Nou, zijn schrijven is ook niet om over naar huis te schrijven. Met zijn ‘hun krijgen’…quote:
Een kamer in een gezinswoning waar 8 tot 12 mensen wonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer het bericht lezen. ZIJ betalen 800 euro per maand voor hun hok.
Die user zag waarschijnlijk het woord migrant en kreeg toen een blinde vlekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gratis? Die jongens werken als een paard voor wat kleingeld en worden voor hun huisvesting nog eens uitgebuit.
Mijn WOZ is al meer dan het dubbele dan wat ik ervoor betaald heb.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al verbazingwekkend dat je dat al voor 70K boven de WOZ zou doen, vaak loopt de WOZ hopeloos achter en is 70K boven de WOZ ver onder de marktwaarde.
Ergo: voor 70K boven de WOZ kun je je huis waarschijnlijk sowieso makkelijk verkopen.
Wat natuurlijk niets zegt over de waarde...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Mijn WOZ is al meer dan het dubbele dan wat ik ervoor betaald heb.
Waarde zegt mij sowieso niets. Dit huis is veel waard ondanks dat het een vervallen krot is en dat komt puur door het gebrek aan woningen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niets zegt over de waarde...
Commentaar alweer klaar maar zelf niet gelezen blijkbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:01 schreef incel het volgende:
Hun krijgen alles gratis en wij maar werken.
Lekker rentenieren: niets nuttigs produceren, ontwikkelen of innoveren, maar wel in weelde leven. Als iedereen zo zou leven, zaten we nog steeds in grotten, of was de mensheid allang uitgestorven door honger, ziekte en de elementen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een kamer in een gezinswoning waar 8 tot 12 mensen wonen.
De eigenaar van de woning pakt dus ¤ 6.400 tot ¤ 9.600 per maand op die woning van een paar ton.
Als we uitgaan van het minimum en een huis van 450K (fantastisch), dan is het huis in 6 jaar volledig terugverdiend.
Reken nog eens de helft erbij qua kosten en onderhoud, dan is het alsnog in 9 jaar volledig terugverdiend.
Dit is een keihard en zeer rendabel verdienmodel, de enige die dingen gratis krijgt is de investeerder die die arbeidsmigranten uitknijpt.
Onzin, ik snap die lui wel. Hier in het dorp is het het zelfde verhaal. In 10 jaar tijd is er een hoop verpauperdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zou je asogedrag nog gaan goedpraten ook? Er is gewoon geen enkel excuus voor.
ik heb te doen om arbeidsmigranten , je zou maar ineen ander land voor een rotloontje moeten gaan werken , dan maar beter een asielzoeker met een dag vergoedingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten moeten ook werken lijkt me, daarom zijn het arbeidsmigranten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |