Vorige keer was het volgens mij om en om, dus 2e helft weer Spurs die voorkomen en dan Knicks die weer moeten inhalenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 03:55 schreef Hathor het volgende:
Ik zie een patroon wat zich begint te ontwikkelen, San Antonio begint steeds met een 14-18 point lead, om het vervolgens nog voor halftime helemaal te verkloten.
Gaf weer iemand een zwieper om geen fout tegen te krijgen.quote:
Het zit je allemaal wel diep hè.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaf weer iemand een zwieper om geen fout tegen te krijgen.
Ik hoop dat iedereen die deze serie kijkt een excuusformulier aan het invullen is over wat er de laatste maanden allemaal is nagepraat.
Mwah, het is wel een beetje vreemd om twee jaar lang aan te moeten horen dat een team, dat ik zo’n 70x per jaar zie spelen, zo smerig speelt tot het punt dat zelfs coaches en scheidsrechters erin mee gaan. Zeker als je dan een team in de finals hebt staan dat er niets te zoeken heeft wanneer dezelfde regels toegepast zouden worden.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
NYPD had trouwens heel MSG kunnen oppakken gisteren . Epstein Eiland-reünie.
Leiden wordt gehammeredquote:Op woensdag 10 juni 2026 19:22 schreef Zipportal het volgende:
Zwolle - Leiden voor je. @:3rr0r @:NOS
https://nos.nl/livestream(...)tel-best-of-five-4-m
Gohquote:San Antonio Spurs star Victor Wembanyama will not receive a flagrant foul for his shove to the upper body of Knicks guard Jalen Brunson in Game 3 of the NBA Finals, a league spokesperson told ESPN's Shams Charania on Tuesday night.
Wembanyama will stay at two flagrant points in the postseason. Players who reach four flagrant points are subject to an automatic suspension.
NBA senior vice president of referee development and training Monty McCutchen told ESPN's "NBA Today" earlier Tuesday that a foul should have been called on the play. The league, however, decided not to upgrade the no-call to a flagrant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |