  dinsdag 9 juni 2026 @ 03:55:49 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_220990940
Ik zie een patroon wat zich begint te ontwikkelen, San Antonio begint steeds met een 14-18 point lead, om het vervolgens nog voor halftime helemaal te verkloten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')