"Schikt het?"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik weet niet wat ik moet, ik weet niet wat het is, kom ik vraag het aan de Vis."
Ben je weer buiten de selectie gelaten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee hoef te spelen dan!!
"Nee."quote:
Hahahahahahaquote:
Geweldig stuk. Simpel en hilarischquote:
Vorige tpoic staat iequote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geweldig stuk. Simpel en hilarisch
https://hetiswarm.nl/quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Ik heb alle shows op dvdquote:
Hey Marcquote:
Ook jij bent al 'oud' dan, als je nog dvd's hebtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alle shows op dvd
Ok, op 2 na.
Die is niet op het werkquote:
Heurlyck weertjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Heb je wel een beetje talent dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet mee hoef te spelen dan!!
Niks mis mee idd.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:37 schreef drakin het volgende:
Buiten geweest: te warm
In sportschool geweest: te warm
Binnen geweest: te warm
In winkel geweest: net te doen, maar er zijn mensen
Op werk nu: te warm
Heeft iemand al gezegd dat het te warm is?
Gelukkig op afstandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vuurtje aan het stoken in de tuin
TE HEET.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< vuurtje aan het stoken in de tuin
Brandewijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel warm ja, maar moest wat hout kwijt en na de bui van gister en nu windstil.. ideaal moment.. Drankje erbij
Fwoosh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |