Ja, en?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat er in partij 1 mensen zitten die niet fris zijn betekent niet dat het opeens oké is dat er in partij 2 ook mensen zitten die niet fris zijn. In beide partijen horen ze niet te zitten.
Dat gezegd had Duyvendak nog het fatsoen op te stappen, dat was bij de FvD kandidaten niet het geval.
Nee, FvD toont zich wederom openlijk extreemrechts en daar wordt verslag van gedaan. Dat is echt iets anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef Kottnauer het volgende:
NRC zet de aanval voort:
[..]
Bron: https://www.nrc.nl/nieuws(...)op-in-porto-a4928739
Anders dan…?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, FvD toont zich wederom openlijk extreemrechts en daar wordt verslag van gedaan. Dat is echt iets anders.
Ooooh Hans!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, FvD toont zich wederom openlijk extreemrechts en daar wordt verslag van gedaan. Dat is echt iets anders.
Dat jij extreemrechts prima vindt mag natuurlijk. Maar het gemiep als ze er op aangesproken worden is wat hypocriet.quote:
Huh, die stemmen toch juist op FvD?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:23 schreef n__n het volgende:
Dat ze maar de grootste mogen worden. De ultieme straf voor al dat vuil framende tuig dat uit is op geweld en de ineenstorting van dit land.
Een aanval kan terecht of onterecht zijn, daar heb ik geen uitspraken over gedaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het “voortzetten van de aanval”.
Extreem rechts is een niet realistische frame en een absurde beschuldiging aan grote groepen doodnormale mensen met realistische zorgen over de toekomst.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat jij extreemrechts prima vindt mag natuurlijk. Maar het gemiep als ze er op aangesproken worden is wat hypocriet.
Dat mag natuurlijk. Ik heb niet zoveel met feiten ontkennen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Extreem rechts is een niet realistische frame en een absurde beschuldiging aan grote groepen doodnormale mensen met realistische zorgen over de toekomst.
En ik ga daarom niet mee in jouw polarisatie
Kortom. Ik heb een andere mening dan jij.
In een debat over het normaliseren van geweld is het geen onlogische toevoeging helaas.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ja, en?
Volledig eens met je.
Maar hou die spiegel maar voor aan Klaver. Hij is degene die 3 kwartier stennis liep te maken terwijl er belangrijkere zaken te bespreken waren.
Tweede generatie is toch geen nieuwkomer?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee niet verbaasd.
Denk dat ik meer bedroefd ben over de kracht van zaken als In-group vs. out-group bias en scapegoating.
Mijn partner is een tweede generatie allochtoon, opgegroeid in de Nederlandse taal, geen ander paspoort, nooit ergens anders gewoond. Ik word er enorm cynisch van dat wanneer zij werkloos zou zijn, het blijkbaar erger zou zijn dan wanneer ik werkloos zou zijn? En geldt dit dan ook voor mijn dochter, of komt dat pas in de toekomst wanneer we de doelpalen weer net een stukje verder verplaatst hebben.
Dus nee niet “verbaasd”. Bekijk deze YouTube-video
Ik ben er gister lid van gewordenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:58 schreef 88-4 het volgende:
Schrikbarend dat zo'n partij überhaupt zoveel stemmen krijgt
Duyvendak en fatsoen in 1 zin. Het kan gezegd worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat er in partij 1 mensen zitten die niet fris zijn betekent niet dat het opeens oké is dat er in partij 2 ook mensen zitten die niet fris zijn. In beide partijen horen ze niet te zitten.
Dat gezegd had Duyvendak nog het fatsoen op te stappen, dat was bij de FvD kandidaten niet het geval.
Ik kan me best voorstellen dat je teleurgesteld bent in de gevestigde partijen en vindt dat ze te weinig leveren. Tegelijkertijd ken ik weinig voorbeelden van radicaal-rechtse partijen die het beter doen, vaak lijken ze vooral ellende, verdeeldheid en chaos te veroorzaken. Dan vind ik stilstand de goede van twee kwaden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je doet net alsof de mainstreampartijen überhaupt een stem waard zijn.
Geloof jij in de Grote Sprong Voorwaarts of in dat Mohammed de eerste feminist was?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Geloof je in Reptillians of Poetin?
De opkomst van "radicaal"rechtse partijen zou vooral een signaal moeten zijn voor andere partijen. Een spiegel, zo je weet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
I Ik kan me best voorstellen dat je teleurgesteld bent in de gevestigde partijen en vindt dat ze te weinig leveren. Tegelijkertijd ken ik weinig voorbeelden van radicaal-rechtse partijen die het beter doen, vaak lijken ze vooral ellende, verdeeldheid en chaos te veroorzaken. Dan vind ik stilstand de goede van twee kwaden.
Het gaat echter niet alleen om nieuwkomers bij in ieder geval een deel van de aanhangers van 'remigratie':quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tweede generatie is toch geen nieuwkomer?
Overigens, hoe meer die discussie ontweken wordt en hoe langer de massamigratie doorgaat, hoe meer binair mensen worden hierin. Dat kan ik je verzekeren.
Daarom is het heel goed dat FvD die discussie opstart en hebben Klaver, Bontebal en co hun gebrek aan intellect weer eens laten zien. Performatief scoren is kennelijk belangrijker dan een waardevolle metadiscussie.
Die hele politiek is gewoon huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je doet net alsof de mainstreampartijen überhaupt een stem waard zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |