Hier wordt het een pizza, denk ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
'K had net een koude vleesschotel en ik vond vanmiddag bbq buikspek in de Jumbo, misschien later nog ff proberen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ah, jij bent de Drizzt van 40+, ik stel die vraag altijd in de VBL SCquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ik had erwtensoep. En nu ijs.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Ik stel hem hier regelmatigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, jij bent de Drizzt van 40+, ik stel die vraag altijd in de VBL SC
Goeie combi wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had erwtensoep. En nu ijs.
Uiteraardquote:
Kip met satesaus en sperziebonen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:05 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier patat met sla, komkommer, tomaat en sladressing
Klunen dan maarquote:
Ik las het .. misschien komt ie wel weer terug naar Nederland of zoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn tweelingbroer is ontslagen in Liverpool.
Dan is ie nu rijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn tweelingbroer is ontslagen in Liverpool.
Naar Ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het .. misschien komt ie wel weer terug naar Nederland of zo
Hij had nog een contract voor een seizoen.quote:
Doe maar nietquote:
quote:Slot behouden, terwijl zijn lot al bestempeld zou zijn, werd door de eigenaren van Liverpool gezien als 'schadelijk voor de club'.
Slechter dan de afgelopen tijd kan het niet worden.quote:
Dat denk je ieder jaar weer hequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Slechter dan de afgelopen tijd kan het niet worden.
Dat is dan ook weer waarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |