Je kan ook zomaar 18e staan ineensquote:
Daar horen ze niet thuis.quote:
Als je er staat hoor je er toch thuis?quote:
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er staat hoor je er toch thuis?
quote:
Meteen het feest over daar? Of direct de rellen in?quote:
Morgen weer fit voor de huldigingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen het feest over daar? Of direct de rellen in?
Oh je bent daar serieus voor Arsenal ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen weer fit voor de huldiginghet is klote maar het blijft een geweldig seizoen. Vooral trots
Dat kan ook prima dronken natuurlijk,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen weer fit voor de huldiginghet is klote maar het blijft een geweldig seizoen. Vooral trots
Dat zei hij iig wel een week of 2 terugquote:
Noflik.quote:
"We gaan naar de beflijster!"quote:Op zondag 31 mei 2026 03:28 schreef chufi het volgende:
Over vogels gesproken
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |