abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:31:45 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220921695
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Lezen is moeilijk :')
Nou, zijn schrijven is ook niet om over naar huis te schrijven. Met zijn ‘hun krijgen’… :G
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:47:36 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220921853
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Misschien volgende keer het bericht lezen. ZIJ betalen 800 euro per maand voor hun hok.
Een kamer in een gezinswoning waar 8 tot 12 mensen wonen.
De eigenaar van de woning pakt dus ¤ 6.400 tot ¤ 9.600 per maand op die woning van een paar ton.
Als we uitgaan van het minimum en een huis van 450K (fantastisch), dan is het huis in 6 jaar volledig terugverdiend.
Reken nog eens de helft erbij qua kosten en onderhoud, dan is het alsnog in 9 jaar volledig terugverdiend.

Dit is een keihard en zeer rendabel verdienmodel, de enige die dingen gratis krijgt is de investeerder die die arbeidsmigranten uitknijpt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:48:46 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220921859
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gratis? Die jongens werken als een paard voor wat kleingeld en worden voor hun huisvesting nog eens uitgebuit.
Die user zag waarschijnlijk het woord migrant en kreeg toen een blinde vlek :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 21:00:24 #54
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220924278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind het al verbazingwekkend dat je dat al voor 70K boven de WOZ zou doen, vaak loopt de WOZ hopeloos achter en is 70K boven de WOZ ver onder de marktwaarde.
Ergo: voor 70K boven de WOZ kun je je huis waarschijnlijk sowieso makkelijk verkopen.
Mijn WOZ is al meer dan het dubbele dan wat ik ervoor betaald heb.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:14:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220924899
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mijn WOZ is al meer dan het dubbele dan wat ik ervoor betaald heb.
Wat natuurlijk niets zegt over de waarde...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:25:38 #56
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220925375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat natuurlijk niets zegt over de waarde...
Waarde zegt mij sowieso niets. Dit huis is veel waard ondanks dat het een vervallen krot is en dat komt puur door het gebrek aan woningen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220925438
Moderne slavenarbeid.

Vaak veel werkuren maken.
Vervolgens 800 euro betalen voor een bezemkast
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:36:35 #58
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220925450
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:01 schreef incel het volgende:
Hun krijgen alles gratis en wij maar werken.
Commentaar alweer klaar maar zelf niet gelezen blijkbaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220925662
Werkgevers en rijke investeerders willen een afhankelijke onderklasse creëren: mensen die voor een hongerloon werken, zich laten uitbuiten en niet de middelen of de moed hebben om voor hun rechten op te komen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Peppert op 31-05-2026 00:09:02 ]
  zondag 31 mei 2026 @ 00:13:00 #60
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220925691
'Probleem ligt niet bij de arbeidsmigranten'

´De tuinen liggen vol afval. En vooral zomers gaan de bbq-feesten met veel drank en balkanmuziek tot laat in de nacht door. Niet leuk, maar wat wil je als je de tijd in die hitte op een klein zolderkamertje moet doorbrengen?´

Uhm.... :? Dus als je woonruimte te klein is mag je er blijkbaar een grote teringzooi van maken en is het de schuld van de verhuurder? :') :D

Hier zie je dat overigens ook, volksbuurtjes waar vroeger de tuintjes nog netjes bijgehouden werden door de bewoners zijn veranderd in grote puinbakken verloederde troep.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220925709
Het gemeentehuis verdient het ook om met een knal de lucht in te worden geblazen. Wat een kankerbestuur. Dat woningen massaal kunnen worden opgekocht door Wall Street en andere rijke investeerders ligt vooral aan de Europese en nationale politiek. Dit zou eenvoudig kunnen worden gereguleerd en ingeperkt, maar het neoliberalisme heeft nog altijd een sterke positie. Allah liberalisme akbar. Nu nog een netwerk van liberale gebedshuizen verspreid over Nederland waar we deze religie kunnen aanbidden.
pi_220925738
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een kamer in een gezinswoning waar 8 tot 12 mensen wonen.
De eigenaar van de woning pakt dus ¤ 6.400 tot ¤ 9.600 per maand op die woning van een paar ton.
Als we uitgaan van het minimum en een huis van 450K (fantastisch), dan is het huis in 6 jaar volledig terugverdiend.
Reken nog eens de helft erbij qua kosten en onderhoud, dan is het alsnog in 9 jaar volledig terugverdiend.

Dit is een keihard en zeer rendabel verdienmodel, de enige die dingen gratis krijgt is de investeerder die die arbeidsmigranten uitknijpt.
Lekker rentenieren: niets nuttigs produceren, ontwikkelen of innoveren, maar wel in weelde leven. Als iedereen zo zou leven, zaten we nog steeds in grotten, of was de mensheid allang uitgestorven door honger, ziekte en de elementen.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:47:57 #63
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220925844
Iedereen wijst altijd naar de VVD, die hier zeker een groot aandeel in heeft maar de mythe dat globalisme, open markten binnen de EU, eeuwige groei en arbeidsmigratie nodig zijn wordt door bijna elke partij als het Gouden Kalf aanbeden.

Je vindt het ook overal terug in de Westerse wereld dus de rot zit veel dieper. Maar ja, lekker naar de VVD als de grote kwade genius wijzen is wel zo makkelijk.
pi_220925976
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Waarom zou je asogedrag nog gaan goedpraten ook? Er is gewoon geen enkel excuus voor.
Onzin, ik snap die lui wel. Hier in het dorp is het het zelfde verhaal. In 10 jaar tijd is er een hoop verpauperd

Maar geef ze eens ongelijk, geen vooruitzicht en moeten wonen in een warm konijnenhok met 6 anderen.
  zondag 31 mei 2026 @ 03:51:09 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220926016
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Arbeidsmigranten moeten ook werken lijkt me, daarom zijn het arbeidsmigranten.
ik heb te doen om arbeidsmigranten , je zou maar ineen ander land voor een rotloontje moeten gaan werken , dan maar beter een asielzoeker met een dag vergoeding
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 31 mei 2026 @ 09:17:07 #66
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927119
Lang leve de heilige economische groei :')

Waarom is het zo lastig te begrijpen dat eeuwige economische groei niet haalbaar is? Het wordt tijd dat de wereldbevolking eens flink krimpt. Walgelijk hoe wij met onze natuurlijke bronnen omgaan. :r

Het zou werkelijk een zegen voor onze planeet zijn als we een keer een echt goede epidemie krijgen. Waarbij minstens de helft van de wereldbevolking gewoon het loodje legt.

Maar lekker zo doorgaan hoor. Volgens een aantal users hier is het nog lang niet genoeg. Die vinden dat we Nederland best in een Hong Kong of Singapore kunnen veranderen. Waar 95% van de bevolking in een kamertje van 5 vierkante meter woont. :')

En die gore uitbuiters (tuinders, bouwbedrijven, transport en overlagbedrijven) kunnen van mijn helemaal de tering krijgen. Lekker mensen uitbuiten en de lasten van al deze extra mensen lekker afwentelen op de samenleving.

Nederland en de wereld is gewoon kapot. :r
  zondag 31 mei 2026 @ 09:20:37 #67
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220927132
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:47 schreef Richestorags het volgende:
Iedereen wijst altijd naar de VVD, die hier zeker een groot aandeel in heeft maar de mythe dat globalisme, open markten binnen de EU, eeuwige groei en arbeidsmigratie nodig zijn wordt door bijna elke partij als het Gouden Kalf aanbeden.

Je vindt het ook overal terug in de Westerse wereld dus de rot zit veel dieper. Maar ja, lekker naar de VVD als de grote kwade genius wijzen is wel zo makkelijk.
100% dit dus, de mythe van eeuwige economische groei die heilig is en geen enkele partij die hier vraagtekens bij zet. Dit allemaal op de VDD afwentelen is echt veel te kort door de bocht. Geen partij durft hier harde beslissingen in te nemen en te zeggen genoeg is genoeg. Er is een totale ommezwaai nodig in het politieke denken.
pi_220927392
Dankzij het kutbeleid van 5 kabinetten.
Corporate translator
pi_220928093
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:18 schreef 111210 het volgende:
Maar geef ze eens ongelijk, geen vooruitzicht en moeten wonen in een warm konijnenhok met 6 anderen.
En geef die klagende omwonenden eens ongelijk, die pauperherrie steeds tot diep in de nacht. Als jij het slecht hebt, moeten anderen ook maar lijden?
pi_220928561
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:33 schreef PurifieR het volgende:

[..]
En geef die klagende omwonenden eens ongelijk, die pauperherrie steeds tot diep in de nacht. Als jij het slecht hebt, moeten anderen ook maar lijden?
Nee ik ken dat gedonder want het gebeurt hier ook regelmatig. Maar dat probleem ligt overduidelijk in de politiek, die moeten bewoning van groepen verbieden.
  zondag 31 mei 2026 @ 13:03:44 #71
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220928618
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:51 schreef 111210 het volgende:

[..]
Nee ik ken dat gedonder want het gebeurt hier ook regelmatig. Maar dat probleem ligt overduidelijk in de politiek, die moeten bewoning van groepen verbieden.
bewoning van groepen verbieden??
https://www.langleventhuisflats.nl/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 31 mei 2026 @ 13:22:52 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220928695
Nvm
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220928795
Dit was 15 jaar geleden ook al aan de hand in andere plekken. Er is dus niets veranderd in al die tijd. Er gaat dus ook gewoon geen donder veranderen
pi_220929058
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
'Probleem ligt niet bij de arbeidsmigranten'

´De tuinen liggen vol afval. En vooral zomers gaan de bbq-feesten met veel drank en balkanmuziek tot laat in de nacht door. Niet leuk, maar wat wil je als je de tijd in die hitte op een klein zolderkamertje moet doorbrengen?´

Uhm.... :? Dus als je woonruimte te klein is mag je er blijkbaar een grote teringzooi van maken en is het de schuld van de verhuurder? :') :D

Hier zie je dat overigens ook, volksbuurtjes waar vroeger de tuintjes nog netjes bijgehouden werden door de bewoners zijn veranderd in grote puinbakken verloederde troep.
Het is schandalig want men maakt slechts lawaai, herrie en troep in buurten met rijtjeshuizen en niet in de buurten waar de grootverbruikers ruim wonen.
pi_220929120
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 13:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
bewoning van groepen verbieden??
https://www.langleventhuisflats.nl/
Bewoning in woningen die daar oorspronkelijk niet voor bedoeld zijn.

Want het is gewoon belachelijk en onmenselijk om 10 mannen in een gezinswoning te proppen waar men met meerdere op een kamer moet wonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')