abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221039903
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Bepaalde mensen liegen genocide feitjes bij elkaar.
En bepaalde mensen in dit topic gebruiken alsnog dezelfde soort bronnen, maar dan degene die geheel toevallig precies zeggen wat ze willen horen. Ik heb er verder ook een beetje moeite te geloven dat jij bronnen beter kunt beoordelen dan oa de VN, Amnesty, en Israelische hoogleraren op dit gebied.
What Would Goku Do
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:30:59 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221097298
twitter
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:54:24 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221097408
quote:
82s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk dat dit inderdaad geen aandacht krijgt, past waarschijnlijk niet in een gewenst narratief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:56:19 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221097417
Narratief is ook wel het modewoordje van deze tijd of niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 13:57:44 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221097423
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:56 schreef sp3c het volgende:
Narratief is ook wel het modewoordje van deze tijd of niet?
Mwah, dat weet ik niet, je hebt zoveel woorden die veel worden gebruikt. Het dekt de lading goed in dit geval, dat is waarom ik het gebruik.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 13:59:02 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221097430
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, je hebt zoveel woorden die veel worden gebruikt. Het dekt de lading goed in dit geval, dat is waarom ik het gebruik.
Ja dat denkt iedereen in iedere discussie over ieder onderwerp

Het is niet in het nieuws omdat libie niet bereikbaar is voor het nieuws, er is geen gewenst narratief
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221097616
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja dat denkt iedereen in iedere discussie over ieder onderwerp

Het is niet in het nieuws omdat libie niet bereikbaar is voor het nieuws, er is geen gewenst narratief
“Libië is niet bereikbaar voor het nieuws”
  zaterdag 20 juni 2026 @ 14:34:31 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221097645
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja dat denkt iedereen in iedere discussie over ieder onderwerp

Het is niet in het nieuws omdat libie niet bereikbaar is voor het nieuws, er is geen gewenst narratief
Wat voor lulkoek is dat nou weer? Absurd dat dit geen aandacht krijgt en ook vervelend voor de mensen die het betreft, ze zijn er wel zelf ingestapt, maar worden door Hamas in de steek gelaten.
Die vinden wel weer nieuwe domoren die denken gutmenschen te zijn.
pi_221097657
Die Hamas aanhangers uit Europa die dachten via Egypte naar Gaza te kunnen kregen een flinke pak rammel van de Egyptenaren. Ook dat kreeg amper aandacht in de media. Sowieso wordt het land Egypte volledig uit de verslaggeving gehouden. Past idd niet in, jawel, het narratief.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:44:22 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221097852
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat voor lulkoek is dat nou weer? Absurd dat dit geen aandacht krijgt en ook vervelend voor de mensen die het betreft, ze zijn er wel zelf ingestapt, maar worden door Hamas in de steek gelaten.
Die vinden wel weer nieuwe domoren die denken gutmenschen te zijn.
Jij denkt dat het net zo makkelijk verslaggeven is over Libie dan over Israel?

Lolz
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 14:45:57 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221097860
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Homey het volgende:
Die Hamas aanhangers uit Europa die dachten via Egypte naar Gaza te kunnen kregen een flinke pak rammel van de Egyptenaren. Ook dat kreeg amper aandacht in de media. Sowieso wordt het land Egypte volledig uit de verslaggeving gehouden. Past idd niet in, jawel, het narratief.
Niet volledig

https://nos.nl/artikel/25(...)ar-gaza-wilden-lopen

Narratief bestaat niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221097958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Homey het volgende:
Die Hamas aanhangers uit Europa die dachten via Egypte naar Gaza te kunnen kregen een flinke pak rammel van de Egyptenaren. Ook dat kreeg amper aandacht in de media. Sowieso wordt het land Egypte volledig uit de verslaggeving gehouden. Past idd niet in, jawel, het narratief.
Die dachten even via Egypte terroristen te gaan voeden.

Egypt said no.
graag verwijderen
pi_221098053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die dachten even via Egypte terroristen te gaan voeden.

Egypt said no.
En Egypte is zelf ook geen lieverdje.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:12:56 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221098067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij denkt dat het net zo makkelijk verslaggeven is over Libie dan over Israel?

Lolz
Dus dan maar niet berichten dat ze al een maand vastzitten? :D
pi_221098069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
En Egypte is zelf ook geen lieverdje.
De Egyptenaren moeten helemaal niks van de Palestijnen hebben.
graag verwijderen
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:18:27 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221098093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dus dan maar niet berichten dat ze al een maand vastzitten? :D
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-activisten-a4928760
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:19:47 #242
131800 Tarado
capô de fusca
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:20:52 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221098104
Krijg meer de indruk dat het gewenste narratief is dat we niets negatiefs over Israel zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 15:47:30 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221098244
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:20 schreef sp3c het volgende:
Krijg meer de indruk dat het gewenste narratief is dat we niets negatiefs over Israel zeggen
Het verschil in berichtgeving qua hoeveelheid en nadruk valt toch niet te ontkennen, al doe je enorm je best.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:50:06 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221098261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat is oud
Toen werd er een ander narratief gewenst?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 15:55:25 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221098292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het verschil in berichtgeving qua hoeveelheid en nadruk valt toch niet te ontkennen, al doe je enorm je best.
Dat doe ik niet, je verschuift de doelpalen nu

Ik ontken het bestaan van het geweste narratief
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:27:29 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221098704
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat doe ik niet, je verschuift de doelpalen nu

Ik ontken het bestaan van het geweste narratief
Toch schiet je keer op keer in je eigen doel.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 16:28:56 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221098715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toch schiet je keer op keer in je eigen doel.
Edgy maar nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 16:34:33 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221098750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij denkt dat het net zo makkelijk verslaggeven is over Libie dan over Israel?

Lolz
Wel vreemd dat er prima verslag te geven is over Gaza, waar Israël Hamas de vrije nieuwsgaring al de kop in geslagen had voordat er sprake was van een oorlogssituatie.

Het zit hem niet in de moeite, het zit hem denk ik inderdaad in de moeite die men bereid is te doen om ruchtbaarheid te genereren.

Het topic over Jemen heb ik vorig jaar ook maar eens opgegraven na jaren stilte terwijl er van alles speelt. Soedan ben ik bijna ook altijd degene die eens op zoek gaat of daar nog iets speelt. In Syrië zijn ze inmiddels weer twee golven van genocidaal etnisch en/of sektarisch geweld verder sinds ik deze post ben begonnen te typen.

Maar laten we het tot vermoeiens hebben over de zoveelste flotilla die op precies dezelfde manier als de vorige drie (?) een bekend scenario invaart om verhalen de wereld in te helpen middels een mediastrategie. Wat past er niet in die strategie? Dat andere landen die flotillezen net zo hard (of eindelijk harder) oppakken en vast/uitzetten.
  Moderator zaterdag 20 juni 2026 @ 17:30:19 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221099118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 16:34 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wel vreemd dat er prima verslag te geven is over Gaza, waar Israël Hamas de vrije nieuwsgaring al de kop in geslagen had voordat er sprake was van een oorlogssituatie.

Het zit hem niet in de moeite, het zit hem denk ik inderdaad in de moeite die men bereid is te doen om ruchtbaarheid te genereren.

Het topic over Jemen heb ik vorig jaar ook maar eens opgegraven na jaren stilte terwijl er van alles speelt. Soedan ben ik bijna ook altijd degene die eens op zoek gaat of daar nog iets speelt. In Syrië zijn ze inmiddels weer twee golven van genocidaal etnisch en/of sektarisch geweld verder sinds ik deze post ben begonnen te typen.

Maar laten we het tot vermoeiens hebben over de zoveelste flotilla die op precies dezelfde manier als de vorige drie (?) een bekend scenario invaart om verhalen de wereld in te helpen middels een mediastrategie. Wat past er niet in die strategie? Dat andere landen die flotillezen net zo hard (of eindelijk harder) oppakken en vast/uitzetten.
Heel die flottila boeit me niets tbh, dit keer ook weinig van meegekregen gelukkig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')