abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945003
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 23:40 schreef viagraap het volgende:

[..]
Uit je verder oorverdovende stilte erover maak ik dan maar op dat je het met me eens bent.
Leven is groter dan je denkt
I carried the fire before I knew its name.
pi_220945750
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus is Palestina aanvallen geen enkel probleem. Goed dat je het bevestigt. ^O^
Vreemde conclusie. Je weet dat je nu ook stelt dat Israel of Nederland aanvallen geen enkel probleem is?
What Would Goku Do
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:38:42 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220945799
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Levy is in Israël een alom gehaat figuur, maar ik vraag me oprecht af wat aanwijzingen zijn dat zijn analyse over de Israëlische strategie met Gaza niet klopt.
Mwah, ligt er hier maar net aan welke Israëliër je het vraagt. Hij staat bekend om een zéér kritische houding jegens Israël en is voorstander van een 'eenstatenopuossing' waarmee je effectief gezien Israël als land natuurlijk opheft en een burgeroorlog zou ontketenen. Dat komt hem op veel kritiek te staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220951509
twitter


Dit zou hier in Nederland ook moeten gebeuren. Stoppen met het leveren van geld en wapens aan Israël. Van politiek links tot VVD'rechts' durft niemand deze kwestie Israël met nog geen tien meter lange stok aan te raken. Het lijkt er zeer sterk op dat ze allemaal voor Netanyahu werken.

(Politiek links neemt namelijk de omvolking van Europa, een zionistisch doel, voor haar rekening)

[ Bericht 11% gewijzigd door Spring_Sale op 03-06-2026 17:14:30 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:28:33 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220959984
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hasan Piker:

'I would vote for Hamas over Israel every single time'
‘Overall, my favorite flag is Hezbollah’
'I don't have any issue with Hezbollah'
'Orthodox Jews are inbreds'
'America deserved 9/11'
'I support the Houthis ten toes down'

Dit is 'kritiek' op Israël?
Ach jij dit soort opmerkingen 'kritiek op Israël' @Ronald-Koeman ?
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:52 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]

Dit zou hier in Nederland ook moeten gebeuren. Stoppen met het leveren van geld en wapens aan Israël. Van politiek links tot VVD'rechts' durft niemand deze kwestie Israël met nog geen tien meter lange stok aan te raken. Het lijkt er zeer sterk op dat ze allemaal voor Netanyahu werken.

(Politiek links neemt namelijk de omvolking van Europa, een zionistisch doel, voor haar rekening)
Bijzondere complottheorie dit wel. 'Omvolking' van Europa is geen doel van zionisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 20:36:29 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220961002
Hoezo reageer jeop jezelf?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220964539
Het wordt absoluut de hoogste tijd dat de internationale gemeenschap gaat optreden om in ieder geval een eind te maken aan de oorlogstoestand in Gaza.
Zoals ik al eerder schreef is het het beste als de Turken tijdelijk in Gaza ingezet worden om de toestand te stabiliseren en voor veiligheid van de Gazanen en Israel te zorgen.
Zij zijn feitelijk als enigen in staat om dit uit te voeren.
Van Netanyahu weet ik dat dit hem niet bevalt, maar dat heeft alles te maken met zijn sinistere eigen plan/agenda om het leven van de Gazanen zo moeilijk mogelijk te maken met als doel om Gaza geheel of gedeeltelijk in te nemen.
Dit kan zo niet langer voortduren. Er moet nu internationaal opgetreden gaan worden. Ik roep alle landen ter wereld op om hier actief aan mee te werken.

Over de andere gebieden zoals de Westbank, de oorlog en bezetting van gebieden in Libanon en Syrië zijn andere voorzieningen nodig. Maar de Turken zouden ook in Libanon een nuttige rol kunnen gaan spelen, bijvoorbeeld in samenwerking met de Fransen en het Libanese leger.

