"Schikt het?"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is, kom ik vraag het aan de Vis."
Ben je weer buiten de selectie gelaten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee hoef te spelen dan!!
"Nee."quote:
Hahahahahahaquote:
Geweldig stuk. Simpel en hilarischquote:
Vorige tpoic staat iequote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig stuk. Simpel en hilarisch
https://hetiswarm.nl/quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Ik heb alle shows op dvdquote:
Hey Marcquote:
Ook jij bent al 'oud' dan, als je nog dvd's hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alle shows op dvd
Ok, op 2 na.
Die is niet op het werkquote:
Heurlyck weertjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Heb je wel een beetje talent dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee hoef te spelen dan!!
Niks mis mee idd.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Gelukkig op afstandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vuurtje aan het stoken in de tuin
TE HEET.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vuurtje aan het stoken in de tuin
Brandewijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel warm ja, maar moest wat hout kwijt en na de bui van gister en nu windstil.. ideaal moment.. Drankje erbij
Fwoosh.quote:
Hier wordt het een pizza, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
'K had net een koude vleesschotel en ik vond vanmiddag bbq buikspek in de Jumbo, misschien later nog ff proberen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ah, jij bent de Drizzt van 40+, ik stel die vraag altijd in de VBL SCquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ik had erwtensoep. En nu ijs.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ik stel hem hier regelmatigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, jij bent de Drizzt van 40+, ik stel die vraag altijd in de VBL SC
Goeie combi wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had erwtensoep. En nu ijs.
Uiteraardquote:
Kip met satesaus en sperziebonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Klunen dan maarquote:
Ik las het .. misschien komt ie wel weer terug naar Nederland of zoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn tweelingbroer is ontslagen in Liverpool.
Dan is ie nu rijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn tweelingbroer is ontslagen in Liverpool.
Naar Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het .. misschien komt ie wel weer terug naar Nederland of zo
Hij had nog een contract voor een seizoen.quote:
Doe maar nietquote:
quote:Slot behouden, terwijl zijn lot al bestempeld zou zijn, werd door de eigenaren van Liverpool gezien als 'schadelijk voor de club'.
Slechter dan de afgelopen tijd kan het niet worden.quote:
Dat denk je ieder jaar weer hequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Slechter dan de afgelopen tijd kan het niet worden.
Dat is dan ook weer waarquote:
Je kan ook zomaar 18e staan ineensquote:
Daar horen ze niet thuis.quote:
Als je er staat hoor je er toch thuis?quote:
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er staat hoor je er toch thuis?
quote:
Meteen het feest over daar? Of direct de rellen in?quote:
Morgen weer fit voor de huldigingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen het feest over daar? Of direct de rellen in?
Oh je bent daar serieus voor Arsenal ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen weer fit voor de huldiginghet is klote maar het blijft een geweldig seizoen. Vooral trots
Dat kan ook prima dronken natuurlijk,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen weer fit voor de huldiginghet is klote maar het blijft een geweldig seizoen. Vooral trots
Dat zei hij iig wel een week of 2 terugquote:
Noflik.quote:
"We gaan naar de beflijster!"quote:Op zondag 31 mei 2026 03:28 schreef chufi het volgende:
Over vogels gesproken
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |