abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220917667
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Alsof dit een incident is, zijn er oprecht nog mensen die niet van de grooming gangs weten?

1 voorbeeld dat ik net toevallig voorbij zag komen:

[ afbeelding ]

Er is geen enkele ruimte voor een "ja maar" :r.
Hij heeft blijkbaar wel levenslang gekregen, net als een paar anderen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Oxford_child_sex_abuse_ring
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220917675
Wat mij betreft ben je op je 14e gewoon verstandig genoeg om als volwassene berecht te worden, als je ook volwassen genoeg bent om een meisje te kunnen verkrachten. Daar past maar één straf: de doodstraf.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220918241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Richestorags het volgende:
30 pond boete. Als het volk het heft in eigen handen neemt, zijn die magistraten ook aan de beurt. Echter zijn ze daar zelf debet aan met zulke verlakkerij.
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.


Als slachtoffer 5000 investeren in een Serviër die dit probleem oplost.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220918257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:48 schreef Richestorags het volgende:
30 pond boete. Als het volk het heft in eigen handen neemt, zijn die magistraten ook aan de beurt. Echter zijn ze daar zelf debet aan met zulke verlakkerij.
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.


Als slachtoffer 5000 investeren in een Serviër die dit probleem oplost.
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…

Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]

Heel eerlijk dit maakt het er niet perse beter op.
Het zijn ook nog eens laaggeletterde mongolen waarvan je geen verbetering mag verwachten dan zou je juist langer de cel in moeten om de maatschappij te beschermen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:23:10 #80
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220918263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ja dit is om eigen richting vragen. Boete is lager dan een hoofdgerecht in een fatsoenlijk restaurant.


Als slachtoffer 5000 investeren in een Serviër die dit probleem oplost.
De Westerse bestuurders lijken heel slecht door te hebben dat abstracte waarden in de praktijk botsen met beleefde ervaringen van mensen: of het nou om mishandelingen, ernstige auto-ongelukken door wegpiraten, verkrachtingen, asiel of wat dan ook gaat.

Of ze hebben het wel door maar kijken neer op gepeupel dat daar nog inhangt en niet transcedent ernaar kan kijken. Ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Richestorags op 30-05-2026 09:36:29 ]
pi_220921500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Heel eerlijk dit maakt het er niet perse beter op.
Het zijn ook nog eens laaggeletterde mongolen waarvan je geen verbetering mag verwachten dan zou je juist langer de cel in moeten om de maatschappij te beschermen.
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.

Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 16:59:58 #82
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220921569
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.

Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
In ontwikkeling tot nog meer veekrachtigen ja HG!
"Hoka Hey!"
pi_220921570
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:07 schreef Richestorags het volgende:
Haal jezelf van dat voetstuk. De meeste mensen hier zijn hoog opgeleid en goed geïnformeerd.

Ik snap dat het lastig is voor mensen van jouw signatuur maar probeer eens in discussie te treden onder de aanname dat je met gelijkwaardigen in discussie treedt.
Dat destilleer ik niet uit de toch primaire en impulsieve reacties in dit topic. Van de intellectuele top verwacht ik juist abstractievermogen, ruimte voor twijfel en open staan voor diverse opvattingen.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:06:36 #84
441859 crew  Lenny77
pi_220921602
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.

Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
Heb je dat stukje gelezen wat ze precies hebben gedaan? Het gaat niet om een impulsieve daad, snel in en uit, omdat ze geil puberaal zijn he? Dit was puur en absoluut sadisme..
Met je passende straf voor monsters in ontwikkeling :')

Die meisjes zullen na 18 en 36 maanden vast ook wel weer normaal met hun leven kunnen omgaan *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:43:19 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220921822
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Dat destilleer ik niet uit de toch primaire en impulsieve reacties in dit topic. Van de intellectuele top verwacht ik juist abstractievermogen, ruimte voor twijfel en open staan voor diverse opvattingen.
Ruimte voor twijfel, zoals dat een boete van 26 pond wellicht wat absurd is?
pi_220921875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:18 schreef TAmaru het volgende:
Wat mij betreft ben je op je 14e gewoon verstandig genoeg om als volwassene berecht te worden, als je ook volwassen genoeg bent om een meisje te kunnen verkrachten. Daar past maar één straf: de doodstraf.
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.

@Lenny77 : ;(
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:52:46 #87
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220921895
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Kowloon het volgende:
Ojee, de FOK!ertjes weten het weer eens beter dan een rechter die het dossier kent en oordeelt op basis van de wet en de individuele omstandigheden…

Dit artikel geeft een genuanceerder beeld van de straffen:
[..]

Dat is natuurlijk alsnog veel te laag voor zulke vormen van criminaliteit, daar zou minstens 15 a 20 jaar op moeten staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:53 #88
441859 crew  Lenny77
pi_220921906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:50 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.

@:Lenny77 : ;(
Mja het ging mij meer over volwassen daden, volwassen berechting.

Maar nogmaals: Jongens van die leeftijd die dat soort sadistische dingen doen? Daar zit wel meer los dan een ADHD of dom schroefje ;(

De vraag is of je dat soort psychopathie nog geheeld krijgt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220921932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja het ging mij meer over volwassen daden, volwassen berechting.

Maar nogmaals: Jongens van die leeftijd die dat soort sadistische dingen doen? Daar zit wel meer los dan een ADHD of dom schroefje ;(

De vraag is of je dat soort psychopathie nog geheeld krijgt.
Oh, dat ben ik helemaal met je eens. Maar met kinderen op deze leeftijd moet je het zeker proberen, vind ik.

Om dan meteen de doodstraf te geven vind ik veel te ver gaan. Vanwege je like dacht ik dat je daar voor was.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:02:50 #90
441859 crew  Lenny77
pi_220921971
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:57 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Oh, dat ben ik helemaal met je eens. Maar met kinderen op deze leeftijd moet je het zeker proberen, vind ik.

Om dan meteen de doodstraf te geven vind ik veel te ver gaan. Vanwege je like dacht ik dat je daar voor was.
Dan hoop ik dat ze geïnterneerd blijven als blijkt dat het onherstelbaar is ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220921997
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat ze geïnterneerd blijven als blijkt dat het onherstelbaar is ;(
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 18:25:38 #92
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220922222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.
Vergeet het maar. Er zijn teveel do-gooders.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:29:34 #93
441859 crew  Lenny77
pi_220922275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Zeker. Niet eerder de maatschappij in voordat, minimaal zo goed als zeker, er geen gevaar voor herhaling bestaat.
Dit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 18:29:49 #94
441859 crew  Lenny77
pi_220922280
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vergeet het maar. Er zijn teveel do-gooders.
Maar helaas ook dit -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220925998
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:50 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
De doodstraf voor een minderjarig kind. Dat gaat me dan ook wel weer heel veel stapjes te ver.

@:Lenny77 : ;(
Nou mij niet hoor. Kijk over 20 jaar maar eens wat er van dit soort "kinderen" geworden is. Het zal niet veel goeds opleveren. Beter zijn we die meteen kwijt.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  zondag 31 mei 2026 @ 07:01:11 #96
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926270
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 03:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Nou mij niet hoor. Kijk over 20 jaar maar eens wat er van dit soort "kinderen" geworden is. Het zal niet veel goeds opleveren. Beter zijn we die meteen kwijt.
Inderdaad, hoe naief kun je zijn. Dit is schorem van de ergste soort en dan de illusie hebben dat die nog te "behandelen" zijn 🤣🤣🤣
"Hoka Hey!"
  zondag 31 mei 2026 @ 07:01:55 #97
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220926271
"Hoka Hey!"
pi_220926279
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-ligt-gevoelig.html

Op nu stond ook een artikel, het probleem wat hier wordt blootgelegd is wel dat er met een compleet verkeerde houding naar dit soort zaken wordt gekeken.

Als de experts die dit soort zaken beoordelen zaken stellen als

"
Ze hebben baat bij een pedagogische straf."

"Daardoor kan het zijn dat jongeren van nu dingen als normaal beschouwen die dat eigenlijk niet zijn." Dat vraagt om hulp, vindt hij.

Er gaat veels te veel uit van hulp aan daders.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:04:33 #99
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220927025
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Het geeft wel inzicht in de motivatie achter de uitspraak. Ik zie onder andere dat de rechter rekening houdt met de leeftijd en de psychische en intellectuele gesteldheid van de daders. Begrijp je ook waarom dat zo zou kunnen zijn? Doe eens een voorzet.

Bovendien, er wordt respectievelijk 36, 36 en 18 maanden ‘youth rehabilitation’ opgelegd. Dat vind ik juist heel passend voor mensen die nog in ontwikkeling zijn.
Dit zou onbeperkte tbs moeten zijn totdat ze geen psychopaten meer zijn. Drie jaar is veel te kort.

Je snapt toch ook wel dat dit de slachtoffers te kort doet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 31 mei 2026 @ 09:59:37 #100
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220927420
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 09:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit zou onbeperkte tbs moeten zijn totdat ze geen psychopaten meer zijn. Drie jaar is veel te kort.

Je snapt toch ook wel dat dit de slachtoffers te kort doet.
En de maatschappij. Wat mij nog het meest bevreemdt in dit soort zaken is het toekomstdenken. Er mist enige vorm van onderbouwing hoe de maatschappij hiermee redelijkerwijs enigszins kan verwachten dat er niet nog twee andere meiden worden verkracht.

Twee nieuwe trauma's, twee nieuwe families die overhoop liggen. Dat kan dus ook helemaal niet. Er is geen enkele deugdelijke onderbouwing voor wie hierbij gebaat is. Geen enkele onderbouwing waarom zij magisch hun leven gebeterd zouden hebben gebeterd hierna. Rechters laten dit keer op keer na.

Mijn conclusie is, als je dit niet kunt, kies dan voor de maatschappij en sluit sommige mensen zoals jij zegt zolang op tot ze geen gevaar meer vormen. Meestal is dat als het testosteronniveau is gedaald, dus pas na het 40e levensjaar. Ik neem liever de maatschappij in bescherming dan dat ik barmhartig ben naar dit soort jongens. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')