Dan lijkt mij de stap naar het conservatieve en autocratische karakter van de meeste Islamieten ook niet zo enorm groot?quote:Op zondag 31 mei 2026 09:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als Rusland voor de grens van Nederland staat, leg ik de rode loper uit
okquote:Op zondag 31 mei 2026 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan lijkt mij de stap naar het conservatieve en autocratische karakter van de meeste Islamieten ook niet zo enorm groot?
Dus je erkent hiermee in feite dat het niet handig is meer Islamieten te laten binnenkomen?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan lijkt mij de stap naar het conservatieve en autocratische karakter van de meeste Islamieten ook niet zo enorm groot?
Tegen die tijd zit jij al in een interneringskamp.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als Rusland voor de grens van Nederland staat, leg ik de rode loper uit
Tegen de tijd dat Nederland interneringskampen bouwt, ben ik al geëmigreerd naar Rusland om in een tapijtfabriek te werken.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit jij al in een interneringskamp.
Dat is een vrij specifiek plan.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nederland interneringskampen bouwt, ben ik al geëmigreerd naar Rusland om in een tapijtfabriek te werken.
iemand moet die rode lopers fabriceren..quote:
Waarom rot je niet meteen op naar Rusland?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Nederland interneringskampen bouwt, ben ik al geëmigreerd naar Rusland om in een tapijtfabriek te werken.
Ik had Islamitische landen moeten schrijven, sorry.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus je erkent hiermee in feite dat het niet handig is meer Islamieten te laten binnenkomen?
Omdat ik vind dat jij moet vechten in Oekraïne, zodat jij je haat een plekje kan gevenquote:Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Waarom rot je niet meteen op naar Rusland?
1979 het rampjaar: de hernieuwing van de al-Saud deal met de Wahabi geestelijken in Saudi-Arabië en de Islamitische revolutie in Iran en de opkomst van de Moedjahedien in Afghanistan.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik had Islamitische landen moeten schrijven, sorry.
Wel eng hoe de Islamitische wereld in 1979 zo conservatief geworden is, hoop zo dat het westen dit niet overkomt gebukt onder het radicaal rechtse stemgeluid.
Wat stopt je om daar nu heen te gaan ViesDik?quote:Op zondag 31 mei 2026 10:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar Oekraïne toe. Ze komen daar in Oekraïne consequent soldaten tekort dat ze met bussen burgers kidnappen om direkt naar het front sturen, zodat ze daar kunnen sterven.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat stopt je om daar nu heen te gaan ViesDik?
Dat arme Rusland heeft dringend nieuwe soldaten nodig. Dus ga ze helpen zou ik zeggen.
LOLquote:Op zondag 31 mei 2026 09:10 schreef KareldeStoute het volgende:
Al die FvD-stemmers en goedpraters steunen gewoon het aanvallen van Oekraïense burgerdoelen.
Ben in ieder geval niet links. Maar vooral op de man spelen als je geen argumenten meer hebt.quote:Op zondag 31 mei 2026 11:37 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Ericr
En je blijft maar wegkijken tot het verder uit de hand loopt. Maar je kunt natuurlijk altijd hitler, trump en putin de schuld geven. Links heeft een IQ probleem 🙄.
[ x ]
Ik heb geen enkele interesse om nu of in de toekomst naar de Oekraïne te gaan. In tegenstelling tot ViesDik die naar zijn beloofde land Rusland wil.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:08 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar Oekraïne toe. Ze komen daar in Oekraïne consequent soldaten tekort dat ze met bussen burgers kidnappen om direkt naar het front sturen, zodat ze daar kunnen sterven.
Bij politiek links wordt empathie altijd aan een ander opgelegd.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele interesse om nu of in de toekomst naar de Oekraïne te gaan. In tegenstelling tot ViesDik die naar zijn beloofde land Rusland wil.
Onschuldige Oekraïnsche jongens worden gewoon gekidnapt van straat om voor je vriendje Mark pedofiel Rutte te vechten..quote:Op zondag 31 mei 2026 11:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat stopt je om daar nu heen te gaan ViesDik?
Dat arme Rusland heeft dringend nieuwe soldaten nodig. Dus ga ze helpen zou ik zeggen.
Zo gaat dat in oorlogstijd, ja. Of dacht jij dat het in Nederland anders gaat mocht het hier oorlog zijn?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Onschuldige Oekraïnsche jongens worden gewoon gekidnapt van straat om voor je vriendje Mark pedofiel Rutte te vechten..
heb je het idee dat het goed gaat met Oekraïne?
Hoe de fuck is Mark Rutte nu opeens een pedofiel?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Onschuldige Oekraïnsche jongens worden gewoon gekidnapt van straat om voor je vriendje Mark pedofiel Rutte te vechten..
heb je het idee dat het goed gaat met Oekraïne?
Jouw beeld van FvD gaat niet verder dan dat?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar wat doe jij bij FvD als je daar niet in gelooft?
Precies.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als Rusland stopt met vechten is er geen oorlog meer. Als Oekraïne stopt met vechten is er geen Oekraïne meer.
In de kringen van 'zelfstandige kritische denkers' zijn mensen waarmee je het oneens bent maar niet kan uitleggen waarom simpelweg een pedofiel.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe de fuck is Mark Rutte nu opeens een pedofiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |