abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:17:25 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220919921
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het gaat echter niet alleen om nieuwkomers bij in ieder geval een deel van de aanhangers van 'remigratie':

[ twitter ]
Dat soort standpunten is niet echt breed gedragen.
pi_220919923
Heeft iedereen hier al afstand genomen van Adolf Hitler? Want als dat niet zo is, dan zakken jullie ook bij mij door de bodem.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 13:19:15 #53
5428 crew  miss_sly
pi_220919935
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ben je daar heel zeker van? En ben je niet bang dat de opvattingen zoals de Vos ze uitspreekt over remigratie en omvolking en Nederland voor de echte Nederlanders wel dit soort mensen aantrekt? In potentie ook de partij die kant op kan trekken, zelfs als die niet al die kant op leunt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:22:08 #54
40566 Ericr
Livewrong
pi_220920001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:10 schreef Kottnauer het volgende:
Ik hoor vooral veel scheldwoorden als het over FVD gaat, maar zelden of nooit een inhoudelijke discussie over hun opvattingen, ideeën, en plannen.
Ze hebben geen inhoud, dat is juist het lastige. Het is drijfzand gebaseerd op complot theorieen. Je wil niet meegetrokken worden in dat drijfzand. Dat is de opzet van die Kremlin trollen maar het is vrij zinloos om daarin mee te gaan.

Daarom begrijp ik de tweede kamer ook niet. Laat die zooi lekker in hun eigen sop gaar koken.
pi_220920043
quote:

[..]
Dan moet het toch ook geen probleem zijn om aan te geven dat ze er niet zo over denken?
pi_220920069
Dat is toch onzin wat je zegt?

Het gaat mij er niet om of je het wel of niet eens bent met die inhoud, maar ze hebben gewoon een partijprogramma en allerlei standpunten:

https://fvd.nl/standpunten
pi_220920116
Maar het wordt nu tijd dat jullie bekennen.

Geloven jullie dat we bestuurd worden door groene marsmannetjes die willen dat we alleen nog maar pindakaas eten?

Want als dat zo is, voorzitter, dan zakken jullie ook bij mij door de bodem.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 13:27:09 #58
5428 crew  miss_sly
pi_220920123
quote:

[..]
Overigens is dit Mees Wijnants, een zelfbenoemde influencer en Tate-aanhanger.

Dus iemand met veel volgers onder jonge mannen die zijn denkbeelden omarmen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:14 #59
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220920272
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Overigens is dit Mees Wijnants, een zelfbenoemde influencer en Tate-aanhanger.

Dus iemand met veel volgers onder jonge mannen die zijn denkbeelden omarmen.
Wow Mees fucking Wijnants hou de deur open mensen hij komt eraan!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220920287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:24 schreef Kottnauer het volgende:
Dat is toch onzin wat je zegt?

Het gaat mij er niet om of je het wel of niet eens bent met die inhoud, maar ze hebben gewoon een partijprogramma en allerlei standpunten:

https://fvd.nl/standpunten
Ik lees bij FVD inderdaad niets over reptielen.
Bij het CDA en CU ook helemaal niets over rondzwevende demonen, Mozes die de zee opent, of Jezus die op een wolk terugkeert op aarde. Ze schijnen wel stiekem thuis met Jezus te praten.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220920314
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:17 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Deel 4 en je hebt nog niet door dat de ophef niet over een citaat van De Vos gaat maar het gegeven dat ze als fractievoorzitter en lijsttrekker van de partij geen afstand wilt nemen van het gedachtegoed wat leeft onder leden en politieke kandidaten in haar partij.
Dus ze moeten de woorden die haar in de mond gelegd worden en de standpunten die voor haar gefantaseerd worden de eer geven door er 'afstand van te nemen'? Het is al 25 jaar hetzelfde, ze kunnen het absurde en gevaarlijke en steeds massalere massa-immigratiebeleid niet verdedigen anders dan door de criticasters daarvan van racisme te beschuldigen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220920398
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik stem er de volgende keer gewoon weer op hoor :W ^p^
Ik heb er de vorige keer niet op gestemd maar de komende verkiezingen wel denk ik.
Als de media en overige partijen zo hun best doen om het FvD te demoniseren hebben ze vast de capaciteiten om wat dingen te veranderen in Nederland.
pi_220920463
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dus ze moeten de woorden die haar in de mond gelegd worden en de standpunten die voor haar gefantaseerd worden de eer geven door er 'afstand van te nemen'? Het is al 25 jaar hetzelfde, ze kunnen het absurde en gevaarlijke en steeds massalere massa-immigratiebeleid niet verdedigen anders dan door de criticasters daarvan van racisme te beschuldigen.
Met deze politieke show en beschuldigende poging voorzien zij zelf FVD juist van hun eigen mest voor de groei van FVD.
Framen is gieren
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220920599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zie: Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur

Dat is geen kwestie van woorden in de mond leggen. Als publiekelijk en politiek hoofd van de partij is dat nou eenmaal haar taak. Als een politiek kandidaat van haar partij politieke standpunten de wereld ingooit is zij daar eindverantwoordelijk voor.
pi_220920779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Zie: Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur

Dat is geen kwestie van woorden in de mond leggen. Als publiekelijk en politiek hoofd van de partij is dat nou eenmaal haar taak. Als een politiek kandidaat van haar partij politieke standpunten de wereld ingooit is zij daar eindverantwoordelijk voor.
quote:
Anti asiel, meer Nederlands nationalisme, discussies over demografische veranderingen in NL zijn allemaal prima,
Nee, je kunt het daar niet over hebben zonder voor racist uitgemaakt te worden. Het moet namelijk stiekem, het overkomt ons maar, het is een natuurlijk proces, het is geen eindeloze stroom vluchtelingen er komt alleen maar geen einde aan. Het is niet verdedigbaar anders dan de verkeerde motieven bij de tegenstander te veronderstellen.

Noem mij één persoon die het er de afgelopen 30 jaar over heeft gehad zonder meteen voor racist uitgemaakt te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220920788
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef 88-4 het volgende:
Schrikbarend dat zo'n partij überhaupt zoveel stemmen krijgt ;(
:')

Mama ze pesten mij
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220920796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef Kottnauer het volgende:
Heeft iedereen hier al afstand genomen van Adolf Hitler? Want als dat niet zo is, dan zakken jullie ook bij mij door de bodem.
Of van caesar.. Heb jij daar afstand van genomen?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:06:36 #68
396550 Richestorags
pi_220920820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:23 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Dan moet het toch ook geen probleem zijn om aan te geven dat ze er niet zo over denken?
In dat geval gelijke monnikken, gelijke kappen en Groenlinks op dezelfde pijnbank.
pi_220920839
Politiek theater. FvD heeft afgedaan vanwege hun wappieisme, maar hier is weinig aan de hand. Als je 1000 Indiers hier naartoe gaat halen en je geeft ze een Nederlands paspoort dan zijn ze welliswaar voor de wet Nederlands, maar cultureel natuurlijk niet. Dat snapt iedereen, en was ook totaal geen probleem geweest als iemand van een andere partij het had gezegd.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:13:04 #70
396550 Richestorags
pi_220920887
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ben je daar heel zeker van? En ben je niet bang dat de opvattingen zoals de Vos ze uitspreekt over remigratie en omvolking en Nederland voor de echte Nederlanders wel dit soort mensen aantrekt? In potentie ook de partij die kant op kan trekken, zelfs als die niet al die kant op leunt?
Ik ben er vrij zeker van dat dit soort standpunten niet breed is gedragen. Echter, als de discussie vermeden blijft worden en de spanningen toenemen zal je mensen meer binair gaan zien worden.

De woorden die de Vos gebruikt is ze mijns inziens vrij helder in wat ze ermee bedoelt. En ze leeft nog, dus we kunnen het haar vragen.

Laat ik je vraag omdraaien en de Vos vervangen door Mohammed en de Koran. Geldt jouw vraag dan nog steeds? Heb je diezelfde zorgen? In principe is dit wat men al jaren over de Islam duidelijk probeert te maken.
pi_220920901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Nee, je kunt het daar niet over hebben zonder voor racist uitgemaakt te worden. Het moet namelijk stiekem, het overkomt ons maar, het is een natuurlijk proces, het is geen eindeloze stroom vluchtelingen er komt alleen maar geen einde aan. Het is niet verdedigbaar anders dan de verkeerde motieven bij de tegenstander te veronderstellen.

Noem mij één persoon die het er de afgelopen 30 jaar over heeft gehad zonder meteen voor racist uitgemaakt te zijn.
https://www.clingendael.o(...)-ontwikkelingen-2050

Nou, bijvoorbeeld de in 2022 door de tweede kamer ingestelde staatscommissie over demografische groei in Nederland. Ook die waarschuwen voor de snelle groei en de afname van sociale cohesie als gevolg van migratie.

Meen niet dat die mensen zijn weggezet als racisten.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:43:44 #72
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220921090
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb er de vorige keer niet op gestemd maar de komende verkiezingen wel denk ik.
Als de media en overige partijen zo hun best doen om het FvD te demoniseren hebben ze vast de capaciteiten om wat dingen te veranderen in Nederland.
Ik ben heel tegendraads en eigenzinnig en stem ook FvD. Al is het alleen maar om dat hautaine gutmensch volk hier een loer te draaien 🤣🤣 Voor de rest zal het aan mijn reet roesten wat anderen daar van vinden ☝️
"Hoka Hey!"
  Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 15:44:15 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220921092
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]
:')

Mama ze pesten mij
Het is staatsgevaarlijk als een partij die zo openlijk met de vijand (Rusland) flirt een hoge positie in de besluitvorming bezit. De mening over buitenlanders en whatnot even daargelaten.

Als jij dat afdoet als pesten, dat is dan jouw keuze.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220921131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:18 schreef Kottnauer het volgende:
Hebben ze zelf al afstand genomen van Lenin en Stalin?
pi_220921144
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:43 schreef matspontius het volgende:
Voor de rest zal het aan mijn reet roesten wat anderen daar van vinden ☝️
Vooral dit. Ik kies waar ik op stem, de mening van letterlijk elk ander is volstrekt irrelevant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')