De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied.
Het zou in mijn idee het beste zijn als dat gebied weer tijdelijk onder gezag van Jordanië zou komen. Dat is alleszins redelijk omdat Israel bij de formele overdracht beloofde goed voor de daar wonende en naartoe gevluchte Palestijnen te zorgen, maar dat totaal niet doet. Het tegenovergestelde is het geval.
Ze worden op vrij grote schaal vermoord, onder mensonwaardige omstandigheden en veelal zonder enig proces gevangen genomen en langdurig gevangen gehouden, hun bewegingsvrijheid in eigen gebied wordt zeer ernstig belemmerd, hun terreinen en bezittingen worden hen afgenomen, hun huizen worden vernietigd, hun landerijen worden vernietigd, hun infrastructuur wordt vernietigd, er worden tal van illegale Israëlische kolonies gevestigd, en ga zo maar door.
Dat kan natuurlijk ook niet ongebreideld doorgang vinden. Oftewel hier moet definitief een eind aan komen.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:14:07 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220965650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:32 schreef Pegos het volgende:
Het wordt absoluut de hoogste tijd dat de internationale gemeenschap gaat optreden om in ieder geval een eind te maken aan de oorlogstoestand in Gaza.
Zoals ik al eerder schreef is het het beste als de Turken tijdelijk in Gaza ingezet worden om de toestand te stabiliseren en voor veiligheid van de Gazanen en Israel te zorgen.
Zij zijn feitelijk als enigen in staat om dit uit te voeren.
Van Netanyahu weet ik dat dit hem niet bevalt, maar dat heeft alles te maken met zijn sinistere eigen plan/agenda om het leven van de Gazanen zo moeilijk mogelijk te maken met als doel om Gaza geheel of gedeeltelijk in te nemen.
Dit kan zo niet langer voortduren. Er moet nu internationaal opgetreden gaan worden. Ik roep alle landen ter wereld op om hier actief aan mee te werken.

Over de andere gebieden zoals de Westbank, de oorlog en bezetting van gebieden in Libanon en Syrië zijn andere voorzieningen nodig. Maar de Turken zouden ook in Libanon een nuttige rol kunnen gaan spelen, bijvoorbeeld in samenwerking met de Fransen en het Libanese leger.

De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied.
Het zou in mijn idee het beste zijn als dat gebied weer tijdelijk onder gezag van Jordanië zou komen. Dat is alleszins redelijk omdat Israel bij de formele overdracht beloofde goed voor de daar wonende en naartoe gevluchte Palestijnen te zorgen, maar dat totaal niet doet. Het tegenovergestelde is het geval.
Ze worden op vrij grote schaal vermoord, onder mensonwaardige omstandigheden en veelal zonder enig proces gevangen genomen en langdurig gevangen gehouden, hun bewegingsvrijheid in eigen gebied wordt zeer ernstig belemmerd, hun terreinen en bezittingen worden hen afgenomen, hun huizen worden vernietigd, hun landerijen worden vernietigd, hun infrastructuur wordt vernietigd, er worden tal van illegale Israëlische kolonies gevestigd, en ga zo maar door.
Dat kan natuurlijk ook niet ongebreideld doorgang vinden. Oftewel hier moet definitief een eind aan komen.
Ah, de Turken, right right.

Je bedoelt het land met en dictatuur die Hamas-terroristen onderdak biedt? Ja, echt een goed plan om die naar de Gazastrook te sturen, ook net zoiets alsof Israël dat zou accepteren en de Turken daar zin in hebben.

En waarom kan de huidige situatie niet voortduren eigenlijk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:06:08 #209
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220965978
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:32 schreef Pegos het volgende:
Het wordt absoluut de hoogste tijd dat de internationale gemeenschap gaat optreden om in ieder geval een eind te maken aan de oorlogstoestand in Gaza.
Zoals ik al eerder schreef is het het beste als de Turken tijdelijk in Gaza ingezet worden om de toestand te stabiliseren en voor veiligheid van de Gazanen en Israel te zorgen.
Zij zijn feitelijk als enigen in staat om dit uit te voeren.
Van Netanyahu weet ik dat dit hem niet bevalt, maar dat heeft alles te maken met zijn sinistere eigen plan/agenda om het leven van de Gazanen zo moeilijk mogelijk te maken met als doel om Gaza geheel of gedeeltelijk in te nemen.
Dit kan zo niet langer voortduren. Er moet nu internationaal opgetreden gaan worden. Ik roep alle landen ter wereld op om hier actief aan mee te werken.

Over de andere gebieden zoals de Westbank, de oorlog en bezetting van gebieden in Libanon en Syrië zijn andere voorzieningen nodig. Maar de Turken zouden ook in Libanon een nuttige rol kunnen gaan spelen, bijvoorbeeld in samenwerking met de Fransen en het Libanese leger.

De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied.
Het zou in mijn idee het beste zijn als dat gebied weer tijdelijk onder gezag van Jordanië zou komen. Dat is alleszins redelijk omdat Israel bij de formele overdracht beloofde goed voor de daar wonende en naartoe gevluchte Palestijnen te zorgen, maar dat totaal niet doet. Het tegenovergestelde is het geval.
Ze worden op vrij grote schaal vermoord, onder mensonwaardige omstandigheden en veelal zonder enig proces gevangen genomen en langdurig gevangen gehouden, hun bewegingsvrijheid in eigen gebied wordt zeer ernstig belemmerd, hun terreinen en bezittingen worden hen afgenomen, hun huizen worden vernietigd, hun landerijen worden vernietigd, hun infrastructuur wordt vernietigd, er worden tal van illegale Israëlische kolonies gevestigd, en ga zo maar door.
Dat kan natuurlijk ook niet ongebreideld doorgang vinden. Oftewel hier moet definitief een eind aan komen.
"De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied. "

De Westbank werd bezet door Jordanië toen ze Israël aanvielen in 1948. En ze verloren het toen ze Israël aanvielen in 1967.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220967255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
"De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied. "

De Westbank werd bezet door Jordanië toen ze Israël aanvielen in 1948. En ze verloren het toen ze Israël aanvielen in 1967.
Zowel Israel als Jordanië zijn een product van kolonialisme. Een verschil is dat er in Jordanië in een flink grotere mate sprake was/is van zelfbestuur.
What Would Goku Do
pi_221000344
quote:
Israël volgens onderzoek schuldig aan etnische zuivering en apartheid op Westoever
Israël stuurt actief aan op de etnische zuivering van Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever, concludeert Amnesty International in een nieuw rapport. De mensenrechtenorganisatie vindt dat de internationale gemeenschap medeplichtig is, omdat die niet ingrijpt of het land zelfs blijft steunen.

De onderzoekers omschrijven een Israëlisch apartheidssysteem waarbij het Palestijnen praktisch onmogelijk wordt gemaakt een bestaan op te bouwen op de Westelijke Jordaanoever en zij niet dezelfde rechten hebben als Israëlische kolonisten. Dat gebeurt al bijna zestig jaar, zegt universitair hoofddocent antropologie Anne de Jong. "Palestijnen krijgen bijvoorbeeld geen burgerschap. En ze mogen niet over dezelfde wegen rijden als Israëliërs, omdat ze langs allerlei controlepunten moeten."

Wanneer afkomst bepaalt welke rechten iemand heeft, kan je spreken van apartheid, vervolgt De Jong. Uit onder meer interviews met Palestijnen, wetsvoorstellen, beeldmateriaal en satellietbeelden wordt daarnaast volgens Amnesty nog duidelijk hoe vanuit de politiek wordt aangestuurd op het verdrijven van de Palestijnse bevolking, specifiek in zone C op de Westelijke Jordaanoever. Dat gebied beslaat 60 procent van de Westoever en is volledig onder Israëlische militaire controle, zoals te zien is op de kaart hieronder.
Even los van de oorzaak, de situatie die de Jong beschrijft is toch waar?
pi_221000379
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, de Turken, right right.

Je bedoelt het land met en dictatuur die Hamas-terroristen onderdak biedt? Ja, echt een goed plan om die naar de Gazastrook te sturen, ook net zoiets alsof Israël dat zou accepteren en de Turken daar zin in hebben.

En waarom kan de huidige situatie niet voortduren eigenlijk?
Ik zie de Turken ook nog wel Libanon bezetten binnenkort.
graag verwijderen
pi_221001608
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
"De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied. "

De Westbank werd bezet door Jordanië toen ze Israël aanvielen in 1948. En ze verloren het toen ze Israël aanvielen in 1967.
Je bedoelt dat Israëlische troepen dit gebied, naast alle andere gebieden van de Palestijnen gestolen hadden.
Het was één grote landroverij.
Israel wordt, ondanks de ethnic cleansing van oost Israël etc., internationaal erkend binnen de grenzen van 1967.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pegos op 10-06-2026 14:29:33 ]
pi_221001697
Op dit moment is Israel onder Netanyahu op zeer grote schaal bezig met ethnic cleansing; een zeer ernstige oorlogsmisdaad. Dit betreft Gaza, Zuid libanon, Zuid Syrië, en de Westbank.
Hier hoort internationaal tegen opgetreden te worden.
pi_221001748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:18 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je bedoelt dat Israëlische troepen dit gebied, naast alle andere gebieden van de Palestijnen gestolen hadden.
Je bent een beetje in de war, de Israëliërs zijn de Palestijnen, die naam is slechts gejat door Arafat en Ho Chi Minh om het Arabisch gedeelte van de Palestijnen zielig te laten lijken.
graag verwijderen
pi_221001791
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zie de Turken ook nog wel Libanon bezetten binnenkort.
Die komen toeterend Libanon binnen.
pi_221001865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:34 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Die komen toeterend Libanon binnen.
Even de laatste Christenen wegjagen, als de Palestijnen nu een eigen landje zouden ambieren.
graag verwijderen
pi_221001935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Even de laatste Christenen wegjagen, als de Palestijnen nu een eigen landje zouden ambieren.
Je bedoelt zoals het IDF in Zuid Libanon heeft gedaan? Kan dat de Turken goed hebben opgelet en daar van geleerd hebben, ik hoop het niet. De Palestijnen zijn een weerloos volk, die hebben niets te willen.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:01:06 #219
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221016661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:18 schreef Pegos het volgende:

[..]
Je bedoelt dat Israëlische troepen dit gebied, naast alle andere gebieden van de Palestijnen gestolen hadden.
Het was één grote landroverij.
Israel wordt, ondanks de ethnic cleansing van oost Israël etc., internationaal erkend binnen de grenzen van 1967.

Zo dan, stukje geschiedenisvervalsing over 1967.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221017733
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
"De Westbank is een ingewikkelde zaak. Dat was oorspronkelijk Jordaans gebied. "

De Westbank werd bezet door Jordanië toen ze Israël aanvielen in 1948. En ze verloren het toen ze Israël aanvielen in 1967.
De West Bank was onderdeel van de deal met het westen en stichters van Israël. Jordanië zou in ruil voor het tegenwerken van andere Arabische legers de West Bank krijgen. Daarom wordt deze oorlog aan Jordaanse zijde de phony war genoemd door de toenmalige hoofd van de Jordaanse strijdkrachten, John Bagot Glubb.

Jordanië had in die tijd het sterkste leger in de regio maar wilde geen Arabische bemoeienis in dat gebied. Abdullah 1 wilde eerst samen met de zionisten afreken met de Arabische legers en daarna met de zionisten die dan verzwakt zouden zijn afrekenen. Zo werkte hij het leveren van munitie tegen en liet hij hele bataljons zonder mogelijkheden om zich te verdedigen of aan te vallen achter. Hij had zich alleen verslikt hierin omdat de zionisten steun uit Europa kregen. Zo was Frankrijk natuurlijk fel tegen de Britten en wilde hen hier weg hebben. En was er een luchtbrug om munitie en zelfs 23 vliegtuigen te leveren aan zionisten vanuit Tsjechië Operation Balak.
Was hij doorgetrokken vanuit Oost Jarusalem na de slag om dit gedeelte en had hij munitie geleverd aan de andere legers dan was er geen Israël geweest maar een groot Jordanië waarschijnlijk.
pi_221037034
Het zionisme is een ideologie die zich aan de extremistische kant van het politieke spectrum bevindt en qua gewelddadigheid vergelijkbaar is met het nazisme. Ik beschouw het als een uiterst gewelddadige en genocidale ideologie.

twitter


quote:
Mensen die zeggen: "Zionisme is slechts het idee dat Joden recht hebben op een eigen thuisland," zijn moeilijk serieus te nemen. Zionisme is geen abstract begrip; we kunnen allemaal de concrete gevolgen ervan met onze eigen ogen zien. We zien een realiteit van genocide, apartheid, voortdurende oorlogen en structureel misbruik.

Dit is geen theoretische discussie waarin iedereen vrij zijn eigen definitie van zionisme kan bedenken. Het is 2026, niet 1890. De historische en actuele feiten liggen op tafel. Dit is hoe zionisme zich in de praktijk manifesteert. Dit is het zionisme dat daadwerkelijk bestaat. Wat je ziet, is wat je krijgt. En wat we vandaag zien, behoort aantoonbaar tot de ernstigste vormen van onrecht en geweld die zich momenteel in de wereld afspelen.
Mevrouw heeft duidelijk veel ervaring met mensen die genocide verdedigen alsof er niets aan de hand is.

quote:
Hasbara is zo weerzinwekkend omdat het in wezen neerkomt op zionisten die je bedelven onder een muur van woorden om je ervan te overtuigen dat je niet ziet wat je daadwerkelijk ziet.

Je ziet rauwe videobeelden uit Gaza van iets wat nauwelijks te bevatten is, en vervolgens zie je in de reacties mensen zeggen: "Dit is eigenlijk heel normaal en gerechtvaardigd, want woorden, woorden, woorden, woorden, woorden."

Je leest een nieuwsbericht over Israël dat iets buitengewoon verwerpelijks doet in Libanon, en daar staan ze weer: "Er zit eigenlijk veel meer achter dit verhaal, want woorden, woorden, woorden, woorden, woorden."

Je ziet een extreemrechtse Israëlische minister openlijk genocidale retoriek uiten, en onmiddellijk stromen de verdedigingen binnen: "Zo moet je dit niet interpreteren, want woorden, woorden, woorden, woorden, woorden."

Je ziet mensenrechtenorganisaties overal ter wereld stellen dat Israël zich schuldig maakt aan genocide en apartheid, en vervolgens hoor je dat dit allemaal een gigantisch complot zou zijn om Israël zwart te maken, omdat woorden, woorden, woorden, woorden, woorden.

Je ziet steeds meer gevestigde media berichten over de groeiende hoeveelheid bewijsmateriaal voor verkrachting en marteling in Israëlische gevangenissen, en dan wordt beweerd dat dit slechts een antisemitische bloedsmaad is, want woorden, woorden, woorden, woorden, woorden.

Het doel is om je te overspoelen met een stortvloed aan taal, totdat je vermogen om zelf nog een samenhangend beeld van de werkelijkheid te vormen wordt ondermijnd en je te verward raakt om nog helder te zien wat er daadwerkelijk gebeurt. Dat is een verwerpelijke, manipulatieve en diep onethische manier om met mensen om te gaan.

Maar het goede nieuws is dat deze strategie steeds minder effectief wordt. Taal is buitengewoon krachtig, maar kent haar grenzen. Het gedrag van Israël is zo openlijk onaanvaardbaar geworden dat geen enkele retorische truc mensen nog kan laten ontkennen wat zich recht voor hun ogen afspeelt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Peppert op 14-06-2026 11:46:49 ]
  zondag 14 juni 2026 @ 16:20:02 #222
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221039354
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:30 schreef Peppert het volgende:
Het zionisme is een ideologie die zich aan de extremistische kant van het politieke spectrum bevindt en qua gewelddadigheid vergelijkbaar is met het nazisme. Ik beschouw het als een uiterst gewelddadige en genocidale ideologie.

[ x ]
[..]
Mevrouw heeft duidelijk veel ervaring met mensen die genocide verdedigen alsof er niets aan de hand is.
[..]

De zoveelste bizarre en bespottelijke claim die je hier doet. Kun je dit soort dingen ook eens beter onderbouwen? Bijvoorbeeld:

Waarom zou zionisme een idelogie zijn die zich aan de extremistische kant van het politieke spectrum zou bevinden? En welke kant van het politieke spectrum hebben we het dan over? En waarom is het een gewelddadige en genocidale ideologie?

Je levert hierbij een tweet van ene Caitlin Johnstone als enige bron. Maar wie is zij überhaupt? Op basis waarvan doet zij deze beweringen?

Zo stelt ze onder meer dat de rauwe videobeelden uit Gaza nauwelijks te bevatten zouden zijn? Is dat zo? Het zijn beelden vergelijkbaar met elke andere oorlog. Tevens stelt ze dat Israël iets 'buitengewoon verwerpelijks' doet in Libanon.

Waar doet ze hier op en wat zou dit 'buitengewoon verheerlijk' maken? Ook claimt ze dat wat we vandaag zien tot de meest 'ernstigste vormen van onrecht en geweld' in de wereld behoort. Wederom: waarom? En waar doelt ze hier op?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 14 juni 2026 @ 16:39:27 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221039648
Even zitten zoeken, blijkbaar is dit deze vrouw:
quote:
Hey beautiful you. Thank you so much for visiting my Patreon page. I am a 100 percent crowdfunded journalist/poet/artist working from home in Australia with my soulmate Tim Foley creating inspiring and seditious anti-establishment content for evolutionary revolution.
:')_!

Een soort van soevereine hippie dus. Vooral haar Substack, die bestaat uit allerlei haat voor alles en iedereen, is bijzonder om te lezen. Zelfs linkse politici moeten er aan geloven. Deze vrouw verwijst onder meer naar AOC als een 'genocidal con artist'.

Bijzondere bron wel dus, dit soort fringe figuren als basis voor een politieke analyse over een conflict in het Midden-Oosten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221039840
Probeer je nou duidelijk te maken dat random tweets geen goede bron zijn?
What Would Goku Do
pi_221039865
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:54 schreef viagraap het volgende:
Probeer je nou duidelijk te maken dat random tweets geen goede bron zijn?
Bepaalde mensen liegen genocide feitjes bij elkaar.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')