abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:10:08 #51
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220910944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ik weet dat dit vaak geroepen is maar ik ben eigenlijk nooit iemand tegengekomen waar dit daadwerkelijk zo was; dat mensen dus daadwerkelijk een hond kochten sinds half/eind januari ‘21 om maar de avondklok te ontlopen.

Wel namen mensen - inclusief ikzelf - een hond omdat het met thuiswerken wel ging en (in mijn geval) door werkgevers duidelijk werd gemaakt dat ook na covid we thuis zouden blijven werken deels; ja, dan past het prima (en inmiddels nog steeds).
De meesten deden dat voor de gezelligheid en gelijk aan het begin ver voor de avondklok, maar je hebt droeftoeters die een huisdier kopen alsof je iets van de Action haalt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:10:49 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220910945
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:08 schreef BeriBeri het volgende:
Wanneer is Mark 'ik heb geen actieve herinnering' Rutte aan de beurt?
Weet niemand meer.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220910959
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alleen iedereen die zich recalcitrant gedroeg tijdens de corona-pandemie.
En wie valt daar onder?
Ik heb me gewoon aan de lockdowns en avondklok gehouden, maar de prikken geweigerd. Als dat me een 'wappie' maakt, /care.
pi_220910985
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Buiten de overduidelijke nadelen waren er ook zulke heerlijke dingen inderdaad. Lekker met een paar man in de bioscoopzaal omdat er genoeg ruimte tussen iedereen moest zitten, in de trein altijd zitten zonder iemand naast je, bijna overal was het altijd rustig, heerlijk _O_
Een rij van 4 stoelen voor mij alleen in KLM Economy Class op een nachtvlucht vanuit Z-Amerika. Eerste keer dat ik fatsoenlijk kon slapen tijdens een nachtvlucht. Heerlijk.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:13:42 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220910986
Op zich was dat ook geen slechte periode.
Het ging eindelijk een tijdje niet over buitenlanders die zowat de schuld krijgen van werkelijk alles.

Ipv daar van gingen wappies publiekelijk voor schut in optochten mee lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:15:14 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220911012
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:11 schreef PurifieR het volgende:
maar de prikken geweigerd.
Dat is niet handig.
Ik heb daar een enorme paardenpiemel van gekregen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220911033
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De meesten deden dat voor de gezelligheid en gelijk aan het begin ver voor de avondklok, maar je hebt droeftoeters die een huisdier kopen alsof je iets van de Action haalt.
Ja dat beeld ken ik maar heb ik eigenlijk nooit ergens bevestigd gezien. Niet in media, niet in omgeving, niet in onderzoeken maar toch weet iedereen zeker dat het zo gebeurd is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220911097
De slager die z'n eigen vlees keurt.

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220911149
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:28 schreef capricia het volgende:
Deze ga ik wel proberen te volgen.
Het gaat ook om de vraag welke lessen we kunnen trekken voor de toekomst.
Nog meer binnen zitten, nog minder de auto pakken, nog minder naar kantoor, nog minder fysiek contact etc. etc. etc. Begin alsvast maar met oefenen

Maar wees niet bang. Je mag snel weer in de rij aansluiten voor je prikkieprakkie. Wittehuis heeft zojuist getweet dat de aliens komen :')

Dus je moet je dan gaan insmeren met antispacialdystortionlotion.. Op je handen lopen als je je hond wil uitlaten en natuurlijk nieuwe schoenen. Speciale schoenen moet je kopen.. Anders mag je niet meer naar buiten

twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220911166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:53 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Voor onder meer het creëren van een klimaat van angst door media en overheid; het kapotmaken van de economie (o.a. financiële schade voor kleine ondernemers, horeca en zelfstandigen); het langdurig beperken van vrijheden door o.a. mensen in hun huizen op te sluiten; het stigmatiseren en het zwijgen opleggen aan mensen met afwijkende opvattingen, waaronder ook deskundigen; censuur of beperking van afwijkende meningen op sociale mediaplatforms; het verdelen van families en de samenleving; de psychologische impact van lockdowns en andere maatregelen op jongeren, ouderen en kwetsbare groepen; het hardhandig beëindigen van vreedzame protesten; het aanmoedigen of indirect afdwingen van vaccinaties waarvan de langetermijneffecten onvoldoende bekend waren, met meldingen van ernstige bijwerkingen en sterfgevallen als gevolg, enz. Dit alles terwijl later werd gesteld dat de ernst van covid-19 vergelijkbaar was met die van een zware griep.
Dat zijn allemaal interpretaties, geen feiten. En sommige dingen die je zegt zijn gewoon niet waar
pi_220911373
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:23 schreef raptorix het volgende:
Kan trouwens 1 van de mods misschien mij toegang geven tot het archief van het Covid Forum?
Die is niet geheim of verborgen ofzo. Het subforum bestaat alleen niet meer.

Als je oude delen uit de covid reeks wil doorspitten:
Topicreeks: Het grote SARS-CoV-2 topic
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220911384
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
De economie is niet kapot gemaakt. Sterker, als je het over (kleine) ondernemers hebt waren er juist minder faillissementen dan ooit die periode.
Ja Hans, omdat ze deels de kosten van hun personeel doorbetaald kregen en uitstel van belastingen, maar geen afstel, de meeste defitieve failsementen waren er een jaartje of 2 terug toen ze die toch echt moesten gaan betalen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220911391
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:10 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De meesten deden dat voor de gezelligheid en gelijk aan het begin ver voor de avondklok, maar je hebt droeftoeters die een huisdier kopen alsof je iets van de Action haalt.
Daarnaast kon je tijdens de avondklok gewoon buiten zijn, wat ze niet wilden was groepen, ik heb me er nooit aangehouden en ben nog nooit door de politie aangesproken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220911399
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:44 schreef Viesdik het volgende:

[..]
:')

En gewoon pertinent niet geïnteresseerd zijn in hoeverre er sprake is van misdadigheid of mensenrechtenschendingen. Neen.. Laten we vooral lezen dat we beter 2 meter ipv 1.5 meter afstand hadden moeten bewaren.

Je merkt gewoon tot op de dag van vandaag dat mensen te bang zijn voor potentiële uitkomsten die de zogenoemde wappies in het gelijk zouden kunnen stellen. Fucking trieste eenvoudige mongolen ook allemaal.
Jij bent het schoolvoorbeeld van een wappie.
pi_220911401
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Die is niet geheim of verborgen ofzo. Het subforum bestaat alleen niet meer.

Als je oude delen uit de covid reeks wil doorspitten:
Topicreeks: Het grote SARS-CoV-2 topic
Maar als ik naar Corona COVID-19 forum ga.
Dan zijn er geen berrichten, doe ik het zonder ingelogt te zijn dan wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220911409
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:05 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Jij bent het schoolvoorbeeld van een wappie.
Wappie heeft intussen elke betekenis verloren. Dus als een prikpooier mij een 'wappie' vindt, /care. De échte wappies zijn degenen die per sé iedereen die prik wilden zien krijgen, geforceerd of niet.
pi_220911424
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar als ik naar Corona COVID-19 forum ga.
Dan zijn er geen berrichten, doe ik het zonder ingelogt te zijn dan wel.
Oh, gesloten topics zie je maar beperkte tijd. Omdat alle gesloten topics minstens 3 jaar geleden gesloten zijn zie je die niet direct. Je kan ze wel weer terughalen door op minder/meer topics daar rechtsboven te klikken en de datum aan te passen. Als ik op de link van het subforum klik zie ik een 6-tal topics plus de sticky topics.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220911432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja Hans, omdat ze deels de kosten van hun personeel doorbetaald kregen en uitstel van belastingen, maar geen afstel, de meeste defitieve failsementen waren er een jaartje of 2 terug toen ze die toch echt moesten gaan betalen.
Dat snap ik, maar “de economie” is niet kapot gemaakt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220911449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh, gesloten topics zie je maar beperkte tijd. Omdat alle gesloten topics minstens 3 jaar geleden gesloten zijn zie je die niet direct. Je kan ze wel weer terughalen door op minder/meer topics daar rechtsboven te klikken en de datum aan te passen. Als ik op de link van het subforum klik zie ik een 6-tal topics plus de sticky topics.
Ik denk een bug, dat element zit bij mij niet in de pagina, never mind ook niet super belangrijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220911463
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk een bug, dat element zit bij mij niet in de pagina, never mind ook niet super belangrijk.
Zie je dat witte vlak met meer/minder topics ook niet als je op de hoofdpagina van NWS bent?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220911470
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zie je dat witte vlak met meer/minder topics ook niet als je op de hoofdpagina van NWS bent?
Ja maar die zit dus niet in de broncode van het Covid Archief, wl als ik hem in anymous mode open, ik rapporteer het wel even.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:21:56 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220911487
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:44 schreef Viesdik het volgende:

Je merkt gewoon tot op de dag van vandaag dat mensen te bang zijn voor potentiële uitkomsten die de zogenoemde wappies in het gelijk zouden kunnen stellen. Fucking trieste eenvoudige mongolen ook allemaal.
Nee hoor, al die onzin van wappies over dat
-De maatregelen nooit zouden weggaan
-We allemaal dood zouden gaan door vaccinaties
-De ziekte met met de zeewind zou weggaan
-We door 5 G masten zouden worden bestuurd

Is allemaal niet uitgekomen. En al die wappies hebben zich totaal belachelijk gemaakt en zijn gewoon dom en gek.
pi_220911534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Daarnaast kon je tijdens de avondklok gewoon buiten zijn, wat ze niet wilden was groepen, ik heb me er nooit aangehouden en ben nog nooit door de politie aangesproken.
:')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:35:37 #74
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220911556
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Maar als ik naar Corona COVID-19 forum ga.
Dan zijn er geen berrichten, doe ik het zonder ingelogt te zijn dan wel.
Ben je gebanned op COR?
Zie ze wel namelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220911570
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor, al die onzin van wappies over dat
-De maatregelen nooit zouden weggaan
-We allemaal dood zouden gaan door vaccinaties
-De ziekte met met de zeewind zou weggaan
-We door 5 G masten zouden worden bestuurd

Is allemaal niet uitgekomen. En al die wappies hebben zich totaal belachelijk gemaakt en zijn gewoon dom en gek.
Ik niet
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')