Waar "zie jij dit toevallig net voorbij komen"?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?
1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:
[ afbeelding ]
Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar".
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat schrijf ik niet.
Ik schrijf dat ze "fouten" hebben gemaakt.
Dus?quote:en het OM heeft expliciet "fouten" gemaakt.
In Islamitische landen zijn de rechten van (westerse) vrouwen nou eenmaal niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vrouwenhatend VK is compleet de weg kwijt. Rechter kon zich zeker goed inleven in de hormoonhuishouding van deze goedwillende knapen.
Waarom moet ik onderbouwen dat ze "fouten" hebben gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar verdedig ik de daders? Ik verdedig de rechtsstaat. Ik heb er vertrouwen in dat een Britse rechter tot een weloverwogen uitspraak komt, passend binnen de kaders van de rechtsstaat. Met die overwegingen hoef je het natuurlijk niet eens te zijn, maar dat verdient een steviger onderbouwing dan “Schande!1!1!“.
Kijk eens naar hoe het in Nederland gaat, ik zie kundige rechters die enerzijds rekening houden met de noodzaak tot bestraffen maar anderzijds oog hebben voor de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waar verdedig ik de daders? Ik verdedig de rechtsstaat. Ik heb er vertrouwen in dat een Britse rechter tot een weloverwogen uitspraak komt, passend binnen de kaders van de rechtsstaat. Met die overwegingen hoef je het natuurlijk niet eens te zijn, maar dat verdient een steviger onderbouwing dan “Schande!1!1!“.
Kijk eens naar hoe het in Nederland gaat, ik zie kundige rechters die enerzijds rekening houden met de noodzaak tot bestraffen maar anderzijds oog hebben voor de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Welke krant lees jij dan? De Speld?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waarom moet ik onderbouwen dat ze "fouten" hebben gemaakt?
Dat is namelijk een feit. Of lees jij geen kranten?
Spoor jij wel helemaal? Gvd zeg ....... Rechters zijn uiteraard onaantastbaar en hebben altijd de waarheid in pachtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…
Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]
de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn - dat je dit werkelijk uit je bek krijgt bij verkrachtingen van minderjarige meisjesquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:01 schreef Kowloon het volgende:
de omstandigheden waaronder daders tot hun daden gekomen zijn.
Als je een volk volledig de mond wil snoeren en weerloos wil maken dan moet je vreemdelingen ongestraft hun dochters laten misbruiken en mishandelen. Hiermee castreer je ze psychologisch en kun je te later zonder weerstand opruimen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?
1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:
[ afbeelding ]
Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar".
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…
Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]
Je moet geen aangifte doen maar die idioten zelf aanpakken. Ik ben vanaf 2014 online niet te volgen, want ik heb geen mobiel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
En alles omdat westerse meiden nog minder waard zijn dan een hond in de ogen van de islam.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?
1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:
[ afbeelding ]
Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar".
De luxe om vanuit een ivoren toren hierover op de meest tenenkrommende naïve wijze te discussiëren hebben de slachtoffers dan weer niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker als een primaat je onderbuik volgen, die luxe heeft de rechter niet. En gelukkig maar, een goed functionerende rechtsstaat is van groot belang.
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, ik zie het als mijn plicht als hoog opgeleide en goed geïnformeerde burger. Ik steek graag mijn nek uit om de rechtsstaat te verdedigen. Het is het enige dat het individu enigszins kan beschermen tegen volksmenners en tirannen.
Dat je nog in discussie gaat met zo'n hg? Dat is zo'n zolderkamer autist die volledig van de werkelijkheid afstaat 🤮quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.
Ik snap dat het lastig is voor mensen van jouw signatuur maar probeer eens in discussie te treden onder de aanname dat je met gelijkwaardigen in discussie treedt.
Conditie in kwestie: mentaal gehandicapt zijn door de bekende Islamitische inteeltcultuur.quote:The emotional and mental capacity of each of the boys was highlighted during the sentencing, with the court hearing that all three had conditions that affected their maturity.
Zoiets werd vorig jaar al zichtbaar toen twee slachtoffers van de grooming gangs zich terugtrokken omdat het hof nog steeds zaken bagatelliseerde.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat linkse politici dan weer gebruiken om iedereen de mond mee te snoeren die kritisch is over andere culturen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Voor slachtoffers is het al heel zwaar om, na wat er gebeurd is, aangifte te doen met alle stress en herbeleving van trauma dat daarbij hoort. Als dit dan het resultaat is, verdwijnt de wil vanzelf. Ik verheug me nu al op de statistieken dat verkrachting steeds minder vaak voorkomt, gebaseerd op het aantal aangiften.
Spreek de naam snel uit en je hebt kloon.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:13 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat je nog in discussie gaat met zo'n hg? Dat is zo'n zolderkamer autist die volledig van de werkelijk afstaat 🤮
Dit was vroeger een VVD'er die spijtoptant is geworden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Spreek de naam snel uit en je hebt kloon.
Duidelijk.
Ach, onderhand neem ik bijna niemand hier nog serieus. Maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit was vroeger een VVD'er die spijtoptant is geworden.
Hij heeft blijkbaar wel levenslang gekregen, net als een paar anderen:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?
1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:
[ afbeelding ]
Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar".
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Richestorags het volgende:
30 pond boete. Als het volk het heft in eigen handen neemt, zijn die magistraten ook aan de beurt. Echter zijn ze daar zelf debet aan met zulke verlakkerij.
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Richestorags het volgende:
30 pond boete. Als het volk het heft in eigen handen neemt, zijn die magistraten ook aan de beurt. Echter zijn ze daar zelf debet aan met zulke verlakkerij.
Heel eerlijk dit maakt het er niet perse beter op.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…
Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]
De Westerse bestuurders lijken heel slecht door te hebben dat abstracte waarden in de praktijk botsen met beleefde ervaringen van mensen: of het nou om mishandelingen, ernstige auto-ongelukken door wegpiraten, verkrachtingen, asiel of wat dan ook gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.
Als slachtoffer 5000 investeren in een Serviër die dit probleem oplost.
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Heel eerlijk dit maakt het er niet perse beter op.
Het zijn ook nog eens laaggeletterde mongolen waarvan je geen verbetering mag verwachten dan zou je juist langer de cel in moeten om de maatschappij te beschermen.
In ontwikkeling tot nog meer veekrachtigen ja HG!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.
Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
Dat destilleer ik niet uit de toch primaire en impulsieve reacties in dit topic. Van de intellectuele top verwacht ik juist abstractievermogen, ruimte voor twijfel en open staan voor diverse opvattingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:07 schreef Richestorags het volgende:
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.
Ik snap dat het lastig is voor mensen van jouw signatuur maar probeer eens in discussie te treden onder de aanname dat je met gelijkwaardigen in discussie treedt.
Heb je dat stukje gelezen wat ze precies hebben gedaan? Het gaat niet om een impulsieve daad, snel in en uit, omdat ze geil puberaal zijn he? Dit was puur en absoluut sadisme..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.
Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
Ruimte voor twijfel, zoals dat een boete van 26 pond wellicht wat absurd is?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat destilleer ik niet uit de toch primaire en impulsieve reacties in dit topic. Van de intellectuele top verwacht ik juist abstractievermogen, ruimte voor twijfel en open staan voor diverse opvattingen.
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:18 schreef TAmaru het volgende:
Wat mij betreft ben je op je 14e gewoon verstandig genoeg om als volwassene berecht te worden, als je ook volwassen genoeg bent om een meisje te kunnen verkrachten. Daar past maar één straf: de doodstraf.
Dat is natuurlijk alsnog veel te laag voor zulke vormen van criminaliteit, daar zou minstens 15 a 20 jaar op moeten staan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…
Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]
Mja het ging mij meer over volwassen daden, volwassen berechting.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.
@:Lenny77 :
Oh, dat ben ik helemaal met je eens. Maar met kinderen op deze leeftijd moet je het zeker proberen, vind ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja het ging mij meer over volwassen daden, volwassen berechting.
Maar nogmaals: Jongens van die leeftijd die dat soort sadistische dingen doen? Daar zit wel meer los dan een ADHD of dom schroefje![]()
De vraag is of je dat soort psychopathie nog geheeld krijgt.
Dan hoop ik dat ze geïnterneerd blijven als blijkt dat het onherstelbaar isquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik helemaal met je eens. Maar met kinderen op deze leeftijd moet je het zeker proberen, vind ik.
Om dan meteen de doodstraf te geven vind ik veel te ver gaan. Vanwege je like dacht ik dat je daar voor was.
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze geïnterneerd blijven als blijkt dat het onherstelbaar is
Vergeet het maar. Er zijn teveel do-gooders.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.
Ditquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.
Maar helaas ook ditquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Er zijn teveel do-gooders.
Nou mij niet hoor. Kijk over 20 jaar maar eens wat er van dit soort "kinderen" geworden is. Het zal niet veel goeds opleveren. Beter zijn we die meteen kwijt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.
@:Lenny77 :
Inderdaad, hoe naief kun je zijn. Dit is schorem van de ergste soort en dan de illusie hebben dat die nog te "behandelen" zijn 🤣🤣🤣quote:Op zondag 31 mei 2026 03:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou mij niet hoor. Kijk over 20 jaar maar eens wat er van dit soort "kinderen" geworden is. Het zal niet veel goeds opleveren. Beter zijn we die meteen kwijt.
Dit zou onbeperkte tbs moeten zijn totdat ze geen psychopaten meer zijn. Drie jaar is veel te kort.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.
Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
En de maatschappij. Wat mij nog het meest bevreemdt in dit soort zaken is het toekomstdenken. Er mist enige vorm van onderbouwing hoe de maatschappij hiermee redelijkerwijs enigszins kan verwachten dat er niet nog twee andere meiden worden verkracht.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit zou onbeperkte tbs moeten zijn totdat ze geen psychopaten meer zijn. Drie jaar is veel te kort.
Je snapt toch ook wel dat dit de slachtoffers te kort doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |